Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Temperatur ovnsdør og knapper på komfyr

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-17, 21:18   #1
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Temperatur ovnsdør og knapper på komfyr

Jeg har ny komfyr. Vel, mitt komfyrkjøp har allerede en lang historie og jeg merker den er enda ikke ferdig. Så jeg må spørre dere litt.

Temperatur på ovnsdør, det står i spesifikasjonene (K) 40. Kjenner meg ikke så smart, hva betyr dette? 40 grader? Temperaturen som jeg kjenner på luka er veldig lav så 40 grader er trolig riktig. Knappene derimot og der de sitter blir langt varmere, kan ikke komme på å kjent at de er blitt varme i det hele tatt på tidligere komfyrer jeg har hatt, men ikke sikkert det er uvanlig? Jeg skvatt veldig da jeg skulle vri på en da jeg kjente hvor varme de og området de sitter faktisk var. Jeg ville faktisk aldri kjøpt denne om jeg hadde vært klar over det (den var et alternativt forlag fra butikk etter mye rot), men hvordan er komfyrene deres mtp utvendig temperatur når den står på feks 225 grader? Blir de så varme at du reagerer når du skal vri på knappene til kokeplatene?


Sist redigert av Luvi : 22-02-17 kl 22:07.
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no