Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

iPhone 5, Samsung G. S3 eller Samsung Note 2?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-02-13, 09:36   #1
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Spørsmål

iPhone 5, Samsung G. S3 eller Samsung Note 2?

Nok en tråd åpenbarer seg, rett og slett fordi jeg er frk. ambivalent så det holder i dag, eller i disse dager ...

Jeg trenger ny mobil. Har kjørt iPhone siden 2009 med 3GS, 4 og nå 4S. Sistnevnte er snart halvannet år gammel og batteritiden er rett ut elendig, voice control slår seg inn hele tiden og den fusker veldig når jeg f.eks skal høre på Spotify, pauser og starter om en annen. Den lever rett ut sitt eget liv. Jeg har nok klaget mer enn jeg har lagt merke til, for jeg "fikk" i utg.pkt iPhone 5 av mannen nå til bursdagen min. Dvs. han kom og lurte på om jeg ville ha hvit eller svart? Hvit eller svart hva da?, spurte jeg. iPhone 5 vel, sa han da ...
Men i lys av en samtale vi hadde for et par uker siden, om at Apple ikke er riktig så nyskapende av seg, at iP5 vel ikke er noe revolusjonerende sammenlignet med 4S og at det er en iP6 i komminga som det kan være vel så greit å vente på, så har jeg jo lurt på om ikke jeg skal prøve noe annet i mellomtiden? Forandring fryder, ikke?

Jeg bruker ikke iCloud og har i grunnen ikke noe stor interesse av at mobilen min skal synce med padda etc. Og iP5 har jo en annen lader enn den jeg har i dag, så noe nytt må jeg jo ha der uansett, alt kan ikke kobles om hverandre lenger. Ergo, er Samsung noe for meg?

S3 har jo vært på markedet en stund, men virker å holde seg mer "ny" enn iPhone synes jeg. Og velger jeg vanlig S3 eller S3 med 4G?
Også har vi jo Note 2 da, som en på jobb skryter langt opp i skyene, og som han hadde fått anbefalt fremfor noe annet da han var ute i samme ærend. Men den er da fryktelig stor?? Eller er den bedre enn S3?



Jeg skal ha hvit telefon uansett, det er det eneste jeg vet sikkert. Resten får bli opp til dere ...tror jeg!

Edit: Jeg skulle ha en spørris her, men noe skjedde åpenbart da jeg postet, for det forsvant gitt.

iPhone 5?
Samsung Galaxy S3?
Samsung Galaxy S3 med 4G?
Samsung Galaxy Note 2?
Eplemost?

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 09:49   #2
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.792
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jadda ...iPhone 5, Samsung G. S3 eller Samsung Note 2?

Jeg hadde gått for note 2. Mannen har note, og jeg er misunnelig.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 09:55   #3
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jadda ...iPhone 5, Samsung G. S3 eller Samsung Note 2?

Etter å ha blitt iPhone bruker skjønner jeg ikke hvordan det går an å gå tilbake til noe annet. Og jeg må bare si det, det er ikke så veldig lenge siden jeg skrev og svarte i mobiltråder her inne at det var helt utenklig for meg å vurdere iPhone. (Jeg er heller ikke imponert over batteritiden til 4s og hadde nylig en tråd om dette her inne der noen sa at iPhone 5 er bedre ift dette?)

Men kan du ikke gå inn på en butikk og legge en hvit Samsung S3 og en hvit iPhone 5 vet siden av hverandre? Altså, det er jo helt åpenbart the beauty and the beast rent visuelt men jeg vil si kontrastene er like store på brukervennlighet.

Jeg hadde definitvt valgt iPhone 5.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 10:10   #4
Wingman
her skal det bli liv
 
Wingman sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Vestfold
Innlegg: 687
Wingman er populærWingman er populærWingman er populær
Standard

Sv: Jadda ...iPhone 5, Samsung G. S3 eller Samsung Note 2?

http://www.foreldreportalen.no/forum...=144572&page=2 lete litt her, kanskje snoke litt her
http://alatest.no/anmeldelser/mobiltelefoner/c3-8/

det er jo en jungel av telefoner. smaken er ulik men hva du selv foretrekker teller sikkert mer enn anbefalinger som sikkert er ganske spredd når det gjelder S3 og i5 ihvertfall.

__________________
Pappaen til kiddo født 2010.
Wingman er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 10:20   #5
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jadda ...iPhone 5, Samsung G. S3 eller Samsung Note 2?

Mannen min har Note 2, og jeg har S3. to relativt like telefoner, på de fleste områder.

Jeg velger å holde meg til min S3 pga størrelsen, men ser en stor fordel med Note, og det er batteritiden. Den er markert mye bedre der.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 10:36   #6
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.133
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jadda ...iPhone 5, Samsung G. S3 eller Samsung Note 2?

Traff en kollega som mente at batteritiden på iPhone 5 var veldig dårlig.

Jeg hadde nok uansett valgt iPhone om jeg skulle velge på nytt. Jeg trenger ikke revolusjonerende når det kommer til sånt. Jeg trenger:

  • funker
  • kjenner meg igjen
  • minst mulig fuzz.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 10:38   #7
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.797
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jadda ...iPhone 5, Samsung G. S3 eller Samsung Note 2?

Jeg elsker min S3

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 10:44   #8
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jadda ...iPhone 5, Samsung G. S3 eller Samsung Note 2?

Jeg trenger god batteritid. Jeg er mye ute og går, trener etc. og hører da bl.a på musikk, og jeg bruker ikke headsett men bluetooth tilkobling i bilen, så det er en del slike finesser jeg ikke kan skru av heller, og jeg orker ikke mer "lade minst 2-3 ganger" pr. døgn telefon. Slik jeg har det nå så må jeg lade iP-en ved lunsjtider og deretter når jeg kommer hjem, og så må den ligge på lader hele natta igjen. Jeg blir sprø av det!

