Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Nok en Märtha-tråd! - bør hun si fra seg prinsessetittelen?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Bør Märtha gi fra seg prinsessetittelen
Ja - helt klart! 53 39,85%
Nei 47 35,34%
Har ingen formening om saken 33 24,81%
Deltakere: 133. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-19, 22:48   #81
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok en Märtha-tråd! - bør hun si fra seg prinsessetittelen?

Hun er vel alt annet enn oppriktig. Hun er en av de sjukt rike folka som tror de lever helt vanlige liv.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-19, 23:11   #82
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nok en Märtha-tråd! - bør hun si fra seg prinsessetittelen?

Opprinnelig lagt inn av Darth, her.

Jeg vet ikke helt hva det er med Märtha, men jeg liker henne. Det er noe oppriktig over henne som tiltaler meg. Heia Märtha!

Hæ? Oppriktig? Du mener oppriktig skrulle ja? (Engler, enkelt liv osv.)

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-19, 01:49   #83
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok en Märtha-tråd! - bør hun si fra seg prinsessetittelen?

«Oppriktig» er vel ikke det aller første ordet som havner på tunga, gitt.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-19, 10:55   #84
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.270
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok en Märtha-tråd! - bør hun si fra seg prinsessetittelen?

Jeg synes det er så skrullete i seg selv, at demokratiske Norge, i 2019, fortsatt driver med konger og prinsesser og sånt, at jeg er litt sånn "whatever". Det hun og kjæresten driver med, derimot, lurer folk og tjener penger på humbug, synes jeg folk bør holde seg langt unna. Uansett hva slags tittel de har. For meg er det hun driver med problemet. Ikke hva hun kaller seg.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-19, 12:38   #85
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.063
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nok en Märtha-tråd! - bør hun si fra seg prinsessetittelen?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg synes det er så skrullete i seg selv, at demokratiske Norge, i 2019, fortsatt driver med konger og prinsesser og sånt, at jeg er litt sånn "whatever". Det hun og kjæresten driver med, derimot, lurer folk og tjener penger på humbug, synes jeg folk bør holde seg langt unna. Uansett hva slags tittel de har. For meg er det hun driver med problemet. Ikke hva hun kaller seg.

Enig!

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-19, 13:50   #86
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.973
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nok en Märtha-tråd! - bør hun si fra seg prinsessetittelen?

Det My skrev. Det finnes så mange andre måter å gjøre dette på.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-19, 14:57   #87
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok en Märtha-tråd! - bør hun si fra seg prinsessetittelen?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

«Oppriktig» er vel ikke det aller første ordet som havner på tunga, gitt.

Sant.

Ellers er jeg helt på linje med My. At hennes opptreden kan skade kongehuset er jeg ikke så bekymret for, men at hun bruker sitt navn og sin posisjon til å selge (det jeg mener er) humbug, er utrolig provoserende. Jeg tviler på at hun er så naiv at hun ikke ser hvor ufattelig problematisk det er.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-19, 16:02   #88
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok en Märtha-tråd! - bør hun si fra seg prinsessetittelen?

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Sant.

Ellers er jeg helt på linje med My. At hennes opptreden kan skade kongehuset er jeg ikke så bekymret for, men at hun bruker sitt navn og sin posisjon til å selge (det jeg mener er) humbug, er utrolig provoserende. Jeg tviler på at hun er så naiv at hun ikke ser hvor ufattelig problematisk det er.

Enig. Jeg tror hun føler seg «entitled», rett og slett. Slik mange andre som har vært heldige i livet gjør, uten å ha jobbet særlig for det.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-19, 17:57   #89
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok en Märtha-tråd! - bør hun si fra seg prinsessetittelen?

Jeg synes jo vi skal legge ned hele monarkiet; da ville vi også slippe problemet med at enkeltpersoner oppfører seg på en måte "vi" ikke synes medlemmer av kongehuset burde.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-19, 18:12   #90
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok en Märtha-tråd! - bør hun si fra seg prinsessetittelen?

Jupp.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-19, 18:30   #91
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.083
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nok en Märtha-tråd! - bør hun si fra seg prinsessetittelen?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes jo vi skal legge ned hele monarkiet; da ville vi også slippe problemet med at enkeltpersoner oppfører seg på en måte "vi" ikke synes medlemmer av kongehuset burde.

