Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Arve, kjøpe, selge ... ?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-06-13, 13:19   #1
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 19.010
Blogginnlegg: 352
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Arve, kjøpe, selge ... ?

Dere som har flere barn, hva gjør dere med utstyr?

Jag har alltid kjøpt ganske mye nytt til mine (det er 16,5 års aldersforskjell på dem så derfor ikke så aktuelt at de arver av hverandre) og så har jeg gitt bort når det er blitt for lite. den eneste gangen jeg har solgt noe, var når jeg hadde et dusin nesten helt ubrukte kjoler i skapet etter pøbelprinsessen en sommer - resultat av mye gaver og lite bruksmuligheter for alle kjolene. da solgte jeg unna her på FP.

Her på FP selges og kjøpes det, og jeg ser at folk selger unna utstyr selv om de har yngre barn. I min omgangskrets har jeg to små barn som det er fire års forskjell på, og der sparer mammaen på noe utsyr, mens hun selger unna andre ting som teoretisk kunne gått i arv, hvis hun haddel lagret det. Hennes grunn er at hun liker å handle til barna og får mindre dårlig samvttighet når hun selger unna litt. Hva gjør du? Og hvorfor?

mvh nysgjerrigpøblis

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 13:23   #2
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Arve, kjøpe, selge ... ?

Det etter gutten min gir jeg for det aller meste vekk.

Jeg solgte noe etter mellomjenta før nr tre var et faktum, og etter at hun kom sparer jeg det som vil passe henne, hun har helt andre farger, og selger eller gir vekk det som er i feile farger. Jeg gidder ikke selge så mye her på fp lenger, for det blir ikke solgt! Så mye stress å ta bilder osv, så jeg gir det heller til Fretex, venner, eller det som er tilgjengelig. Deilig å få det ut av huset.

Kjøper gjerne brukt.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 13:25   #3
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 29.008
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arve, kjøpe, selge ... ?

Jeg har to døtre med to års mellomrom og fire dager mellom bursdagene, så vi har stort sett kunnet flytte klærne direkte fra det ene skapet til det andre. Veldig kjekt. Etterpå arver den to år yngre kusinen det, så her er det bra ressursutnytting. Jeg har vel ikke solgt noe barnetøy i det hele tatt, tror jeg. Det eneste problemet med «systemet» er at lillesøster oftest har veldig mye mer klær enn storesøster, siden vi alltids kjøper noe nytt til henne innimellom også.

Jeg kjøper forresten gladelig brukt barnetøy.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 13:26   #4
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.134
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Arve, kjøpe, selge ... ?

Yngste arver eldste ja. Kvitter oss ikke med utstyr før minsten har vokst fra det.
Av og til må det nytt til til yngste siden det vi har arvet til eldste er utbrukt.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 13:26   #5
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.609
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arve, kjøpe, selge ... ?

Det er syv år mellom mine og yngste arver alt etter eldste. Så arves det videre til minstekusine og andre små. Det eneste jeg kjøper nytt helt konsekvent er skotøy. Greit nok at det er gøy å kjøpe nytt, men jeg ville følt meg sløsete og overforbrukersk om jeg skulle kjøpt alt nytt bare fordi det er gøy. Noe nytt får selvsagt yngstejenta også, men det meste fra syv år tilbake er fullt brukelig og i vinter lekte hun hver dag i en 9 år gammel Reima-dress.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 13:31   #6
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arve, kjøpe, selge ... ?

Våre jenter har vært heldige og arvet det meste de har trengt. Det som ikke har blitt utslitt, har blitt gitt videre, bortsett fra noen babyplagg som jeg har tatt vare på.

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Hennes grunn er at hun liker å handle til barna og får mindre dårlig samvttighet når hun selger unna litt.

Jeg synes alle skal ta ansvar for sitt forbruk, så jeg kjøper ikke dette argumentet. Jeg synes også det er mye fint som jeg kunne tenke meg å handle til barna (og meg selv for den del), men jeg prøver så godt jeg kan å la være fordi jeg ikke vil bidra til overforbruk.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 13:35   #7
Frk_Fryd
i tåka
 
Frk_Fryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 1.905
Frk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smartFrk_Fryd imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Arve, kjøpe, selge ... ?

