Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Noen som er gode på FB (hvem som vises i feeden)

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-17, 11:22   #1
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.475
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noen som er gode på FB (hvem som vises i feeden)

Jeg er ikke akkurat noen bevisst FB bruker, men har notert meg at det er mange av vennene mine som ikke kommer opp i feeden min. Har ikke tenkt så mye over det annet enn at jeg har tenkt at de kanskje deler med en mindre krets (folk bruker jo FB så utrolig forskjellig).

Men i dag kom jeg over en som jeg er rimelig sikker på ønsker å dele. Vedkommende har eget firma og bruker FB mye til å vise frem arbeider som er gjort der, har ca 1300 venner og når jeg ser på profilen til vedkommende så følger jeg han/hun.

Hvorfor kommer ingenting opp hos meg? Noen som vet? (Jeg har ikke vektet noe som helst på FB ala: Dette vil jeg se mindre av, har også likt vedkommende sine innlegg da jeg så dem, tror ikke han/hun har likt noe hos meg ... Er usikker på det siste)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-17, 11:26   #2
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.910
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som er gode på FB (hvem som vises i feeden)

Jeg tror det er slik at hvis du ikke har likt noen (gamle) innlegg på sider eller av venner, så kommer ikke nye innlegg fra dem heller opp i feeden din. FB er skrudd sammen slik at du skal få se mer av det du allerede har sett, altså ikke få noen nye impulser i hvert fall. Det kan også hende at du aktivt må velge følg eller få varsler eller noe slikt (husker ikke hva det het sist jeg sjekket).

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-17, 11:56   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.360
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som er gode på FB (hvem som vises i feeden)

De som du interagerer med og som interagerer med deg vil du se mer av. Det du kan gjøre er å gå inn på profilen til dem du ønsker å få opp jevnlig, trykk på følg og velg hvordan du vil ha oppdateringer fra dem

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-17, 12:56   #4
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.463
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som er gode på FB (hvem som vises i feeden)

Det de andre sier. Hvis du aldri liker noe hos dem, så forsvinner de etterhvert ut av feeden din. Kan være både bra og dumt.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-17, 22:10   #5
Normy
Superduperaktiv
 
Normy sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
Innlegg: 629
Normy er litt kulNormy er litt kulNormy er litt kul
Standard

Sv: Noen som er gode på FB (hvem som vises i feeden)

Facebook viser ikke alle innlegg til alle venner. Når noen poster et innlegg, så deles det med et lite utvalg. Hvis mange da liker eller kommenterer på innlegget, så vises det til flere. Og slik fortsetter det. Det er på denne måten noe kan gå viralt.

Som regel vises innleggene fra vennene som du allerede har "vist interesse for" først. Det kan være at du har søkt opp vedkommende, nettopp blitt venn med, eller likt, delt eller kommentert på innlegg de har hatt tidligere. Jo mer interessert du er, jo mer vises de

Normy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-17, 10:35   #6
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.475
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som er gode på FB (hvem som vises i feeden)

Takk alle sammen

Opprinnelig lagt inn av Normy, her.

Som regel vises innleggene fra vennene som du allerede har "vist interesse for" først. Det kan være at du har søkt opp vedkommende, nettopp blitt venn med, eller likt, delt eller kommentert på innlegg de har hatt tidligere. Jo mer interessert du er, jo mer vises de

Ja, i akkurat dette spesielle tilfelle mener jeg at jeg har vært interessert. Vi gikk på skole sammen, hun har gjort dette til et levebrød (tatoo, eget studio) og bruker vel FB delvis for å vise frem arbeidet. Jeg opplever at jeg har likt (med god grunn! Hun er veldig dyktig ) alt hun har lagt ut (nå må jeg jo si etter å ha lest denne tråden at jeg er usikker på hva jeg har sett av det hun har lagt ut)

Synes det er mye rart med FB nå. Jeg følger en del kommersielle sider på FB (type butikker) og de kommer ikke opp i feeden min til vanlig, men de kommer opp som sponset. Tenker det må være lite poeng for firma å ha egne sider på FB hvis de alikevel på reklamere.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-17, 10:41   #7
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som er gode på FB (hvem som vises i feeden)

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Synes det er mye rart med FB nå. Jeg følger en del kommersielle sider på FB (type butikker) og de kommer ikke opp i feeden min til vanlig, men de kommer opp som sponset. Tenker det må være lite poeng for firma å ha egne sider på FB hvis de alikevel på reklamere.