Det mener jeg også er en god ide. Monarkiet hører ikke hjemme i et moderne demokrati.

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-19, 18:40   #92
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.460
Blogginnlegg: 158
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok en Märtha-tråd! - bør hun si fra seg prinsessetittelen?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes jo vi skal legge ned hele monarkiet; da ville vi også slippe problemet med at enkeltpersoner oppfører seg på en måte "vi" ikke synes medlemmer av kongehuset burde.

Enig. I tillegg til det særdeles perverse ved at vi lar barn fødes inn i en rolle de ikke har valgt i det hele tatt og som legger ekstreme føringer for både barndom og voksenliv.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-19, 19:17   #93
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.649
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok en Märtha-tråd! - bør hun si fra seg prinsessetittelen?

Ja! Monarkiet kan være en del av historieundervisningen.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-19, 10:42   #94
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok en Märtha-tråd! - bør hun si fra seg prinsessetittelen?

Jeg syns ikke tittel eller ikke tittel har så mye å si, og skjønner godt Märtha som mener det uansett er en del av hvem hun ER. Hun er datteren til kongen, har vært "prinsessen" hele livet, høyst ufrivillig store deler av livet, tror jeg, og det er nå bare sånn. Ok, akkurat den "prinsessen og sjamanen" var åpenbart for mye, men innholdet var mye mer problematisk enn tittelen.

Hun er "kjendis" pga sin bakgrunn, og det vil hun være uansett, spesielt så lenge hun har noe hun ønsker å komme ut offentlig med. Det er som Caroline Berg Eriksen - samme om hun ikke kaller bloggen Fotballfrue mer, så ER hun jo "fotballfrue", eller "tidligere fotballfrue", og bygger all videre virksomhet på den publisiteten hun fikk av de hun gjorde dag.

Litt som Kardashians - kjent for å være kjent.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-19, 13:12   #95
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.445
Blogginnlegg: 4
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok en Märtha-tråd! - bør hun si fra seg prinsessetittelen?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hun er "kjendis" pga sin bakgrunn, og det vil hun være uansett, spesielt så lenge hun har noe hun ønsker å komme ut offentlig med

Dette stemmer nok i Norge, men jeg er usikker på om dette vil gjelde i feks USA.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-19, 13:38   #96
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok en Märtha-tråd! - bør hun si fra seg prinsessetittelen?

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Dette stemmer nok i Norge, men jeg er usikker på om dette vil gjelde i feks USA.

Dette er et godt poeng. Utenfor Norge utgjør "Princess" en virkelig betydelig markedsverdi, som jeg ikke syns man helt uten videre skal kunne bruke i kommersielt øyemed.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-19, 14:43   #97
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok en Märtha-tråd! - bør hun si fra seg prinsessetittelen?

Ja, det er et godt poeng!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-19, 14:56   #98
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok en Märtha-tråd! - bør hun si fra seg prinsessetittelen?

Amerikanerne er jo helt GÆRNE etter all ting kongelig. Det er nok ikke for ingenting at Durekt har skrytt på seg et mentorship eller hva det var med en eller annen kroatisk prinsesse som kanskje, kanskje ikke finnes.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-08-19, 19:20   #99
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.642
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok en Märtha-tråd! - bør hun si fra seg prinsessetittelen?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ok, akkurat den "prinsessen og sjamanen" var åpenbart for mye, men innholdet var mye mer problematisk enn tittelen.

I følge noen kollegaer som var på et av disse showene, var innholdet uskyldig nok. Mye om å tørre være seg selv, stå støtt, gå sine egne veier, følge hjertet osv. Ikke så veldig kontroversielt egentlig, slik jeg forsto de.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-19, 12:06   #100
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nok en Märtha-tråd! - bør hun si fra seg prinsessetittelen?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg synes jo vi skal legge ned hele monarkiet; da ville vi også slippe problemet med at enkeltpersoner oppfører seg på en måte "vi" ikke synes medlemmer av kongehuset burde.

Viva la republica!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 24-08-19 kl 12:32.
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no