Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Den teiteste krangel ever?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-12-06, 08:27   #1
kunstnerspiren
Til tider frustrert...
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 398
kunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populær
Standard

Den teiteste krangel ever?

Hva er den mest tragikomiske krangelen du har hatt med mannen/sambo/kjæresten?
Den teiteste krangelen min mann startet var en gang da han mente at min koffeinfrie kaffe ødela kaffetrakteren... han reiste ut i full fyr og kom hjem med en egen kaffetrakter til meg...den satte jeg bare i skapet. Og han har mange ganger drukket koffeinfri kaffe fra den "ødelagte" trakteren i den tro at det var vanlig kaffe...

__________________
kunstnerspiren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 11:14   #2
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.107
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den teiteste krangel ever?

Vi krangler sjelden, og de gangene vi gjør det, er det som regel over teite ting.
Det nærmeste vi har vært "skilsmisse" var da vi monterete en IKEA kommode. (En høygravid Liven full av hormoner) Jeg insisterte på ar bruksanvisning bare var for amatører, min kjære var passe forbanna, kommoden ble ferdig og lure Liven stod igjen med 4 skinner i hånden som hun ikke visste hvor skulle være.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 17:09   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.817
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den teiteste krangel ever?

Vi krangler omrent aldri - men vi var temmelig ampre en gang jeg mente det ikke var noe poeng i å bruke hundrevis av kroner på en diger og fancy kokebok med indisk mat...

Jeg visste av erfaring at den boka ville bli brukt ca 2 ganger og aldri mer...

Min kjære kjøpte boka lell, i rein trass... Den er brukt ca 2 ganger - og har nå stått i hylla og støvet ned i sju år.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 20:56   #4
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.826
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den teiteste krangel ever?

Noe av det dummeste må være en krangel om åpning av en isboks.


Jeg var høygravid med vesla, og det var en utrolig varm sommer. For å avkjøle meg skulle jeg lage litt milkshake. Lokket på isboksen satt litt hardt, og jeg spurte mannen om han kunne åpne den for meg. Han bad meg prøve en gang til, hvis det ikke gikk skulle han åpne den. På en eller annen merkelig måte greide jeg å skrape opp hånda mi på lokket, og da ble jeg så sint at jeg slengte isboksen mot mannen og ropte at det var hans skyld. Om han skulle være så lite hjelpsom var jeg slettes ikke sikker på om jeg ville bo der lenger!






Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 21:31   #5
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den teiteste krangel ever?

Det var en varm sommer da førstemann var baby, vi skulle få familien på grillbesøk og vi hadde to bokser med butikkkjøpt potetsalat som jeg, i min gode økonomiske husmorånd, syntes vi burde spise opp. Han insisterte på å koke poteter og lage selv siden han ikke liker kjøpt potetsalat. Det endte opp i en giga stormkrangel der vi bekyldte hverandre for det ene og det andre, og stemningen var ikke god når foreldre kom...det ble ikke bedre av at han krydret min ammemat så sterkt at både svigermor og mor reagerte, og jeg satt med dårlig samvittighet og han enda mer sur.

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 21:52   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.899
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den teiteste krangel ever?

Teiteste krangel?

Da vi flyttet sammen kranglet vi (dvs jeg, det er JEG som krangler her..) om vi skulle blande bøkene våre eller sette dem hver for seg i bokhylla. Han ville blande, jeg ville ha mine for seg selv. Nå synes jeg at jeg var idiot den gangen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 03:13   #7
TBM
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Den teiteste krangel ever?

Vi har mange teite krangler - satt i verk av meg som oftest - fordi han er konfliktsky. Det "beste" jeg vet i en krangel er å få ham til å bli sint også (fordi det sitter så langt inne)...

Gud så barnslig jeg er til tider. Mannen min skylder på PMS, mener han ser et mønster... Fint at han har funnet en måte å være overbærende på...

En gang dytta jeg han til og med i badekaret så det ene badekarbenet brakk...


Sist redigert av TBM : 17-12-06 kl 14:01.
  Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 07:36   #8
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den teiteste krangel ever?

Den teiteste krangelen er sikkert en der jeg har skylden og det har jeg selvsagt fortrengt.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 13:17   #9
Pippilotta
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Den teiteste krangel ever?

Siden jeg er på dette forumet er jeg selvfølgelig for perfekt til å krangle med mannen/kona.

  Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 13:26   #10
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den teiteste krangel ever?

Hvem som hadde vunnet en kamp til døden mellom Aragorn og Luggage (fra Discworld).

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 14:03   #11
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den teiteste krangel ever?

De fleste av våre krangler er teite.

Som TBM så er nok de fleste iscenesatt av meg.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 18:52   #12
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Den teiteste krangel ever?

Har ikke hatt no ordentlig krangel vi. Er ganske runde begge 2.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 18:58   #13
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den teiteste krangel ever?

Stort sett alle krangler vi har er over slike teite ting
Små ting som blir til latterlige store ting.

Kommer ikke på en konkret krangel nå, men skal tenke litt på det!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 19:38   #14
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.252
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den teiteste krangel ever?

Om man kan bruke Toro Peppersaus til fiskekaker. Vi fant colaflekker i taket måneder senere.

Forøvrig tok jeg feil, det GÅR helt fint!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 20:47   #15
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den teiteste krangel ever?

Den Store Italiensk Salat-konflikten

a) Når sluttet Sambo å like Italiensk salat. For flere år siden, eller akkurat nå. (jeg hadde kjøpt inn en økonomipakning)

b) Spiser Billa også "påleggsalater" annet enn Skagen-Baguette Salat fra Denja (det er nemlig blitt observert svinn fra også andre pålegg-salattyper i kjøleskapet(Eks Rødbetsalat og Rekesalat)

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 20:56   #16
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den teiteste krangel ever?

Morsom lesing


Kommer plutselig ikke på noe morsomt/teit vi har kranglet om, men tro meg, det skal være mye å velge i. Og det er gjerne jeg som starter .

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 21:04   #17
Manga
Bør lage seg en tittel selv
 
Manga sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
Innlegg: 2.129
Manga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populærManga er populær
Standard

Sv: Den teiteste krangel ever?

Vi krangler stort sett aldri, men hadde en voldsom krangel en gang vi var på camping. Vi kom til en campingplass og vi ble ikke enige om hvor vi skulle slå oss ned. Det endte med at vi ble stående akkurat der vi hadde parkert da krangelen startet, det var skeivt som bare rakkern. Hehe, vi var skikkelig teite begge to.

Manga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 21:05   #18
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den teiteste krangel ever?

Vi krangler ikke. Ikke som jeg kan huske ihvertfall.

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 21:06   #19
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den teiteste krangel ever?

Vi krangler aldri. Jeg gjør.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 21:08   #20
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den teiteste krangel ever?

Opprinnelig lagt inn av Berglijot, her.

Vi krangler aldri. Jeg gjør.

Slik er det visst her også.

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no