Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Anbefal meg en parfyme

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-06, 12:53   #1
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Anbefal meg en parfyme

Jeg skal på 3 dagers jobbtur til Finland til uken og da må jeg jo benytte anledningen og bygge opp lageret

Jeg kommer helt sikkert til å kjøpe Chance fra Chanel igjen :vanemenneske:, men jeg har også lyst på en ny kvelds/fest parfyme.

Gjerne litt krydder og litt sexy

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 12:56   #2
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skulle foreslå Lacoste si, men det er meir ei kvardagsparfyme.

Mørk og sexy parfyme vil eg og ha tips om

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-06, 14:53   #3
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Synes parfyme er vanskelig å anbefale, for det som lukter godt på noen, trenger ikke gjøre det på andre..

Jeg vet at på meg lukter "Truth" med CK veldig godt.. har fått mange tilbakemeldinger på det Men - det trenger jo ikke lukte godt på andre?

Tror du kan få mange gode tips på Taxfree butikken om du spør!

Sist jeg reiste kjøpte jeg sånn 5pkn med småparfymer..
Mest fordi jeg sjelden bruker opp ei hel flaske før jeg blir lei og vil bytte... Så da hadde jeg mange å velge imellom

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 15:33   #4
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.313
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjekk ut Pôeme fra Lancôme. Nydelig

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 22:01   #5
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.627
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Min absolutte kveldsparfymefavoritt er Aromatics Elixir fra Clinique. Den er den eneste jeg ikke har blitt lei av gjennom årene. Ja, også "Coco" fra Chanel. En annen gammel traver.

Men nå har jeg kjøpt en som heter Narciso Rodriguez - snadder eksotisk duft som selv jeg, som virkelig bare liker "klassiske" dufter og stort sett synes alle nylanserte parfymer bare lukter snålt - trives med!


Her står det mer.



I sommer ble jeg forøvrig helt hekta på den perfekte sommerduften - Calvin Klein "Eternity summer". Den var vips borte (kun til salgs i sommer), og jeg måtte hamstre da jeg endelig fant den igjen i USA.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 22:17   #6
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Jeg noterer ned hva jeg må lukte på

Jeg har også en parfyme som ikke selges overalt lenger, det er Chiq and cheap fra Mocchino (den ser ut som Oliva i skippern) og er bare så god! Heldigvis er jeg på Island flere ganger i året, slik at jeg får tak i den

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 22:33   #7
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.741
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Poeme er nydelig, brukte den før.

Nå er favoritten, den rosa RED DOOR. Altså ikke rød red door, men en pink edition (husker ikke hva den heter helt). Fått mye skryt for den!

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-06, 22:39   #8
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Du burde sjekke ut Victor&Rolfs "FlowerBomb"
Kanskje du syns den er for blomstrete, men test den - den er fantastisk!
Var storfavoritt i KKs parfyme-testpanel for noen uker siden (tror det var KK)

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 21:07   #9
Misty
Håpefull eller håpløs....
 
Misty sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Plankebyen
Innlegg: 778
Misty er litt kulMisty er litt kulMisty er litt kul
Standard

Jeg bruker Attraction fra Lancôme til hverdags, og Lovely av Sarah Jessica Parker til litt festligere anledninger eller om jeg vil at det skal lukte litt mer....

__________________
Is`s nice to be important, but it`s more important to be nice...
(gutta mine, 03 og 05 )
Misty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 21:10   #10
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Bruker mara MxMara og den nye til Armani som heter City Glam
Nydelige på hver sin måte

Jeg anbefaler at du sprayer en liten prøve på deg selv og lar den sitte på en time eller to hvis du har anledning.
Da får du virkelig kjenne hvordan den lukter på akkurat deg

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 21:10   #11
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.100
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For de av dere som skal Over There, eller er så heldige å være der, anbefales varmt Paul Sebastians Design.

Jeg har aldri fått så mye skryt for en parfyme som for den.
Og nå er jeg fri.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-06, 23:10   #12
mammami
Så stor, den lille lykken
 
mammami sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Ytterst i Oslofjorden
Innlegg: 827
Blogginnlegg: 23
mammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smartmammami imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tosse, her.

For de av dere som skal Over There, eller er så heldige å være der, anbefales varmt Paul Sebastians Design.