Det er (dessverre) sånn FB fungerer for bedrifter. Legger en bedrift ut en melding på FB uten å sponse den når de ikke mer enn en brøkdel av de som de ønsker på grunn av FB sine algoritmer. Derfor er det blitt veldig vanlig at de betaler for å få annonser opp i din feed, og du får de da opp som sponset. Det kan også være at de ønsker kun å nå ut til en spesifikk målgruppe (geografisk, kjønn eller alder f.eks.) og da må posten betales for kun den målgruppen og du får den opp som sponset.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-17, 11:04   #8
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.475
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som er gode på FB (hvem som vises i feeden)

Isj, så utrolig kjedelig, Adrienne! De jeg følger er rimelig små, lokale butikker så jeg er ganske sikker på at de ønsker å nå ut til "alle" som følger dem (tror mao ikke dette er bevisst markedsføring fra butikkene sin side i forhold til målretting)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-17, 11:23   #9
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.235
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som er gode på FB (hvem som vises i feeden)

Jepp, Facebook straffer kommersielle aktører på organisk feed sammenlignet med privatpersoner, både fordi de vil at de skal betale for å reklamere og for å beholde hovedstrømmen i feeden din personlig og ikke som salgskanal. Selv Aftenposten, som jeg har høy CTR på, får jeg kanskje bare 1 av 7-8 innlegg opp.

(De tweeker jo algoritmene hele tiden, og her i sommer eksperimenterte de åpenbart med hvor mye sponset innhold de kunne belaste oss med. Svaret ble "ikke SÅ mye", hos meg, i hvert fall - jeg skjulte alt jeg kunne for å få ned trykket igjen.)

En vanlig twist er å lage konkurranser eller engasjementinnlegg der du får kundene dine til å skrive noe i kommentarfeltet (det er en god del regler for hva som er lov), da vil du øke spredningen hos venner. Utrolig irriterende når det ikke treffer, det også, så klart, når jeg får opp mange konkurranser for småbedrifter i indre Gokkland fordi jeg har en kusine der.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-17, 11:24   #10
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som er gode på FB (hvem som vises i feeden)

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Isj, så utrolig kjedelig, Adrienne! De jeg følger er rimelig små, lokale butikker så jeg er ganske sikker på at de ønsker å nå ut til "alle" som følger dem (tror mao ikke dette er bevisst markedsføring fra butikkene sin side i forhold til målretting)

Du kan gå inn på siden deres og gå på innstillingene at du ønsker å se disse først i nyhetsoppdateringen din. De jeg ikke vil gå glipp av har jeg gjort det på.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-17, 09:55   #11
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.463
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som er gode på FB (hvem som vises i feeden)

Du kan trykke på den lille haken oppe til høyre i sponsede innlegg og velge "hvorfor ser jeg dette" og da får du svar på det. For min del er det ofte alder + geografi som er årsaken.

Har testet å sponse innlegg for den ene fb-siden (organisasjon, ikke firma) jeg er admin på, og fant ut at det er vanskelig å spesifisere målgruppen særlig mye snevrere enn alder + geografi. Forsøkte med interesse en gang (gjaldt et arrangement vi skulle ha), men fant ut at da ville ikke engang jeg se innlegget - og jeg er absolutt innenfor interessefeltet men har bare ikke fortalt facebook det.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-17, 09:58   #12
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.496
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Noen som er gode på FB (hvem som vises i feeden)

Jeg syns det virker helt tilfeldig hvem sine innlegg jeg ser. Det er iallefall ikke sånn at jeg har vist interesse for de personene. Noen av dem har likt mye av det jeg har lagt ut, mens andre har ikke der.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-17, 16:31   #13
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.475
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som er gode på FB (hvem som vises i feeden)

Nå fikk jeg opp et ett år gammelt innlegg! Jøss, synes det er mye rart i den feeden nå som jeg har begynt å legge merke til det.