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 12:09   #9
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jadda ...iPhone 5, Samsung G. S3 eller Samsung Note 2?

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Jeg trenger god batteritid. Jeg er mye ute og går, trener etc. og hører da bl.a på musikk, og jeg bruker ikke headsett men bluetooth tilkobling i bilen, så det er en del slike finesser jeg ikke kan skru av heller, og jeg orker ikke mer "lade minst 2-3 ganger" pr. døgn telefon. Slik jeg har det nå så må jeg lade iP-en ved lunsjtider og deretter når jeg kommer hjem, og så må den ligge på lader hele natta igjen. Jeg blir sprø av det!

Er som sagt enig i at den elendige batteritiden på iPhone er et skikkelig minus. Så hvis batteritid er viktig hadde jeg kanskje revurdert iPhone til fordel for Samsung ja.

Men husk å sjekk at lommene dine er store nok til Samsung da hvis du er mye ute å går.

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 12:11   #10
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jadda ...iPhone 5, Samsung G. S3 eller Samsung Note 2?

Samsung 3 (og 2) er jo ikke akkurat noe særlig større enn iPhone 5. Note er større. Vi er Samsungere her i huset, alt er Samsung.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 12:17   #11
Patsy
Ingen tittel
 
Patsy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 976
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Sv: Jadda ...iPhone 5, Samsung G. S3 eller Samsung Note 2?

iPhone5 ville jeg valgt. Jeg har iPhone4 nå men den dør jo aldri.
Før ønsket jeg å bytte telefon hele tiden men nå kommer jeg aldri til å velge noe annet enn iPhone.

Jeg syns jeg leser og hører mange som ikke er fornøyd med iPhone4S, mulig de ikke har vært helt heldig med den produksjonen.
4'ern funker som bare det.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 12:34   #12
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jadda ...iPhone 5, Samsung G. S3 eller Samsung Note 2?

Opprinnelig lagt inn av Patsy, her.

iPhone5 ville jeg valgt. Jeg har iPhone4 nå men den dør jo aldri.
Før ønsket jeg å bytte telefon hele tiden men nå kommer jeg aldri til å velge noe annet enn iPhone.

Jeg syns jeg leser og hører mange som ikke er fornøyd med iPhone4S, mulig de ikke har vært helt heldig med den produksjonen.
4'ern funker som bare det.

Ja, det tror jeg du har rett i! iPhone 4 er nok en robust modell, la oss håpe iPhone 6 blir det også!

__________________
"Try Again, Fail Again, Fail Better" (Samuel Beckett)
Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 14:08   #13
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone 5, Samsung G. S3 eller Samsung Note 2?

Nå har jeg tafset masse på kollegaens Note 2, og konkludert med at den utgår. Den blir for stor, jeg kan ikke skrive meldinger med en hånd på den, får ikke godt nok grep og det kommer bare til å tulle seg for meg.

Men S3 har jeg ikke slått fra meg, Samsung appellerer så absolutt. Nå sier mannen at han ville valgt iP5, men at det er opp til meg. Jeg skal bare velge, resten fikser han. Luksusproblem, men ...

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 14:24   #14
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.797
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone 5, Samsung G. S3 eller Samsung Note 2?

Jeg tror du blir fornøyd enten du velger s3 eller ip5. Det er to gode telefoner begge to. Jeg liker Samsungen best pga at man da ikke er så låst med itunes.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 17:39   #15
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 5, Samsung G. S3 eller Samsung Note 2?

Jeg har 4S og er veldig fornøyd, men jeg må si at jeg er litt misunnelig på 5'eren gubben fikk fra jobb nå nylig. Den er riktignok i største laget etter min smak, men virker lettere likevel.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 20:06   #16
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: iPhone 5, Samsung G. S3 eller Samsung Note 2?

Jeg har nylig gått fra iphone 4 til iphone 5 og er veldig fornøyd.
Syncer med ipad, bruker icloud, imessage, find my iphone, ja det meste. Bruker den til å spille allmusikk på Geneva-spilleren, nå med den lille omformeren og i bilen.
AkkuratSpotify får man på alle nyere smart-telefoner.

Hadde jeg fritt kunne velge, som jeg gjorde nylig, ville det blitt iphone 5.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 23:04   #17
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhone 5, Samsung G. S3 eller Samsung Note 2?

S3 er jo en passe skjermstørrelse, Note er for stor og iPhone for liten. Ville tatt 4g siden det har kommet.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 23:06   #18
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPhone 5, Samsung G. S3 eller Samsung Note 2?

Dessuten er man friere med en Androidtelefon, ikke tvunget til å kjøpe Appleprodukter.

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 23:17   #19
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 5, Samsung G. S3 eller Samsung Note 2?

Android.
Jeg kommer aldri, aldri til å gå vekk fra Samsung Galaxy, tror jeg. I'm in love. Har bare 2-ern nå da. Jeg har prøvd iPhone, både 3GS, 4 og 5. Greie nok, men jeg hadde aldri valgt dem om jeg ikke måtte. Samsung er helt ekstremt mye bedre, synes jeg. Men det er jo smak og behag, samt hva man skal bruke telefonen til, selvsagt.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-02-13, 23:24   #20
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.915
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPhone 5, Samsung G. S3 eller Samsung Note 2?

Jeg har ikke hatt noen problemer med min 4s, og kommer ikke til å gå over til annet merke. Men venter gjerne på 6'ern.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no