Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Printe ut bilder fra mobil?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-16, 10:56   #1
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Printe ut bilder fra mobil?

Jeg er på jakt etter en liten kompakt fotoskriver hvro jeg kan printe ut bildene direkte fra iphone i 10*15cm format.

Har noen noe gode ideer? Helst ikke for dyre.

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-16, 12:10   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Printe ut bilder fra mobil?

Jeg har denne:

https://www.komplett.no/product/8931...A&gclsrc=aw.ds

Den finnes ofte på tilbud rundt om. Laveste prisen jeg har sett den til er rundt 900 kr.

Jeg synes den er helt genial. Men bruker den selvsagt ikke til masseproduksjon.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-16, 13:46   #3
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Printe ut bilder fra mobil?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg har denne:

https://www.komplett.no/product/8931...A&gclsrc=aw.ds

Den finnes ofte på tilbud rundt om. Laveste prisen jeg har sett den til er rundt 900 kr.

Jeg synes den er helt genial. Men bruker den selvsagt ikke til masseproduksjon.

Er det dyrt å fylle på med blekk og papir til denne printeren? Jeg synes nemlig dette så ut som noe jeg ønsker meg også.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-16, 14:23   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Printe ut bilder fra mobil?

Med denne pakka blir det ca 4-5 kr pr ark.

http://www.staples.no/fotopakke-cano...ber=765595&m=0

Jeg synes ikke det er så dyrt, men det er jo som sagt ikke masseproduksjon av bilder jeg driver med. Jeg bruker den til kort, scrapping osv, og da deler jeg opp i flere bilder sånn at jeg får alt fra 1-5 bilder kanskje fra et kort.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-16, 18:12   #5
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Printe ut bilder fra mobil?

Tusen takk. Jeg tror jeg må ønske (eller skaffe) meg en sånn printer.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-16, 18:17   #6
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Printe ut bilder fra mobil?

Kan jeg kjøpe en stor printer og så få ut små bilder? (Har en multi Canon hjemme)

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-16, 18:24   #7
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.867
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Printe ut bilder fra mobil?

Det er vel noen innstillinger man kan gjøre for å få skrevet ut på 10x15, i tillegg kan man jo bruke et fotoredigeringsprogram og putte inn flere bilder på et a4 ark. Jeg bruker photoshop til det.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-16, 18:33   #8
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Printe ut bilder fra mobil?

Lastet ned appen til Canon mn dette er bare tull grrr.. Finner ikke registrerings ID kode.

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-08-16, 23:35   #9
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Printe ut bilder fra mobil?

Opprinnelig lagt inn av kamp, her.

Kan jeg kjøpe en stor printer og så få ut små bilder? (Har en multi Canon hjemme)

Ja. De aller fleste skrivere vil støtte et stort utvalg av forskjellige papirstørrelser.

Når det ellers gjelder utskiftskostnader, vil jeg nesten tippe at en vanlig blekkskriver kan være langt billigere i drift enn slike små "spesialiserte", og godt mulig at kvaliteten også er bedre. Med mindre man ikke trenger noe man skal frakte med seg, vil nok en mer vanlig skriver være å anbefale.

Har selv en Canon-skriver med wlan-støtte. Kan da stå hvor som helst i huset. Med Google Print- og AirPrint-støtte kan man skrive ut fra mobiler også.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-16, 00:00   #10
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Printe ut bilder fra mobil?

Vi hr en printer fra Epson, og den fungerer veldig bra også mot telefon. Lastet ned en app fra Epson og det går like knirkefritt som fra pc. Valg av størrelse på bildene ligger i printeren, så jeg kan skrive ut i alle størrelser også fra telefon. Veldig kjekt og greit.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no