Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Grays anatomy uten lyd - hvordan får jeg lyd?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-07, 17:02   #1
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Grays anatomy uten lyd - hvordan får jeg lyd?

Har endelig fått lasta ned episode nr. 9 som jeg manglet for å kunne gå videre i serien og så viser det seg at den er uten lyd!

Denne beskjeden får jeg fra DivX når jeg spiller av episoden:
You may need an additional audio decoder to play the soundtrack of this file.

This file contains a track in the Dobly AC3 Audio (Code "8192") format. You may need to install a DirectShow decoder for this audio format in order to hear the soundtrack of this file.

Hva gjør jeg? HJELP!

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 17:14   #2
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Grays anatomy uten lyd - hvordan får jeg lyd?

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Har endelig fått lasta ned episode nr. 9 som jeg manglet for å kunne gå videre i serien og så viser det seg at den er uten lyd!

Denne beskjeden får jeg fra DivX når jeg spiller av episoden:
You may need an additional audio decoder to play the soundtrack of this file.

This file contains a track in the Dobly AC3 Audio (Code "8192") format. You may need to install a DirectShow decoder for this audio format in order to hear the soundtrack of this file.

Hva gjør jeg? HJELP!

Hjelpes. 2 episoder til er uten lyd... Jeg MÅ ha lyd! Noen må kunne hjelpe meg, har ikke peiling på sånne ting. Prøvde å laste ned denne: http://www.free-codecs.com/download/AC3File.htm men det hjalp ikke.

Noen som har peiling?

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 17:17   #3
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grays anatomy uten lyd - hvordan får jeg lyd?

Du hadde lastet ned VLC mediaplayer, sant?
http://www.videolan.org/vlc/
(mener å huske det fra en annen tråd )
Jeg har ikke hatt det problemet. Hvis du har vlc kan du for eksempel prøve å laste ned nyeste versjon. En restart av PC kan også være fornuftig, avogtil gjør de mye rart :nemlig;

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 18:46   #4
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Grays anatomy uten lyd - hvordan får jeg lyd?

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Du hadde lastet ned VLC mediaplayer, sant?
http://www.videolan.org/vlc/
(mener å huske det fra en annen tråd )
Jeg har ikke hatt det problemet. Hvis du har vlc kan du for eksempel prøve å laste ned nyeste versjon. En restart av PC kan også være fornuftig, avogtil gjør de mye rart :nemlig;

Jeg har lyd! Hurra! Har brukt DivX på de andre episodene - lasta ned vlc og det funka!

TAKK!

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-07, 19:11   #5
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Grays anatomy uten lyd - hvordan får jeg lyd?

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-07, 13:14   #6
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Grays anatomy uten lyd - hvordan får jeg lyd?

Hvis du vil slippe slike problemer i fremtiden så last ned og installer CCCP, det er en pakke med alle dekodere du noensinne vil trenge

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no