Det er 2 år mellom guttene, så her arves det meste. Alt fra sprinkelseng, bilsete, klær og sko som er lite brukt. Sånn sett er det helt genialt å ha to tette av samme kjønn.
Jeg ser at mindre og mindre klær kan arves etter hvert som storebror vokser til, han bruker klærne lenger og sliter de mye mer.
Jeg kan også signere Toffskij på at lillebror har mye mer klær enn storebror.

Frk_Fryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 13:43   #8
Darth
En, av to-tre
 
Darth sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 5.110
Darth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt avDarth har mye å være stolt av
Standard

Sv: Arve, kjøpe, selge ... ?

Yngre arver eldre hos oss. Jeg kjøper ikke så mye brukt, og jeg selger ekstremt sjelden. Jeg gir bort en del, og det jeg ikke får gitt bort setter jeg i "gjenbruks-kontaineren" på fyllinga. Jeg satte en barnesykkel og en barnevogn der en gang, og før jeg hadde kommet meg fra fyllinga hadde noen hentet det. Fin gjenbruk. Det som jeg ikke ville latt mine egne barn bruke kaster jeg.

Mest av alt trenger jeg kanskje å bli flinkere til å ikke ta vare på alt mulig...

Darth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 13:45   #9
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 19.010
Blogginnlegg: 352
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arve, kjøpe, selge ... ?

Etter at pøbelprinsessen begynte i korps har vi blitt veldig flinke til å levere til loppemarkedet. Vi har donert en masse sportsutstyr og sykler, leker og klær - det er superdeilig å bli kvitt alt som hoper seg opp overalt. ()

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 13:45   #10
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.626
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Arve, kjøpe, selge ... ?

Jeg har solgt unna og arvet bort en god del, selv om vi hadde ønske om ett barn til. Det blir knapt fire år mellom dem og vi har flyttet og hatt dårlig lagringsplass. Større ting som bilsete og vognbag solgte vi fordi de tok plass, og har kjøpt nytt-brukt til cirka samme pris som det vi kvittet oss med etter nummer en. Det går jo mye opp i opp forbruksmessig, bare sparer oss lagringen.

Nå blir nummer to samme kjønn og født på cirka samme årstid, så jeg ser jo for meg at det blir mye fra storesøster. Skjønt hun har så mye klær at om nummer to får så mye som et klesplagg nytt så noe ut. Barneklær er en av mine helt klare forbrukssynder, mens vi kjøper det meste av utstyr brukt.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 13:48   #11
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Arve, kjøpe, selge ... ?

Her arver lillesøster av storesøster, ei stund til i alle fall. No bruker dei snart same størrelse, og smaken held på å bli heilt forskjellig, så eg må kjøpa meir og meir til lillesøster også.

Dei kleda som er ok etter at ho er ferdig med dei, vert arva av litt forskjellige. Sjelden eg leverer til Fretex, då eg som regel får gitt det bort.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 13:52   #12
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 6.005
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Arve, kjøpe, selge ... ?

I utgangspunktet ville jeg gjerne ha brukt ting til flere av ungene, men jeg kløna det skikkelig til her da jeg fikk for mange år mellom eldste og mellomste, og så er de i tillegg helt omvendt i fasongen og ikke minst jente og gutt. Han liker riktignok rosa, men å spare på kjoler i 10 år er også uaktuelt kjenner jeg.
De to yngste her bruker jo nesten samme str også, så de deler på det meste. Men jenta som er yngst bruker en str større enn guttungen, så jeg har rett og slett gitt opp å prøve å tenke smart på arvefronten.
De får bruke det jeg finner, og som passer, så akkurat nå har guttungen blå regnjakke og rosa regnbukse, mens jentungen har omvendt.

Og alt som nå er for smått- bla en hel ikeapose med ullundertøy som er lite brukt hadde jeg tenkt til å selge, men jeg kommer meg visst aldri i gang med å få oversikten.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 13:52   #13
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.137
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Arve, kjøpe, selge ... ?

Jeg har 4 år i mellom og det er jente og gutt, så det er ikke mye som arves. Men det som kan arves, det tar jeg vare på (overtrekksdresser, nøytralt ullundertøy, slike ting)

Jeg kjøper det meste nytt, men vi arver gjerne. Men vi har ingen vi arver noe særlig fra, så derfor kjøper vi det meste.

