Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Hund med på restaurant

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-14, 10:41   #221
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Jeg er også avslappet på hygiene når jeg beveger meg rundt i verden, bekymrer meg lite over bakterier og er sjelden syk. Likevel syns jeg ikke utesko der en skal legge matvarene er en god ide.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 12:28   #222
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Store barn i trillevogn har jeg aldri praktisert. Jeg er enig i at det er udelikat med utesko og yttertøy oppi mat. Uavhengig av om trillevognen vaskes ofte eller sjelden. Den blir uansett ikke RENERE av at jeg plasserer 7-åringen oppi etter en en lang dag på SFO.

Hund på fly har jeg aldri opplevd, og jeg skjønner at det av og til er behov for det. Dog må den holde seg under setet, og i den ene enden av kabinen. Det er kanskje eierene som synes det er vanskeligst at den må sitte i bur hele turen, de fleste hunder vil vel roe seg greit?

Hund på restaurant har jeg aldri opplevd, og takk for det. Barna mine er engstelige (etter møter med flere dårlige hundeiere med manglende empati og resepekt for krav om båndtvang) og jeg selv er ubekvem rundt store hunder, etter en negativ opplevelse for mange år siden. Mannen min har selv hatt Schæfer og finnes ikke engstelig, men VET til gjengjeld hvor mye jobb som kreves for å oppdra en hund til å fungere godt, og hvor mange hundeeiere som ikke gidder å gjøre denne jobben ordentlig...

Der jeg jobber, er det stadig innom noen med veskehund. De blir selvsagt umiddelbart geleidet ut igjen med beskjed om at det ikke spiller noen rolle om den går selv eller sitter i ei lomme. Er man allergisk, skal man virkelig slippe å bli syk når man henter medisinene sine! Vi har noen kunder med førerhund også, de oppfordrer vi til å henvende seg direkte så de slipper å vente i kø med hunden rundt beina. Og så har vi noen som påberoper seg lov til å ha med hund overalt, som "terapi og støtte" De må vente utenfor, mens vi ordner det de skal ha.

En av de ansatte er dessuten hyperallergisk (vaksinasjon har ikke hjulpet), og hun reagerer bare ved å snakke med kunder som har mye hundehår og hundeflass på og med seg.... Vi skjermer så godt det lar seg gjøre, bytter kunder og merker oss hvem det gjelder til senere. Hun blir helt tett og må bruke Ventoline for å i det hele tatt få pustet tilfredsstillende.

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 17:22   #223
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Det var da veldig så sølete barn det er rundt omkring. Jeg har faktisk aldri hatt noen av mine i sølete klær og sko på butikken. De skifter før vi går noe sted, om de er skitne.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 17:30   #224
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Det er mange som handler på vei hjem fra barnehagen. Og når det er fuktig vær, som det ofte er, så er vel ikke fottøyet direkte rent. Sko som brukes ute er uansett hvordan de ser ut, aldri så rene at de passer der matvarene skal ligge, mener nå jeg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 17:39   #225
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Til eldstes barnehage måtte vi kjøre, og han hadde egne sko han brukte til/fra barnehagen. Skoene han var ute i kunne jo være i en sånn tilstand at vi ikke ville ha dem på ham i bilen vår en gang. Langt mindre i en handlekurv. Minstens barnehage ligger rett over veien, så han skifter jo uansett før vi skal noe annet sted.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 17:40   #226
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Jeg greier liksom ikke helt å se problemet når matvarene er innpakket i opptil flere lag embalasje.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 17:44   #227
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Som sagt, jeg vet godt at maten er innpakket. Men mye av den emballasjen som har ligget der en sko med spor av hundebæsj, fugledritt, gammel tyggis og spytt nettopp har vært, skal legges rett i kjøleskapet og rett på spisebordet.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 17:45   #228
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg greier liksom ikke helt å se problemet når matvarene er innpakket i opptil flere lag embalasje.

Ikke jeg heller. Og der er jo ikke i sand og støv fra bakken at de store bakteriefellene er, heller. Jeg tror faren er mye større for at man pådrar seg uhumskheter fra håndtaket på handlevognen til egne hender og munn, enn fra en handlevogn det har sittet et barn med yttertøy på, oppi.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 17:49   #229
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det var da veldig så sølete barn det er rundt omkring. Jeg har faktisk aldri hatt noen av mine i sølete klær og sko på butikken. De skifter før vi går noe sted, om de er skitne.

