Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Bruker du "medisinsk" helsekost?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-09, 19:47   #21
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.085
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du "medisinsk" helsekost?

Eteriske oljer er ikke bare bare, det heller. :husker fortsatt elveblesten:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 19:48   #22
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.208
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du "medisinsk" helsekost?

Når noe lukter så sterkt som det så er jeg uansett skeptisk til å bruke det. Jeg ble virkelig kvalm av den lukten - og den satt i i timevis.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 20:00   #23
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.253
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du "medisinsk" helsekost?

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg har brukt noen kosttilskudd, men da fra apotek. Kvalitetskontrollen er veldig streng også på den type varer i apotek (men selvsagt, hvis noen tilsetter noe som ikke står på pakken, er det kun laboratorieanalyser som kan avsløre det).

Jeg tror ikke alt som selges i helsekostbutikker er skadelig eller humbug, men jeg tror man i mye større grad selv, som forbruker, må vite hva man gjør. Det stilles ingen kompetansekrav til betjeningen, og veldig lite krav til dokumentasjon til leverandørene, sammenlignet med den verden jeg er vant til.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 20:10   #24
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du "medisinsk" helsekost?

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Solhatt og ginseng er vel av produktene det er forsket mye på, og som også mange leger anbefaler? Det fås riktignok også kjøpt på dagligvareforretning da.

Solhatt er vitenskapelig dokumentert inneffektivt.

Men jeg kjøper mye i helsekostforretninger fordi alternativene jeg søker ikke finnes andre steder. Blant annet;

Tofu (fåes veldig sjelden i vanlige matvarebutikker).
Økologiske kropps/ansiktsprodukter (bla. Laverna, som er et nydelig merke - spesielt på solpleieprodukter til barn).
Proteinbarer og proteinpulver.
Vaskemidler - både til tøy og til husvask.

Men en viss skeptisme er alltid på sin plass. Ikke alt som selges på helsekost er hva det visstnok skal være.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 20:19   #25
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker du "medisinsk" helsekost?

Jeg kjøper så godt som ingenting på Helsekost. Solkrem til barna og noe grøtgreier er vel det eneste.

Det jeg tar av kosttilskudd kjøper jeg på apoteket, og da kun av seriøse leverandører jeg kjenner til.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 20:22   #26
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Bruker du "medisinsk" helsekost?

Jeg gir ungene DHA fra animal parade fra helsekost. Selv kjøper jeg sukrin der og drømmeprinsen kjøper Flapjackene sine. (Kaker).

Medisiner fra helsekost vil jeg ikke ha helt uten videre, men det kan jo i noen tilfeller bli aktuelt om det er noe jeg trenger som er godt nok dokumentert. Å bare ta for god fisk det som står på pakken eller sies i butikken er ikke aktuelt.

  Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 20:31   #27
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.929
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du "medisinsk" helsekost?

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

Men jeg tror jeg skulle vært rimelig desperat og ha mistet troen på skolemedisinen før jeg gadd all den researchen som åpenbart må til for å se hva som ikke er ren, udokumentert svada.

Ja. Det kan jeg skrive under på. Man BLIR desperat. Og man søker informasjon. Man lærer etterhvert enormt mye og finner (hvis man er heldig) helt vanlige leger som kan mye om dette.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 20:31   #28
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.253
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du "medisinsk" helsekost?

Altså, helsekost selger ikke medisiner, som i legemidler. Det er det bare apotek som gjør (med unntak av noen få preparater som paracetamol og nesespray og noen til). Det er ikke lov å komme med medisinske påstander om f.eks. kosttilskudd.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 20:31   #29
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.929
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du "medisinsk" helsekost?

Opprinnelig lagt inn av shute, her.

(Om du ikke snakker om medisiner ser jeg forresten ikke helt hvorfor du reagerer på uttalelsen "jeg vil ha ordentlige medisiner"?)

Jeg snakker OGSÅ om medisiner, men jeg understreket bare at her kan jeg lite, for jeg har liten erfaring.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 20:35   #30
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.929
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du "medisinsk" helsekost?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Hyasinth: Hva slags produkter er det du mener man går glipp av hvis man aldri handler i helsekostforretninger? Nå er jeg oppriktig nysgjerrig. Er det noe jeg burde ha savnet?

