Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

SE Aino? HTC Touch? Annet? Hvilken mobil bør jeg ha?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-12-09, 13:42   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.395
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

SE Aino? HTC Touch? Annet? Hvilken mobil bør jeg ha?

Jeg får ny mobil av Glittermannen til jul, siden min er en dinosaur hvor knapper mangler, den skrur seg av av seg selv når den føler for å hvile litt og den hoster og harker.

Men jeg syns det er så kjedelig å sette meg inn i nye mobiler, kan ikke dere hjelpe meg?

Jeg vil ha en touch-telefon, med godt kamera, bra batterikapasitet og logiske funksjoner. Den vil bli brukt i endel jobbsammenheng, og bør derfor kunne gå på trådløst netverk også slik at jeg kan lese og skrive mail, notater og slikt. Glittermannen mener at jeg kommer til å irritere meg grenseløst over en iphone, jeg blir nemlig aldri helt venner med mac-produkter, så jeg titter på andre løsninger.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 13:48   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SE Aino? HTC Touch? Annet? Hvilken mobil bør jeg ha?

iphone har mannen. Jeg elsker den - men kameraet er elendig.
Samsung jet har fått gode kritikker vet jeg - kanskje den kan være noe?
http://www.mobilen.no/wip4/review/te...d.epl?id=40446

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 13:50   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.395
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SE Aino? HTC Touch? Annet? Hvilken mobil bør jeg ha?

Kan Samsung lage gode mobiler altså? Jeg prøvde meg på en for noen år siden, og det var et ordentlig makkverk. Jeg får lese anmeldelsen, takk for tips!

Godt kamera er veldig viktig for meg, og det på iphonen er ikke i nærheten av hva jeg ønsker meg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 14:03   #4
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.681
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SE Aino? HTC Touch? Annet? Hvilken mobil bør jeg ha?

Ja, den har det aller meste, men kameraet er helt latterlig! - Jeg er også skeptisk til samsung (de er flinke på tv, men mobil?) men testen ser bra ut den altså.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 14:23   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.395
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SE Aino? HTC Touch? Annet? Hvilken mobil bør jeg ha?

Glittermannen mener at det er dumt at samsungen ikke er en smartphone og at ainoen er lettvekter, så nå leser jeg meg opp på sammenlikningner av siste pro-versjonen av HTC og iphone for å se om jeg blir litt klokere.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 26-12-09 kl 14:41.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 14:53   #6
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SE Aino? HTC Touch? Annet? Hvilken mobil bør jeg ha?

Siden du ikke vil ha iPhone skal jeg ikke mase om det, men jeg må bare si at HTC er en crappy touch-telefon. Da ville jeg heller valgt en med knapper, Nokia for eksempel. Jeg fikk HTC Diamond something-something for et par måneder siden, og den ligger nå i en skuff. Jeg er vant til at touch er noe som gjør telefonen lettbrukt, men på HTC-en er det bare tungvindt. (Så jeg har gått tilbake til iPhone.)

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 14:59   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.395
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SE Aino? HTC Touch? Annet? Hvilken mobil bør jeg ha?

Tror du ikke det er forskjell på HTC-telefonene, Monsoon? Diamonden er jo relativt gammel, er den ikke? Glittermannen mener at Nokiaen er pinlig akterutseilt, funksjonsmessig.

Jeg syns virkelig det er kjeeeeedeeeeeliiiig å sette seg inn i mobiltelefoner, men det må jo gjøres.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 15:01   #8
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SE Aino? HTC Touch? Annet? Hvilken mobil bør jeg ha?

SE Satio er jo lekker.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 15:11   #9
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: SE Aino? HTC Touch? Annet? Hvilken mobil bør jeg ha?

HTC har ikke blitz. Heroen har har 5 pix men ikke blits

Diamanten bør du stye unna. den er dritt fon. har hatt både 1 og 2. Og bare trøbbel med de. Mann selger htc på jobb

Heroen ,magic og tattoo er bra fon. vet ikke hvodan kamera på tattooen er. Men de andre har ikke blitz


HTC hero er SUPER på Touch!!! Samme magicen

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 15:18   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.395
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SE Aino? HTC Touch? Annet? Hvilken mobil bør jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

HTC har ikke blitz.

