Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Kjølehjørne

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-05-10, 13:24   #1
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Kjølehjørne

Vi har fått oss kjølehjørne og er veldig fornøyde, men tenker at det finnes noen lure løsninger her, og før jeg klekker ut noen egne så vil jeg høre hvordan det funker hos andre.

Det jeg lurer mest på er hvordan dere organiserer pålegg? Ligger det løst eller i en eller annen form for boks, kurv, stort fat?

Og hva med grønnsaker? Vurderer en eller annen boks med lokk som erstatning for skuffene.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 13:35   #2
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.870
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kjølehjørne

Jeg leste overskriften "kjolehjørne" med stor interesse, men så falt jeg litt av.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 13:37   #3
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.794
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjølehjørne

Elinblu- jeg også

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-10, 13:41   #4
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.029
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kjølehjørne

Og jeg også

Har dessverre ingen lure tips

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 22:15   #5
Februarmamsen
Superduperaktiv
 
Februarmamsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 573
Februarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kulFebruarmamsen er litt kul
Standard

Sv: Kjølehjørne

Vi har satt all maten (pålegg osv) på et fat som vi tar ut og inn til hvert måltid.

Til frukt og grønt har vi kjøpt sånne plastkurver på obs eller lignenende som vi legger det i

Februarmamsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-10, 22:30   #6
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Kjølehjørne

En kurv til pålegget og tupperware bokser til grønnsakene. Har også en spisebrikke i plast hvor jeg legger frukt og grønnsaker (så de ikke skal få riller..).

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no