De gangene ungene er med på butikken (noe jeg unngår hvis jeg kan) er det typisk på vei hjem fra barnehage/SFO, så det er meget mulig at jeg har hatt møkkete barn med på butikken. Jeg kan dog ikke huske om jeg har nektet dem å sitte i vognenen da eller ikke. (Sikkert ikke, siden jeg aldri har reflektert over problemstillingen før.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 17:51   #230
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Og jeg ser aldri stygt på noen eller sier noe eller gjør noe som helst for å plage folk med store barn nedi handlevogna, jeg sier bare på et diskusjonsforum at jeg ideelt sett gjerne hadde sett at handlevogna var forbeholdt varer og at jeg ikke helt kan se hva sko har oppi der å gjøre.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 17:53   #231
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Som sagt, jeg vet godt at maten er innpakket. Men mye av den emballasjen som har ligget der en sko med spor av hundebæsj, fugledritt, gammel tyggis og spytt nettopp har vært, skal legges rett i kjøleskapet og rett på spisebordet.

Jeg greier ikke å se sånn på det. I den sammenhengen bør det være minst like ekkelt å tenke på at noen andre kanskje har tatt på den samme embalasjen, det spres mer dritt den veien.

Jeg ser absolutt at det ikke er noe særlig med sølete dresser og sko, men det har jeg faktisk aldri sett. Innetøy og sokker eller tørre småsko er mer det jeg er vant til å se.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 17:56   #232
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Og jeg ser aldri stygt på noen eller sier noe eller gjør noe som helst for å plage folk med store barn nedi handlevogna, jeg sier bare på et diskusjonsforum at jeg ideelt sett gjerne hadde sett at handlevogna var forbeholdt varer og at jeg ikke helt kan se hva sko har oppi der å gjøre.

Sko har vel heller ikke noe oppi der å gjøre strengt tatt, men det handler vel om å gjøre handleturen litt mer overkommelig om man har unger som ikke er enkle å ha med på butikk. Sitter de på plass i handlevogna driver de i alle fall ikke og tar på frukten, river med seg bakevarer eller putter fingrene oppi smågodt og nøtter.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 20:17   #233
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Det JEG sitter og undres over er at folk ORKER å handle på vei hjem fra Sfo/barnehage.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 20:20   #234
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det JEG sitter og undres over er at folk ORKER å handle på vei hjem fra Sfo/barnehage.

Man handler da FØR henting!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 20:22   #235
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Eller når som helst ellers. Jeg misliker så intenst handling, og da særlig sammen med andre, at jeg gjør ganske mange kreative grep for å unngå det, dersom ukehandelen ikke skulle strekke til.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 20:22   #236
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Man handler da FØR henting!

Du tenker i det enorme tidsrommet mellom jobben slutter og barnehagen stenger? For meg er det nøyaktig 0 minutter.

Men nei, jeg gidder ikke handle på vei hjem.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 21:05   #237
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Jeg må si jeg undrer meg over at man ikke engang har reflektert *bittelitt* over barn/sko/møkk oppi handlevognen.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 21:15   #238
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Når jeg handler (som regel alltid på kveldstid uten unger på slep) tenker jeg stort sett på å bli ferdig og få handlet det jeg skal. Jeg reflekterer ikke over møkk.Kanskje jeg kommer til å gjøre det etter denne tråden?
Kanskje ikke? Handle må jeg jo uansett og å handle uten vogn blir for mye styr.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 21:24   #239
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Du skulle visst hva annet de handlevognene brukes til. Sko er ikke det verste de blir utsatt for.

Jeg klarer ikke å slippe denne kommentaren. Når sko ikke er det verste handlevogner blir utsatt for, hva er det da? "Har folk sex i handlevogner?!" tenker hodet mitt. Og det er ikke langt derfra til jeg helt ufrivillig og svært motvillig ser for meg mennesker som har sex i handlevogner. Og er det noe jeg absolutt ikke trenger midt i en svært hektisk eksamensperiode (eller når som helst ellers) så er det bilder i hodet av mennesker som har sex i handlevogner.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-14, 21:30   #240
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hund med på restaurant

Avfall, noen, se for deg at de transportører ekle, gamle søppelposer i vognene!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no