Jeg har aldri fått så mye skryt for en parfyme som for den.
Og nå er jeg fri.

Desto større grunn til ny tur, vel? God tur!

(Fins det ikke fly-smilie?)

__________________
m a m m a m i
Når du virkelig ønsker deg noe, vil hele universet arbeide for at ønsket ditt skal bli oppfylt. (Cuelho, Alkymisten)
mammami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 17:22   #13
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amelie, her.

Du burde sjekke ut Victor&Rolfs "FlowerBomb"
Kanskje du syns den er for blomstrete, men test den - den er fantastisk!
Var storfavoritt i KKs parfyme-testpanel for noen uker siden (tror det var KK)

Jeg kjøpte denne!

Og Stella Så nå har jeg for noen måneder.

Takk for tips!

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 17:54   #14
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ser jeg er for sen til å svare, men jeg synes Gucci-Envy er en sexy duft til kveldens festligheter.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 21:00   #15
Amelie
Med & uten trylleformel.
 
Amelie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.192
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Jeg kjøpte denne!

Og Stella Så nå har jeg for noen måneder.

Takk for tips!

Fint at jeg kunne hjelpe! Jeg har på meg Flowerbomb nå, fikk prøve den i parfymeriet igjen + fikk prøve på Body Cream'en. Nyydelig, samboern liker den også! Den lukter deilig, lenge! Likevel ikke for sterkt. Nå håper jeg bare lillebror kommer hjem fra USA/Alaska med Flowerbomb til meg!

Har vel mine tvil, siden det er en nylansert, europeisk parfyme...
"Flowerbomb" er visstnok det eneste de to gutta (som nesten alltid går likt kledd) har designet/produsert. Fikk litt inside info på parfymeriet...

__________________
Pjokk 04 Vesla 07
"The true sign of intelligence is not knowledge, but imagination" A. Einstein

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 07:23   #16
Siggi
håpløs
 
Siggi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 166
Siggi har et hav av muligheter foran seg
Standard

bare smeller meg på denne tråden for jeg skal en tur med danskebåten om en måneds tid

__________________
- Galskap er arvelig. En får det av sine barn. -

Siggi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 07:43   #17
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.175
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Vet du er på tur, men du stikker vel innom her før du tar turen hjem.

Hva med Addict fra Dior??? Den er bare knallgod.
Tung, men en god aftenparfyme.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 09:21   #18
Claire
Sær og kresen
 
Claire sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.587
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dere som skal på danskebåten: Der får dere kjøpt parfymen til undertøysmerket Agent Provocateur - den er kjempegod og helt spesiell. Slenger på en anbefaling om hudpleieserien fra Ole Henriksen som også er å få kjøpt på DFDS' båter. Herlige produkter.

__________________
You don't have to be black to sing the blues
From what I gather all you got to be is blue
(Joan Baez)
Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 11:52   #19
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av C@mill@, her.

Vet du er på tur, men du stikker vel innom her før du tar turen hjem.

Hva med Addict fra Dior??? Den er bare knallgod.
Tung, men en god aftenparfyme.

Jeg prøvde den, men jeg syns den er for tung ..... men veldig god, ja!

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 19:39   #20
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.214
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en parfyme

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Min absolutte kveldsparfymefavoritt er Aromatics Elixir fra Clinique. Den er den eneste jeg ikke har blitt lei av gjennom årene. Ja, også "Coco" fra Chanel. En annen gammel traver.

Men nå har jeg kjøpt en som heter Narciso Rodriguez - snadder eksotisk duft som selv jeg, som virkelig bare liker "klassiske" dufter og stort sett synes alle nylanserte parfymer bare lukter snålt - trives med!


Her står det mer.



.

Da blir jeg nødt til å prøve denne! Trives også bare med klassiske dufter, Coco har vært kveldsparfymen min i flere år.

Ellers har DKNY kommet med en ny parfyme, Red Delicious, som er fruktig men ikke søt. A glittering champagne accord shimmers with exotic lychee, while red raspberry flirtatiously mingles with crisp apple. The heart intensifies with rich, velvety rose combined with lush notes of drenched violet petals, evolving to a rich, sensual blend of vanilla bean crushed with warm patchouli and a luminous amber note. Capping off the sultry experience, a sensual skin accord mixes with raspberry for a soft kiss of sweetness.

Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no