Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Har du en favorittparfyme?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-06-13, 00:47   #21
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.927
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

L'Eau d'Issey L'eau d'etê (Issey Miyake):



Fleurs de Briganoles (L'Occitane):

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 02:28   #22
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Er på leting etter en ny frisk "sommerparfyme" - så nå har jeg fått noen tips om hva jeg skal sjekke ut på Gardermoen til uka.

Har brukt en del "Valentina" fra Valentino:


Og La vie est Belle fra Lancome:

Og Fame fra Lady Gaga (bursdagsgave fra datteren min, og faktisk veldig god) :


Men alle disse synes jeg er litt for tunge nå på sommeren av en eller annen grunn.

Tidligere har jeg brukt diverse fra Lacoste og "Cool Water" Davidoff - men de liker jeg ikke lenger....

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 10:19   #23
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.174
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Moschino Glamour er min absolutte favoritt, men er veldig vanskelig å få tak i.


DGs Light Blue er en mangeårig favoritt




Jeg fikk anbefalt Tresòr Midnight Rose som en som liknet Moschino, det gjør den da ikke, men er en ok, men litt tung parfyme.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 10:43   #24
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Jeg har brukt Emporio Armani She, som Kirsebær la inn bilde av, fra og til siden 1999. Må alltid ha den, selv om den i perioder ikke brukes så mye. Mannen bruker manneversjonen og må aldri slutte med den. Ellers har jeg også Marc Jacobs Daisy og liker den. Favoritten de siste årene er Viktor & Rolf Flowerbomb.

Oppbevares på åpen baderomshylle på et ikke så fryktelig varmt bad. Vil gjerne se de fine flaskene, og har sjelden opplevd at noen har blitt dårlige.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 10:46   #25
FruLarsen
Småbyfrue
 
FruLarsen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2013
Hvor: I huset vårt...
Innlegg: 90
FruLarsen er litt kul
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Jeg bruker sjelden parfyme, men når jeg får lyst til å dufte litt ekstra står Lacoste Touch of Pink i skapet. I tillegg liker jeg Christina Aguilera(parfymen, kan ikke fordra dama..) og Calvin Klein Eternity.
Egentlig har jeg litt lyst til å prøve noe nytt, men går aldri på parfymeri og kjøper parfyme til meg selv, får vondt i hodet av å prøve parfymer for alle luktene samles som en noe som føles som en luktbombe i hodet mitt..

__________________
Ja, jeg har bare et barn. Det er ikke bare bare det..
FruLarsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 10:48   #26
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Du må bare prøve en parfyme om gangen. Jeg prøver først på papirlapp for å sile ut de uaktuelle, så bittelitt på huden av den jeg har mest tro på. Jeg får fort migrene av tunge parfymer, og liker kanskje en av 200.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 10:52   #27
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg bruker Emporio fra Armani. Den oppbevares slengende i vesken min.



Jeg har brukt den i mange år nå, og tenkte faktisk i dag morges at jeg begynner å bli litt lei.

Kanskje jeg skal driste meg til å prøve en ny nå.

Den bruker jeg og. Og har gjort det i mange år. Faktisk tenkte jeg her om dagen at jeg fremdeles syns den lukter godt når jeg tar en dæsj.
Men jeg tåler ikke alt mulig, flere parfymer gir meg pustebesvær og migrene så jeg orker ikke teste ut noen nye.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 11:06   #28
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Eg bruker denne, både til kvardags og fest.



Eg har prøvd fleire andre, men eg kjenner meg ikkje komfortabel i så mange andre.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 11:46   #29
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, Harajuku Music Lovers G, av Gwen Stefani.

Denne prøvde jeg å gå tak i mai da jeg var i Barcelona.
Den fantes ikke på Gardermoen, flyplassen i Barcelona eller på parfymeriet på El Corte Ingles.

Jeg liker godt en fra Calvin Klein, tror den heter ck shock.
Bruker for tiden Lady Million fra Paco Rabanne, den lukter kjempegodt!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 11:56   #30
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, Harajuku Music Lovers G, av Gwen Stefani.

Denne bruker jeg også. Var opprinnelig datteren min som kjøpte den ( sjokkerende, tatt innpakningen i betraktning ) Jeg synes den luktet så godt at jeg dealet meg til å få bruke den, men den står til pynt på rommet hennes. Tror den er merket music? Og de lukter vel noe forskjellig.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 12:23   #31
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Opprinnelig lagt inn av Barbarella, her.

Dolce & Gabbana Rose the One. Har brukt denne i et par år nå, men har ikke blitt lei foreløpig.

Denne har vært favoritten min det siste året. I tillegg har jeg Daisy fra MJ.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 13:35   #32
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Bruker bare èn parfyme, og det er Tocade. Elsker den og har alltid fått beskjed om at den er helt perfekt til meg, så ser ikke noen grunn til å variere

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 18:05   #33
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.157
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Etter mange år med Issey Miyake gikk jeg over til Gucci Envy Me for noen år siden. Jeg bruker bare parfyme når jeg skal pynte meg og får sjelden brukt opp flaska før jeg synes duften begynner å bli sur. Skulle ønske de lagde mindre flasker.

Denne:

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 19:27   #34
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.856
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Nå har jeg brukt den mannen min kjøpte til meg i seks dager og liker den kjempegodt. Har fått positive tilbakemeldinger også.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 19:47   #35
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.396
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Denne er en klar favoritt for tiden:

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-06-13, 20:19   #36
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Nei, jeg har ikke en favoritt. Jeg har mange.

Vår og sommer


See by Chloe


Eternity Moments (Calvin Clein)


Versace Vanitas


I tillegg kommer Ralph Laurens Big Pony dufter

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-13, 23:37   #37
Nordlys
Nybegynner
 
Nordlys sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2013
Hvor: nordpå
Innlegg: 29
Nordlys har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Jeg bruker Boss-parfymer.
Nå har jeg femme fra boss.

Enig ! Den har vært en av hverdagsfavorittene i flere år. Lukter kjempegodt!

Nordlys er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-13, 23:46   #38
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

MJ Daisy.
Jeg synes parfymer generelt lukter kattepiss, så sliter veldig med å finne andre enn Daisy som lukter godt.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-13, 12:57   #39
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.753
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Daisy er en helårsfavoritt hos meg også.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-07-13, 15:10   #40
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du en favorittparfyme?

Jeg bruker stort sett disse:





__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no