Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Knust glass på kameralinsen på mobilen

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-17, 14:48   #1
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Knust glass på kameralinsen på mobilen

Eldstemann fikk mobil i konfirmasjonsgave i fjor. Kameraet har blitt ødelagt sånn at han ikke kan ta sefies. Nå har han mistet den i bakken sånn at kameralinsen knuste og noe av glasset er borte.
Han sier at det fortsatt går an å ta bilder men kvaliteten er jo elendig.

Lurer på om det er mulig å kjøpe ny front/glass til kameraet og prøve å bytte dette selv? Er det noen som har prøvd det, og fått det til?
Ringte Mytrendyphone i Bogstadveien men de bytter ikke dette.
HAr ikke sjekket andre steder. Lurer på om det fortsatt er Telenorforsikring på den, planen var å si det opp men husker ikke om jeg har fått gjort det.. Håper at jeg ikke har gjort det nå da. Skal sjekke det.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-17, 22:11   #2
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Knust glass på kameralinsen på mobilen

Hvilken telefon? Ta utgangspunkt da i modellen man har og søk etter guider. På en del er det fult mulig, men det kan kreve at man her litt spesielt verktøy og det kan være relativt vanskelig. Men hvor vanskelig kan variere svært mye mellom mobilmodeller.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:26.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no