Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

50 % på knallgode løpesko (New Balance )

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-08, 23:02   #1
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

50 % på knallgode løpesko (New Balance )

MX sport har introtilbud på sko fra New Balance akkurat nå, (sikkert mer enn løpesko også men jeg hadde dårlig tid). Merket er ikke så kjent i Norge, men siden jeg har barn med sære føtter har jeg undersøkt litt før og dette er knallbra merke. Spesielt greit for de som leter etter sko uten pronasjonsstøtte. Jeg skulle ha enten noen sko fra NB eller den nyeste Asics gel nimbus 10(TN890), og datt nesten av pinnen av glede da jeg fikk sko for 550 kr.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 23:05   #2
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.069
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 50% på knallgode løpesko (New Balance )

Hva er pronasjonsstøtte?

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 23:13   #3
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: 50% på knallgode løpesko (New Balance )

Forklaring for de : Oppbygging i skoen for de som har en tendens til å vingle litt. Altså hvis foten din lander med vekten mest på utsiden eller på innsiden, i stedet for jevnt fordelt.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 23:16   #4
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.069
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 50% på knallgode løpesko (New Balance )

Men finner jeg ut av det selv, eller bør jeg dra på Löplabbet eller noe?
Jeg trenger nye løpesko, men vet jamen ikke hva jeg skal ha...Sliter med hofter og knær, men tror ikke jeg over- eller underpronerer (heter det det? )

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 23:20   #5
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: 50% på knallgode løpesko (New Balance )

Opprinnelig lagt inn av Snippa, her.

Men finner jeg ut av det selv, eller bør jeg dra på Löplabbet eller noe?
Jeg trenger nye løpesko, men vet jamen ikke hva jeg skal ha...Sliter med hofter og knær, men tror ikke jeg over- eller underpronerer (heter det det? )

Löpslappet eller hvadetnåheter er sikkert det optimale, men har du sett under de skoene du har i dag for å se om slitasjen er jevnt fordelt eller ikke? Har du lett for å vrikke eller nesten-vrikke ankelen?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 23:22   #6
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: 50% på knallgode løpesko (New Balance )

Må forresten bare understreke at slitasje ikke er noe fasitsvar, fordi pronasjon visstnok handler mest om midtfasen av steget, ikke nedslag eller avspark som er det som tar slitasjen mest. I en god sportsbutikk kan du få en indikasjon dersom de ser på hvordan du står og går "bakfra", men det beste er nok en test.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-08, 23:26   #7
Sol
Skinner
 
Sol sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 4.265
Sol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt liktSol er virkelig godt likt
Standard

Sv: 50% på knallgode løpesko (New Balance )

Snippa; jeg ville absolutt tatt turen til Löplabbet om du sliter som du beskriver. Det er utrolig vanskelig å se eller vite selv hvordan man ruller over foten.

__________________
Solstrålen og Sjarmtrollet (04)
Sol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 00:47   #8
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.069
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 50% på knallgode løpesko (New Balance )

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Löpslappet eller hvadetnåheter er sikkert det optimale, men har du sett under de skoene du har i dag for å se om slitasjen er jevnt fordelt eller ikke? Har du lett for å vrikke eller nesten-vrikke ankelen?

Slitasjen er grei, og jeg vrikker ikke ankelen verken når jeg spiller håndball eller løper

Takk for hjelp, Balanse og Sol. Får se om jeg får tatt meg en testtur før jeg kjøper noe dyrt!

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 07:57   #9
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: 50% på knallgode løpesko (New Balance )

Pass gjerne på å få god hjelp uansett om du tester eller ei. Flesteparten av de skoene som selges i dag er bygget opp under for enten over- eller underpronasjon, og dersom du ikke har det er det best å finne en sko som ikke er bygget opp heller. Jeg har allerede vært ute på tur med NB skoene mine og er så fornøyd at jeg lurer på å ta meg en tur til MX igjen. (Men ikke si det i kjøpestopp-tråden)

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 10:10   #10
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.086
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: 50% på knallgode løpesko (New Balance )

Snippa, jeg ville absolutt tatt en tur til Løplabbet. Smerter i hofter og knær kan komme av feil sko.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 10:42   #11
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.670
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 50% på knallgode løpesko (New Balance )

Hvordan funker det på løplabbet? Må man kjøpe sko der, betaler man for testen? eller hurr?

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-08, 20:30   #12
Balanse
Vaklende
 
Balanse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.357
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Sv: 50% på knallgode løpesko (New Balance )

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Hvordan funker det på løplabbet? Må man kjøpe sko der, betaler man for testen? eller hurr?

Det er gratis test hvis man ender opp med å kjøpe sko der, hvis ikke vet jeg ikke hvordan det fungerer? :dytt:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no