Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

God håndkrem

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-01-18, 19:33   #21
MegaMie
Multitaskingmaniac
 
MegaMie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Innlegg: 4.156
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: God håndkrem

Propoliscreme fra Forever Living.

__________________
Stor 07 Mellom 09 Mini 13
MegaMie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-18, 19:49   #22
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.776
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: God håndkrem

Biotherm sin synes jeg også er bra. Cosmica sin er nevnt også, ser jeg.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-18, 21:01   #23
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: God håndkrem

Jeg synes ikke L'occitaine lukter så mye. Jeg reagerer også på andre lukter, men ikke denne. Den hamp fra Body Shop og eight hour synes jeg lukter så sterkt at jeg ikke orker bruke dem. Men vi reagerer jo ulikt.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-18, 22:12   #24
Normy
Superduperaktiv
 
Normy sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
Innlegg: 629
Normy er litt kulNormy er litt kulNormy er litt kul
Standard

Sv: God håndkrem

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg synes ikke L'occitaine lukter så mye. Jeg reagerer også på andre lukter, men ikke denne. Den hamp fra Body Shop og eight hour synes jeg lukter så sterkt at jeg ikke orker bruke dem. Men vi reagerer jo ulikt.

Jeg reagerer på parfyme (begynner å klø), men ikke på L'occitaine. Beste kremene jeg har hatt.

Normy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-18, 23:25   #25
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.354
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: God håndkrem

Jeg synes også L'occitaine lukter noe voldsomt, og på meg svir den veldig i sprekkene oppå hendene. Jeg har fått den av folk som sier "denne lukter ingenting" så det er ikke forskjellige typer vi har prøvd heller.

Den eneste jeg klarer å bruke er Locobase Repair. Men den er så fet at jeg ikke føler at jeg kan ta på noe annet på ganske lenge. Og hvis jeg smører rett før jeg legger meg, klarer jeg ikke å slappe av og ligge slik jeg pleier å ligge. Jeg smurte nå for en halvtime siden, men bare oppå, sånn at jeg fortsatt kan skrive på pc-en. Med et tykt lag et par ganger om dagen blir sprekkene raskt bedre hos meg.

Forresten så tjuvlånte jeg en vanlig håndkrem på jobb her om dagen som var veldig ålreit. Lurer på om det kan ha vært DrGreve.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-18, 23:28   #26
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.964
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: God håndkrem

Clarins sin hand & nail er jeg veldig glad i, og så liker jeg godt Rituals sine kremer.

__________________
Pamina & Snuppa, 23. juli 05, Brodern, 23. august 08
Et hus uten bøker er som et legeme uten sjel. (Marcus Tullius Cicero)
Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-18, 23:39   #27
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.292
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God håndkrem



Denne trekker rett inn, og lukter nada. Favorittkremen min.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-18, 23:45   #28
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God håndkrem

Enig, den Neutrogenaen er veldig god.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-18, 00:02   #29
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God håndkrem

Fikk i julegave! Ingen over, ingen ved siden. Helt fantastisk!

http://www.davines.com/en/products/view/oi-hand-balm

(Da hadde jeg akkurat kjøpt den Neutrogenaen over her, men den er ikke i nærheten, selv om den er OK.)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-18, 08:20   #30
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: God håndkrem

Neutrogena fungerer fint på ungens ekstremt tørre hender.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-18, 14:13   #31
Varta
Bookhouse girl
 
Varta sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Oslo
Innlegg: 483
Varta er populærVarta er populærVarta er populær
Standard

Sv: God håndkrem

Glycinello! Den kjennes helt ille ut når man først får den på, fet og fæl, og så vips, er alt borte og man har bare myke hender. Reddet meg etter en omgang hånd- fot- og munnsyke i fjor høst.

Hvis man tåler litt lukt er jeg ellers veldig glad i håndkremen til Dr Hauscka som man får på helsekost. Trekker fort inn og er veldig effektiv.

Varta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-18, 14:27   #32
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.840
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: God håndkrem

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Jeg anbefaler L'occitaine sin. Lukter ikke så mye og er effektiv.

Jeg synes den lukter skikkelig mye og at den lukter pyton så liker den ikke.
Liker Clearins sin. Eldstemann får innimellom skikkelig tørre og røde hender (fordi han er dårlig på å bruke hansker) og etter en natt med Decubal så er de fine igjen.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-18, 14:39   #33
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God håndkrem

Om man synes L'Occitaine sine lukter, så er det ingen vits å oppgradere til Rituals i hvert fall. For de lukter i hvert fall ...

Shea butter håndkremen til L'Occ var overraskende god da jeg prøvde den i kaldt klima, vanligvis har jeg alltid droppet å kjøpe den nettopp pga. parfymeriet i de andre produktene deres. Jeg har en fra Oriflame på jobb, og det er noe skjit. Den tørker liksom ikke helt ordentlig inn.

For mange år siden fikk jeg en skikkelig feit sak fra Mary Kay, den var veldig god når hånden allerede var full av sprekker og sår. Men den luktet mye, og dugde best oppå hånden, ikke inni.

Ikke mye anbefalinger å få herfra, ser jeg. Mest avbefalinger. Jeg leter fortsatt etter den perfekte.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-18, 14:41   #34
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God håndkrem

Ru, den perfekte er beskrevet lenger oppe i tråden.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-18, 14:57   #35
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: God håndkrem

Clarins hand & nail treatment er min favoritt.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no