Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Kort-kort frisyre og styling

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-06-10, 13:53   #1
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Kort-kort frisyre og styling

Har tidligere hatt sånn kort frisyre, og rufset det til med pomade.

I mange år nå har jeg hatt bob, lengde like ved ørene, så har ikke brukt noe styling.

Jeg tror jeg bare må venne meg til at en ser ut som en mopp når en våkner med sånn kort-kort frisyre, håret mitt er ganske tynt og detter liksom sammen i løpet av dagen med denne frisyren, så tror det snart er tid for kort-kort igjen

Men hva kan en bruke som styling i slike kort-korte rufsete frisyrer, utenom pomade, som gjør det så veldig fett?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-06-10, 13:59   #2
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Kort-kort frisyre og styling

Sebastian craft clay *tilber* Det aller, aller beste hårprodukt jeg noen gang brukt! Har brukt det i årevis, og trenger ikke noe annet enn det.

Det jeg liker best med det er at du trenger å bare å "rufse" til håret i løpet av dagen, så er frisyren back in place!

Her kan du lese om den:
http://www.lookfantastic.com/hair/se...raft-clay.html

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-10, 14:01   #3
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.566
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kort-kort frisyre og styling

Pearl styler: http://www.lookfantastic.com/hair/we...rl-styler.html

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-10, 14:02   #4
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kort-kort frisyre og styling

Opprinnelig lagt inn av Shane, her.

Sebastian craft clay *tilber* Det aller, aller beste hårprodukt jeg noen gang brukt! Har brukt det i årevis, og trenger ikke noe annet enn det.

Det jeg liker best med det er at du trenger å bare å "rufse" til håret i løpet av dagen, så er frisyren back in place!

Her kan du lese om den:
http://www.lookfantastic.com/hair/se...raft-clay.html

Aha, da blir ikke håret så fett som med pomade altså? Og dette får man kjøpt i de fleste frisør-sjapper?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-06-10, 14:33   #5
Shane
Erfaren
 
Shane sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 894
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Sv: Kort-kort frisyre og styling

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Aha, da blir ikke håret så fett som med pomade altså? Og dette får man kjøpt i de fleste frisør-sjapper?

Nei, det blir det ikke, jeg syns det er genialt!

Tror de fleste har det ja, ellers bestiller du bare fra Lookfantastic. Jeg pleier å gjøre det, siden det blir så mye billiger.


Lite tips: Når du skal bruke det, ta litt og gni det raskt mellom håndflatene sånn at det blir varmt - da blir det best resultat

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-10, 14:36   #6
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kort-kort frisyre og styling

Jeg sverger til Matte head til Fudge. Den holder hele dagen. Glemte å si: Den gjør ikke håret fett som voks og pomade.



Jeg har tynt hår og tynne hårstrå.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?

Sist redigert av Veronal : 17-06-10 kl 09:19.
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-10, 14:36   #7
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.990
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kort-kort frisyre og styling

Jeg liker Joico ICE Erratic. Den er mindre seig enn Craft Clay, og lettere å fordele, samt at den ikke blir like hvit i mitt svartfargede hår.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-06-10, 14:51   #8
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Kort-kort frisyre og styling

Har prøvd litt forskjellig, og har endt opp med en billig og bra paste. Lóreal - fåes kjøpt i alle dagligvareforretninger.

  Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 09:17   #9
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kort-kort frisyre og styling

Hårpudderet i den røde boksen, Osis+ Dust It. Men husk å teipe over slik at det bare er 2 hull som er opne....

http://www.blivakker.no/ProductPage....ner=ToppBanner

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-10, 10:51   #10
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kort-kort frisyre og styling

Takk for tips!

Nå gjelder det bare å gå til det steget å klippe seg da..

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-06-10, 23:17   #11
Geitrams
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 3.023
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Sv: Kort-kort frisyre og styling

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg liker Joico ICE Erratic. Den er mindre seig enn Craft Clay, og lettere å fordele, samt at den ikke blir like hvit i mitt svartfargede hår.

Denne bruker mannen også, han er helt mørk. Ser veldig bra ut!

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-16, 20:23   #12
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kort-kort frisyre og styling

tingenes tilstand er antagelig forandra etter seks år.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-16, 21:42   #13
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.812
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kort-kort frisyre og styling

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

tingenes tilstand er antagelig forandra etter seks år.



Faktisk kort-kort frisyre her!

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no