Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvordan fjerne cookiene på f.eks Google?!

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-07, 19:45   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.455
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Hvordan fjerne cookiene på f.eks Google?!

Når jeg skriver noe i søkefeltet til google kommer de siste søkene jeg har hatt på samme bokstav opp i en lang liste. Utrolig irriterende, jeg vil jo ikke at andre som bruker min pc skal se hva jeg har søkt på!

Det samme gjelder for telefonkalogen.no.

Kan jeg endre på internetinstillinger for å få bort loggen? Blir veldig glad hvis noen kan gi meg en forklaring for dummies på hvordan jeg best løser dette problemet!

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 15:21   #2
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan fjerne cookiene på f.eks Google?!

Du kan for eksempel laste ned CrapCleaner (http://www.ccleaner.com/), den fikser det og har masse andre nyttige funksjoner.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-07, 17:05   #3
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan fjerne cookiene på f.eks Google?!

Nå finnes det muligens enklere løsninger, men du kan:
skrive inn en bokstav i søkefeltet, eks. o. Alle søk på o kommer opp. Merk søket ved å "pile ned", og trykk delete. Gjenta til alle søk på o er slettet. Gjenta med alle bokstaver.


Sist redigert av Beathe : 27-03-07 kl 17:06. Årsak: Skriveleif
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 11:36   #4
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan fjerne cookiene på f.eks Google?!

På min maskin kan jeg trykke på "clear history" nederste i rullemenyen på Google....Da forsvinner alt jeg har søkt på

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 11:38   #5
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan fjerne cookiene på f.eks Google?!

Du kan slette history/historie under innstillingene til nettleseren din. Tar du temp. og cache i samme slengen, så får du vekk det meste; inklusive alle passord du måtte ha lagret.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 12:44   #6
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvordan fjerne cookiene på f.eks Google?!

Hvis du du har IE så kan du gå på verktøy, alternativer for internett, innhold og autofullfør så kan du huke vekk hakene i skjemaer og brukernavn eller passord i skjemaer, det gjorde susen hos meg i alle fall.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:22.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no