Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Snøfall

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-16, 09:43   #81
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snøfall

Åh, jeg liker den så godt! Har konstant klump i halsen. Vi sitter benket alle fire, og synger med på sangen til slutt med så sarte, klare og vare stemmer vi bare får til.

Jeg begynner å få litt klaus av selve Snøfall, da. At ikke alle der har vinterdepresjoner? Bitteliten by og mørkt hele tiden. De har jo hagen, men likevel.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-16, 09:52   #82
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.327
Blogginnlegg: 40
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snøfall

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Åh, jeg liker den så godt! Har konstant klump i halsen. Vi sitter benket alle fire, og synger med på sangen til slutt med så sarte, klare og vare stemmer vi bare får til.

Jeg begynner å få litt klaus av selve Snøfall, da. At ikke alle der har vinterdepresjoner? Bitteliten by og mørkt hele tiden. De har jo hagen, men likevel.

Fri tilgang på hage og boller. Til og med jeg hadde holdt ut!

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-16, 10:08   #83
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snøfall

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Åh, jeg liker den så godt! Har konstant klump i halsen. Vi sitter benket alle fire, og synger med på sangen til slutt med så sarte, klare og vare stemmer vi bare får til.

Jeg begynner å få litt klaus av selve Snøfall, da. At ikke alle der har vinterdepresjoner? Bitteliten by og mørkt hele tiden. De har jo hagen, men likevel.

De er jo så overstadig glade at de må gå på et eller annet. Og så tolerante at jeg graver meg ned i svart samvittighet.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-16, 10:45   #84
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Snøfall

Jeg synes den er bra, i eventyrsjanger. Skjønner ikke helt alle jeg leser her og andre steder som har klump i halsen, som gråter osv?

Lille fikk et "hardt" møte med virkeligheten i går, da hun overrasket utbrøt "Men hvorfor må de alltid slutte når det er mest spennende?!!"

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-16, 11:07   #85
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snøfall

Hagen er et poeng, ja. Tror kanskje jeg hadde flyttet ut dit, først som sist.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-16, 11:08   #86
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snøfall

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg synes den er bra, i eventyrsjanger. Skjønner ikke helt alle jeg leser her og andre steder som har klump i halsen, som gråter osv?

Lille fikk et "hardt" møte med virkeligheten i går, da hun overrasket utbrøt "Men hvorfor må de alltid slutte når det er mest spennende?!!"

Å, jeg får klump i halsen av det meste som handler om barn og jul i kombinasjon... Med Snøfall er det den klumsete omsorgen til Ruth som setter fart på det.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-16, 11:51   #87
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snøfall

Sekstenmånederingen sitter putt stille på fanget når vi ser denne. Det hjelper godt på at en av hovedrollene er en boffboff, så klart.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-16, 23:54   #88
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.693
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snøfall

Åh, i dag måtte jeg tørke en tåre gitt. Når det går opp for Selma at Julius er hennes bestefar.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-16, 00:04   #89
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Snøfall

Finfin episode i dag også. Har den på opptak og ser den mens barna spiser kveldsmat. Vi er fremdeles like hektet alle tre.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-16, 12:16   #90
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snøfall

Litt voldsomme reaksjoner her. Lillesøster på 9 gråter seg nærmest igjennom kveldene, denne serien har truffet henne veldig. Jeg har forsiktig hintet om at vi kan se noe annet i stedet, noe litt mindre følelsesslitsomt, men hun elsker visst den serien. Gjennom alle tårene.
Lillebror på 8 er også engasjert, men skjønner ikke noe av all griningen.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-16, 12:25   #91
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snøfall

Alle 4 barn ser den her og (8-11 år), og liker den godt
Jeg har vært litt opptatt, og har ikke fått med meg alle episodene, men jeg så i går. Jeg har ikke opplevd noen reaksjoner på barna enda, selv om de har fått det av tidligere serier på tv. Men jeg tror nok de synes den er trist innimellom ja.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-16, 13:44   #92
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snøfall

14-åringen og jeg er fortsatt trollbundet. 10-åringen vil ikke se den, for hun orker ikke å se på film om barn som ikke har det bra, så hun har stemplet den som for skummel.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-16, 17:32   #93
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snøfall

Jeg ble litt irritert på at 12-åringen ser den i spisepausen, så han vil ikke se den med oss.

Også har jentungen vært på besøk to dager på rad hos en venninne og sett dagens episode der. Ingen tenker på MEG!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-16, 18:43   #94
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Snøfall

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg ble litt irritert på at 12-åringen ser den i spisepausen, så han vil ikke se den med oss.

Også har jentungen vært på besøk to dager på rad hos en venninne og sett dagens episode der. Ingen tenker på MEG!

Eg tenkjer på deg. For jenta er hos faren i dag og eg må sjå åleine i kveld, og i morgon skal ho til venninne fram til klokka seks, men eg trur eg hentar ho kvart på så me når å sjå det saman

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-16, 19:00   #95
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snøfall

Snorkfrøken hadde ikke sett dagens episode likevel! Og jeg fikk lurt Sneipen til å se gårsdagens med meg - under middagen. Alle prinsipper, bye-bye!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-16, 19:03   #96
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Snøfall

Jeg sitter mutters alene og ser Snøfall hver dag, siden mine barn er så gamle at de ikke gidder å se det med meg, til opplysning.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-16, 19:07   #97
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.481
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snøfall

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Eg tenkjer på deg. For jenta er hos faren i dag og eg må sjå åleine i kveld, og i morgon skal ho til venninne fram til klokka seks, men eg trur eg hentar ho kvart på så me når å sjå det saman

Det går vel litt senere på NRK1 dersom dere ikke rekker hjem til kl 18. I dag begynner det 18.20 og jeg tipper det er sendetidspunkt i morgen også.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-16, 19:13   #98
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Snøfall

Dere vet at den slippes på nrk.no klokken 6 hver dag ja?

Spoiler
Det var vel orakelet som kom sist i episode 6 og tok med seg Julius?

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-16, 19:14   #99
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Snøfall

Vi ser alt fra nrk-appen, anywho. Jeg har ikke en gang tenkt på at det går live.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-16, 19:25   #100
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.450
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Snøfall

Jeg aner ikke når det går, for jeg bruker nrk.no på pc'en bare.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no