Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvor får jeg tak i en billig og bra bærbar PC - kjapt

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-07, 21:27   #1
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.907
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvor får jeg tak i en billig og bra bærbar PC - kjapt

Hjelp! Laptopen min er ikke til å stole på lenger, etter noen harde støt i helga som var! Tips om bra, billige laptoper mottas med stoor takk.

Bruksområde: regnskap (Mamut),kasseprogram restaurant (lite krevende), dokumentstyring/maler og skjemaer (Office) og surfing på FP .

Lite av bilder/bildebehandling, nedlastinger etc.

Tips noen?

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 21:38   #2
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i en billig og bra bærbar PC - kjapt

Har du sett på komplett.no , mulig de kan ha noe av interesse for deg.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 21:41   #3
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.907
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i en billig og bra bærbar PC - kjapt

Sikkert, men jeg håper på konkrete tips, så jeg slipper å finlese tusen alternativer.

Har liksom nok av annet å ta meg til for tiden (nystartet etablissement)... Noe konkret du tenker på vedr. komplett.no?

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 21:48   #4
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i en billig og bra bærbar PC - kjapt

Jeg har nettopp kjøpt meg en ny Acer, 14,1 tommer. 3.9 kg. Størrelsen var avgjørende for meg. Denne ble kjøpt på elprice.no kostet 6000,-

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 21:49   #5
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.637
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i en billig og bra bærbar PC - kjapt


Denne kjøpte jeg.


Sist redigert av annemede : 29-03-07 kl 22:45. Årsak: Har lært å lage koblinger.
annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 22:41   #6
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i en billig og bra bærbar PC - kjapt

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

http://www.elprice.no/Product/Produc...25600&cid=5546
Denne kjøpte jeg.


Den har jeg! Er veldig godt fornøyd!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-07, 11:40   #7
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor får jeg tak i en billig og bra bærbar PC - kjapt

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Sikkert, men jeg håper på konkrete tips, så jeg slipper å finlese tusen alternativer.

Har liksom nok av annet å ta meg til for tiden (nystartet etablissement)... Noe konkret du tenker på vedr. komplett.no?

De har endel tilbud for tiden, bare derfor jeg tipset om de.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no