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jepp, Facebook straffer kommersielle aktører på organisk feed sammenlignet med privatpersoner, både fordi de vil at de skal betale for å reklamere og for å beholde hovedstrømmen i feeden din personlig og ikke som salgskanal. Selv Aftenposten, som jeg har høy CTR på, får jeg kanskje bare 1 av 7-8 innlegg opp.

Interessant. Jeg tenker jo motsatt egentlig, at jeg ønsker at de skal informere meg - det er jo derfor jeg liker og følger dem. Jeg skjønner godt at ren reklame kan tippe "over the top", men jeg hadde jo helst sett at jeg fikk i feeden min de som jeg selv hadde markert som interessante og ikke de som ville reklamere.

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.

Du kan trykke på den lille haken oppe til høyre i sponsede innlegg og velge "hvorfor ser jeg dette" og da får du svar på det. For min del er det ofte alder + geografi som er årsaken.

Fikk opp ett litt creepy svar her i uken "fordi jeg ofte hadde vært i nærheten av dem" (geografi hadde nok føltes mindre creepy)

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-17, 17:01   #14
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.235
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som er gode på FB (hvem som vises i feeden)

Men det at Face vil tjene penger på småbedrifters bruk av deres kanal er jo ikke i så skrekkelig pussig, egentlig.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-08-17, 17:46   #15
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.475
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som er gode på FB (hvem som vises i feeden)

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men det at Face vil tjene penger på småbedrifters bruk av deres kanal er jo ikke i så skrekkelig pussig, egentlig.

Nei, og jeg synes jo godt at de kunne reklamere i tillegg, men at man ikke får opp innleggene hos de man er inne og aktivt følger synes jeg er merkelig - da burde kanskje heller FB ha tatt vekk muligheten for å få innlegg i feeden i utgangspunktet?

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 10:13   #16
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.235
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som er gode på FB (hvem som vises i feeden)

Det er jo ikke sånn at du ikke får opp innleggene uansett, hvis de hadde skrevet 5 innlegg i timen (eller du hadde oppdatert feeden din hvert 5. min), hadde du kanskje fått opp flere. Slik jeg får med Aftenposten. Men de blir nedprioritert fremfor rene private poster, og de betalte.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 10:48   #17
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.475
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som er gode på FB (hvem som vises i feeden)

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det er jo ikke sånn at du ikke får opp innleggene uansett, hvis de hadde skrevet 5 innlegg i timen (eller du hadde oppdatert feeden din hvert 5. min), hadde du kanskje fått opp flere.

Jeg mener at det er nettopp dette som har skjedd - jeg satt nemlig aktivt å fulgte med (fordi noe skulle legges ut på salg), og oppdaterte feeden, men fikk ikke noe opp, regnet med jeg hadde tatt feil av datoene og så etterpå på siden at det var lagt ut.

... men nåja, det er med god grunn algoritmene ikke er offentlige, kan jo være at dette var et engangstilfelle.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 11:05   #18
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.235
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som er gode på FB (hvem som vises i feeden)

Men hvorfor refreshet du ikke bare DERES side, i stedet for din feed? (Jeg skjønner at det ikke er det som er spørsmålet ditt, altså, men jeg lurer likevel. )

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 11:25   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.360
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som er gode på FB (hvem som vises i feeden)

Om du plutselig fikk om et veldig gammelt innlegg kan det være fordi noen kommenterte det, slik at det ble aktualisert igjen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-17, 12:23   #20
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.475
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som er gode på FB (hvem som vises i feeden)

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Men hvorfor refreshet du ikke bare DERES side, i stedet for din feed? (Jeg skjønner at det ikke er det som er spørsmålet ditt, altså, men jeg lurer likevel. )

Fordi jeg trodde at når jeg likte siden og fulgte den ble de tingene som ble postet på min feed Utgangspunktet mitt var at jeg trodde at de tingene jeg selv hadde valgt å "abbonere på" kom i feeden min og at reklame kom alt etter hva bedriftene hadde betalt.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no