Nei, når man ikke savner det, så er det vel ikke noe poeng å begynne med det. Jeg snakker om at det faktisk finnes gode produkter som kun selges i helsekost (og kanskje på nett, hva vet jeg) i Norge. Jeg snakker om at JEG har erfaring med det nettopp fordi jeg har hatt ebhov for det. Jeg tenker blant annet på: Gode vitamin- og mineralpreparater (som enkelte kanskej trenger pga sykdom), gode fettsyrer som man ikke finner andre steder, massevis av sunne, dokumenterte og gode matvarer som ikke fås i vanlig butikk. Spesielt for hveteintolerante og cøliakikere.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 20:37   #31
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.929
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du "medisinsk" helsekost?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Søsteren min utviklet struma som tenåring, etter å ha spist noe tang- og taregreier fra helsekostbutikk som var veldig "sunt" på den tiden.

Å spise helsekostprodukter innebærer samme risiko som mat man kjøper i dagligvare, som man også kan bli syk av. Man skal ikke spise noe som helt ukritisk og man skal vite hva man stapper i seg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 20:38   #32
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.929
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du "medisinsk" helsekost?

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg har brukt noen kosttilskudd, men da fra apotek.

Etter min mening er kosttilskudd (da snakker jeg om multivitaminer og mineraler) fra helsekost av mye bedre kvalitet enn de fra apotek.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 20:39   #33
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du "medisinsk" helsekost?

På helsekosten kjøper jeg urtete, grøt, mel, solkrem og sånt. Sånne rare tilskudd/helsekostmedisiner bruker jeg ikke.

Hvis jeg er ordentlig syk, vil jeg ha ordentlig medisin.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 20:40   #34
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bruker du "medisinsk" helsekost?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Etter min mening er kosttilskudd (da snakker jeg om multivitaminer og mineraler) fra helsekost av mye bedre kvalitet enn de fra apotek.

Og hva er dine kvalitetskriterier?

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 20:41   #35
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.929
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du "medisinsk" helsekost?

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Det jeg tar av kosttilskudd kjøper jeg på apoteket, og da kun av seriøse leverandører jeg kjenner til.

Et generelt spørsmål: Synes dere at f.eks. merker som Solaray, Animal Parade og Eskimo er "kjente"?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 20:41   #36
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.929
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du "medisinsk" helsekost?

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Og hva er dine kvalitetskriterier?

Først og fremst at de ikke er syntetisk framstilt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 20:42   #37
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.332
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du "medisinsk" helsekost?

Nope. :svarer på HI:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 20:44   #38
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.437
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du "medisinsk" helsekost?

Opprinnelig lagt inn av pulverheksa, her.

(som så langt jeg kan lese kommer fra eteriske oljer og ikke parfyme).

Altså, eteriske olje er parfyme det også.

Jeg kjøper noen kosttilskudd (vitaminer og omega-3), kremer og mat på helsekosten, men aldri ting som skal virke mot noe.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 20:45   #39
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.208
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bruker du "medisinsk" helsekost?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Å spise helsekostprodukter innebærer samme risiko som mat man kjøper i dagligvare, som man også kan bli syk av. Man skal ikke spise noe som helt ukritisk og man skal vite hva man stapper i seg.

Det er vel mer risiko med kosttilskudd (der stoffene er veldig konsentrert) enn med vanlige matvarer. Det søsteren min stappet i seg var anbefalte doser av et kosttilskudd fra helsekostbutikk. Hun trodde det skulle være sunt for ett eller annet som jeg har glemt forlengst, og trodde selvfølgelig ikke at hun skulle bli syk av det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-06-09, 20:45   #40
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bruker du "medisinsk" helsekost?

Kjøper aldri "medisiner" på helsekost. Til det er jeg altfor skeptisk til alt hunbug de kan finne å putte oppi, for å vise til fantastiske testresultater, som for alt jeg vet, kan være fiktive. Vitminer kan vel gå an å kjøpe på helsekost, samt Dr. Hausckha hudpleieprodukter.
Forøvrig er famillien til han det stod å lese om i A-magasinet for få uker siden mine naboer. Etter å ha snakket med dem, er jeg blitt enda mer skeptisk til alt som har med helsekost å gjøre.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no