Vi har nevøer og nieser som tar over det som fortsatt har litt levetid igjen. Vi hadde masse utstyr igjen etter minstemann som vi sikkert kunne ha solgt, men de som fikk det etter oss satte så utrolig pris på det de fikk, så det er mye verdt for oss, mer enn de skarve hundrelappene vi kunne ha fått for det. Vogna er nå i bruk til baby nummer tre.

Så jeg selger ingenting, kjøper det meste selv, men jeg har aldri vært av typen som kjøper 20 par sko, 4 barnevogner og masse utstyr til ungene. De får det de har bruk for til en nøktern standard. (Selvfølgelig har de
mer enn nok sånn egentlig, men ingen vill overflod sett i forhold til hva mange andre kjøper)

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 13:52   #14
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.994
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Arve, kjøpe, selge ... ?

Datter arver det meste av utstyr som ikke er utslitt, og om det fortsatt er liv igjen etter hennes bruk, går det til mindre fettere.

Klær arves om det er mer bruk igjen, ellers går det stort sett til Fretex. Vi har få å arve av selv.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 13:53   #15
IOA
WF: BNBE
 
IOA sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.245
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Arve, kjøpe, selge ... ?

Vi er heldige og har arvet en del tøy til både eldste og yngste. Siden jeg har en av hvert kjønn er det ikke alt som kan arves. Jeg prøver å kjøpe nøytralt yttertøy, men ellers er det mye som er veldig kjønnsdelt. Barneutstyr har jeg stort sett spart på, det samme med ski og skøyter.

Jeg gir bort så godt som alt av tøy til venner som har barn i passende alder. Det samme gjelder utstyr. Jeg kjøper mye brukt av både klær og utstyr, og syns det er en strålende ordning. I vår forrige barnehage fikk en av førskoleguttene ny sykkel, og ga bort sin gamle. Mottaker av den gamle sykkelen ga også bort sin gamle, og det endte opp med fem barn med "nye" sykler. Herlig!

__________________
IOA - stolt mamma til Snuppa feb 05 og Lillebror mai 09.
IOA er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 13:55   #16
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Arve, kjøpe, selge ... ?

Sparer på alt av utstyr, alle tre barna går gjennom samme vogn, seng, vippestol, the works. Med unntak av bilstoler. Selger unna jentetøyet etter eldste, dvs. det som er brukbart. Ev. gis det bort. Denne gangen har vi så å si nesten ikke kjøpt noenting, dvs minsten har fått nye gulpekluter og helseteppe. Heldiggrisen. Jeg kjøper ikke nytt hvis det jeg har funker.

Jeg kjøper en del brukt tøy her inne.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 13:55   #17
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.134
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Arve, kjøpe, selge ... ?

Her har også minsten absolutt mest klær. Kjøper gjerne brukt og leverer selv klær, leker og utstyr til et bruktmarked to ganger i året.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 13:57   #18
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.246
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Arve, kjøpe, selge ... ?

Det er 6 år mellom gutta mine, og mye blir "gammelt" på den tiden, n\men beholder noe da.
Ellers gir jeg bort mye, og selger det som er mest verdt. Eks dyrt og ordentlig yttertøy og noe "merkeklær".
Jeg synes det er veldig hyggelig å gi bort også, jeg vet det blir brukt.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 13:57   #19
Rabbit
Langøret
 
Rabbit sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Innlegg: 3.502
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Arve, kjøpe, selge ... ?

Det er bare ett års forskjell på mine to yngste,og hun yngste bruker en størrelse større en søsteren,så her kan de ikke arve av hverandre. Jeg tenkte å prøve markedsplassen her inne når jeg går gjennom klær neste gang,siden jeg ikke har noen som kan arve.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-06-13, 14:01   #20
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.816
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Arve, kjøpe, selge ... ?

Lillebror arver etter storebror og hans tvillingsøster som er 5 cm kortere arver noe av ham, sånn som feks allværstøy. Vi arver litt tøy til gutta,men kjenner ingen som har eldre jenter vi kan arve fra. Det gjør at hun får mye nytt og det hender broren synes det blir litt urettferdig. Får se om vi ikke får utvide vennekretsen litt. :-)

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no