Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Tilbehør til Kitchen Aid

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-12-06, 14:36   #1
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tilbehør til Kitchen Aid

Jeg fikk Kitchen Aid sin kokebok i posten igår, og der så jeg jo at det virket ganske greit med tilbehør som kjøttkvern og rivjern. Jeg har jo foodprocessor, men når maskinen først står der på benken...

Er det noen som vet hva slags priser det er på tilbehøret?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 15:06   #2
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tilbehør til Kitchen Aid

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Er det noen som vet hva slags priser det er på tilbehøret?

Er vel relativt dyrt det også.

Howard fører iallefall KitchenAid i Norge. "Standardpakken" med kjøttkvern, rivjern og moser koster NOK 1612,- i følge prislisten linket fra den siden. Du kan sikkert gå ut fra at andre som fører det i Norge ikke er dyrere enn Howard. (Men de har veldig god service i butikken på Frogner da.)

Ellers ser det ut som det kanskje kan være noe billigere å kjøpe fra Danmark, f.eks fra Juul's i Århus, settet ser ut til å koste i underkant av NOK 1000,- derfra (pluss frakt og 25% mva). Jeg aner ikke om Juul's er en god butikk. Avansert google fu kan sikkert avdekke billigere nettbutikker for dette i Europa også.

Fra nettbutikker i USA blir det stort sett veldig mye frakt, så det blir ikke så billig hvis man ikke skal reise dit likevel og kan hente.

Ben "chop in food processor microwave for 30 seconds" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 15:10   #3
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbehør til Kitchen Aid

Kanskje en lur ting å kjøpe hvis man er ute og reiser, da.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 15:50   #4
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbehør til Kitchen Aid

Jeg kjøpte kjøttkvern til min KitchenAid på et lagerutsalg i California for noen år siden. Jeg husker ikke hva den kostet (men jeg vet at jeg bare har brukt den én gang ).

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-12-06, 15:53   #5
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tilbehør til Kitchen Aid

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg kjøpte kjøttkvern til min KitchenAid på et lagerutsalg i California for noen år siden. Jeg husker ikke hva den kostet (men jeg vet at jeg bare har brukt den én gang ).

Jeg drar rett til California!
Kjøttkvern er kanskje ikke det jeg heller kommer til å bruke så mye, med den dingsen til å rive grønnsaker med virker jo praktisk. Mindre jobb enn å ta ut hele foodprocessoren med tilbehør fra skapet....

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no