Jo, HTC HD2 har blitz og 5 megapixlers kamera. Jeg tror jeg ser på noen mer pro-modeller enn de du nevner. Det er riktignok ikke et veldig godt kamera desverre, men bedre enn Iphone. Nå har jeg lest endel sammenlikningsanmeldelsers mellom HD2 og 3GS og det virker som det er veldig hipp som happ. Mer moro og lek til 3GS, mer business til HD2. Den kjører visstnok sitt eget ett -eller - annet opp å windowsgreiene som gjør den bedre å bruke. Foreløpig så heller jeg mot den, men jeg er veldig usikker. Jeg vil veldig gjerne ha et bedre kamera.

Monsoon: Jeg har ikke avskrevet Iphone helt altså, men jeg gjør mitt beste for å unngå Appleprodukter så lenge de ikke er helt klart best. Jeg har en Ipod touch, så jeg har ikke så veldig behov for en telefon med alle "leke-funksjonene" til Iphone, siden jeg allerede har dem på touchen.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 15:31   #11
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SE Aino? HTC Touch? Annet? Hvilken mobil bør jeg ha?

HTCen jeg har er en Diamond II, jeg tror ikke den er veldig gammel, men det kan vel være et halvt år siden den kom.

Det blir vel en avveining du må gjøre. Kamera er ikke bra på iPhone, i hvert fall ikke den første. Det kan godt være det er bedre på GSen. HTCen har dårlig touch, det er vel noe med at den har trykksensor mens iPhone har, eh, varmesensor eller noe sånt.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 15:35   #12
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.395
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SE Aino? HTC Touch? Annet? Hvilken mobil bør jeg ha?

Jeg tror det er de tidligere utgavene av HTCen som har sånn trykksensor, ikke de som har kommet i det siste, evt. at det er noen modeller som har og noen ikke. Jeg tittet litt på HTC for et års tid siden, og da var det trykkgreiene grunnen til at jeg ikke kjøpte ny telefon da. For det vil jeg ikke ha. SKrekk og gru, da skjønner jeg at du la den vekk. Jeg må virkelig dobbelsjekke at det ikke er det på den jeg ser på.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 15:49   #13
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: SE Aino? HTC Touch? Annet? Hvilken mobil bør jeg ha?

Prøv en HTC HD 2. Dersom det ikke skal være iPhone så er nok antakeligvis den det beste alternativet.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 16:01   #14
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.041
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: SE Aino? HTC Touch? Annet? Hvilken mobil bør jeg ha?

Jeg har en HTC Hero og er veldig fornøyd. Men uten blitz på kameraet blir det jo ikke alltid bra bilder, så da faller den vel bort for deg.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 16:05   #15
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SE Aino? HTC Touch? Annet? Hvilken mobil bør jeg ha?

Mannen har HTC Magic, og det hadde jeg lett kjøpt meg om jeg skulle kjøpt en sånn. Eller HTC Hero, som kom rett etter Magic-en.

Det er VELDIG stor forskjell på HTC-er, ikke minst om det er Android OS eller ei ...
HTC Diamond har vel vært crap i omtrent absolutt alle utgaver ...

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 17:32   #16
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SE Aino? HTC Touch? Annet? Hvilken mobil bør jeg ha?

HTC-ene har jo de kuleste navnene!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 18:12   #17
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SE Aino? HTC Touch? Annet? Hvilken mobil bør jeg ha?

HTC Tattoo er for øvrig billig-varianten, den duger sikkert helt fint, men sånn at du er obs på det.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 18:48   #18
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: SE Aino? HTC Touch? Annet? Hvilken mobil bør jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Prøv en HTC HD 2. Dersom det ikke skal være iPhone så er nok antakeligvis den det beste alternativet.

Signerer. Jeg har hatt HTC i drøyt et år, får byttet på jobben og prøve forskjellige, og nå er jeg veldig fornøyd. Kameraet kunne selvsagt vært litt bedre, er vel få som slår SE der.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 19:08   #19
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: SE Aino? HTC Touch? Annet? Hvilken mobil bør jeg ha?

Jeg er superfornøyd med HTC hero, men kameraet er dårlig også der en ikke trenger blits.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-12-09, 20:31   #20
Tuneland
grand multipara
 
Tuneland sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.740
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Sv: SE Aino? HTC Touch? Annet? Hvilken mobil bør jeg ha?

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

SE Satio er jo lekker.

Yes!

Ellers sikler jeg på denne:

http://www.sonyericsson.com/cws/prod...10?cc=no&lc=no

__________________
~Tuneland~
Mamma til fem flotte fyrer f 92, 02, 04, 05 og 08.
Tuneland er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no