Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Se resultatene: Hva vil du stemme i en potensiell ny folkeavstemning om EU
Stemte NEI, vil endre til JA nå 11 9,82%
Stemte JA, vil endre til NEI nå 3 2,68%
Stemte JA, vil fortsatt stemme JA 40 35,71%
Stemte NEI, vil fortsatt stemme NEI 26 23,21%
Stemte ikke, vil stemme JA nå 19 16,96%
Stemte ikke, vil stemme NEI nå 10 8,93%
Du har jo glemt det viktigste, så det er umulig å svare 3 2,68%
Deltakere: 112. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-03-22, 14:10   #41
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Sist var jeg 17, og rasende fordi jeg ikke var gammel nok til å stemme. Men ville ha stemt nei om jeg hadde fått lov. