Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Nin-skjerf; skryterier og hvor mange?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-09, 19:30   #61
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.813
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nin-skjerf; skryterier og hvor mange?

noen som vet hvor i Bergen man får tak i dette garnet?

*har stoooore planer*

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 19:43   #62
Nuta
tittel -en, titler
 
Nuta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 481
Nuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populærNuta er populær
Standard

Sv: Nin-skjerf; skryterier og hvor mange?

Mitt er påbegynt, er lett påvirkelig..hihi

__________________
"Mine barn på jorden teller tre og den fjerde er i himmelen et sted"
Nuta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 21:16   #63
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.282
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nin-skjerf; skryterier og hvor mange?

Jeg tror jeg må prøve meg på et par sånne jeg også. Perfekt på kjedelige forelesninger.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 23:49   #64
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nin-skjerf; skryterier og hvor mange?

Da er jeg ferdig med mitt første sjal, slenger inn bilde i morgen. Må ut og kjøpe mer garn også ...

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 23:52   #65
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nin-skjerf; skryterier og hvor mange?

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Da er jeg ferdig med mitt første sjal, slenger inn bilde i morgen. Må ut og kjøpe mer garn også ...

WOW. Det var kjapt.
Jeg har ikke fått strikket en eneste maske i kveld, og i morgen blir det heller ikke tid.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 23:57   #66
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nin-skjerf; skryterier og hvor mange?

Så utrolig raske dere er da! Jeg er ca halvveis i mitt, men er tom for garn. Siden de ikke hadde mer av det samme i butikken i dag kjøpte jeg liksågodt to nye nøster og et nytt par pinner og har nå ca 30 masker på skjerf nummer to. :rabla: Og fortsatt har jeg ikke fått tak i det koksgrå som jeg egentlig hadde tenkt på. Dette kan bli mye skjerf.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-09, 23:58   #67
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nin-skjerf; skryterier og hvor mange?

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Så utrolig raske dere er da! Jeg er ca halvveis i mitt, men er tom for garn. Siden de ikke hadde mer av det samme i butikken i dag kjøpte jeg liksågodt to nye nøster og et nytt par pinner og har nå ca 30 masker på skjerf nummer to. :rabla: Og fortsatt har jeg ikke fått tak i det koksgrå som jeg egentlig hadde tenkt på. Dette kan bli mye skjerf.


Si ifra om jeg skal handle garn for deg, de har masse her. Kan sende jeg vet du.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 00:16   #68
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nin-skjerf; skryterier og hvor mange?

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.


Si ifra om jeg skal handle garn for deg, de har masse her. Kan sende jeg vet du.

Takk, det var snilt! Jeg skal sjekke et nytt sted på lørdag først i alle fall.

Gøy dette her altså. Omgivelsene mine skjønner nada.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 07:41   #69
Ullsokk
Aktiv
 
Ullsokk sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Telemark
Innlegg: 260
Ullsokk er litt kulUllsokk er litt kul
Standard

Sv: Nin-skjerf; skryterier og hvor mange?

Ååååå. Jeg har også lyst! Men jeg har en ribbebukse, en monsterbukse, ett par babyvotter og babysokker å strikke før jeg kan begynne på noe annet.
Hadde vært perfekt julegave til tanta mi så jeg håper jeg rekker ett skjerf eller to før jul .

Ullsokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 07:53   #70
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nin-skjerf; skryterier og hvor mange?

Jeg lurer på om dette er noe jeg kan klare også ? Jeg er ikke flink til å strikke og har vel ikke gjort det på årevis heller ... Finnes det noen nettside med tips til hvordan man legger opp, hvordan man strikker vrangt på vrangen osv - kan det sikkert når jeg får begynt, men det sitter litt langt inne ...

__________________
Å leve er ikke nok. Solskinn, frihet og en liten blomst må man ha.
Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 08:33   #71
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nin-skjerf; skryterier og hvor mange?

Halvveis på fellingen.
Kjøpte nytt garn i går sånn at jeg kan begynne på ett til.
Gikk også å kjøpte en pinnestr mindre siden jeg strikker litt løst.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 09:31   #72
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nin-skjerf; skryterier og hvor mange?

Hvor lange blir sjalene deres, fra spiss til spiss?

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 09:37   #73
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nin-skjerf; skryterier og hvor mange?

Opprinnelig lagt inn av shg, her.

Hvor lange blir sjalene deres, fra spiss til spiss?

Mitt måler ca 195 cm.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 11:08   #74
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.813
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nin-skjerf; skryterier og hvor mange?

har nå kjøpt 2 nøster, og skal starte optimistisk idag
Blir det bra, blir det første til meg

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 11:45   #75
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nin-skjerf; skryterier og hvor mange?

Her er mitt første sjal, kjøper et nøste til i dag tenker jeg



__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 13:13   #76
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.282
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nin-skjerf; skryterier og hvor mange?

Har kjøpt garn. Men de hadde bare fire farger. Finnes det flere? Ble et nøste i sort/grått og et med blåsjatteringer. De andre to var som det Absalone over her har strikket. Flott sjal, men ikke mine farger. Kunne tenkt meg noe i grønt, samt rødt/oransje. Kanskje lilla.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 13:24   #77
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nin-skjerf; skryterier og hvor mange?

Jeg er der du er, jolie - jeg synes det er veldig flotte farger i sjalet jeg har strikket, men ser at det ikke ble helt meg. Nå var det ikke myntet på meg selv i utg.pkt heller (og hold pip, for jeg tenker det blir gave i gaveringen vi har på AK06) .

Mini Palett finnes forøvrig bare i de fire fargene, men jeg har rett og slett tenkt til å se etter noe annet garn å stikke med - finner man nogen lunde samme tykkelse spiller det jo ingen rolle, det er jo ingen direkte strikkefasthet å forholde seg til!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 13:28   #78
Malus
lurer
 
Malus sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
Innlegg: 3.842
Malus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt liktMalus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nin-skjerf; skryterier og hvor mange?

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

Mini Palett finnes forøvrig bare i de fire fargene, men jeg har rett og slett tenkt til å se etter noe annet garn å stikke med - finner man nogen lunde samme tykkelse spiller det jo ingen rolle, det er jo ingen direkte strikkefasthet å forholde seg til!

Jeg strikker i Drops Fabel, og syns det blir fint Bilde kommer etterhvert.

__________________
Tre fininger : 07 - 09 - 11
Malus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 13:35   #79
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nin-skjerf; skryterier og hvor mange?

Hva gjør dere med skjerfet når det er ferdig?
Må man dampe eller noie annet elle kan jeg bare hive det rundt halsen og varme meg?

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 13:37   #80
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nin-skjerf; skryterier og hvor mange?

Hiv det rundt halsen bare du!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no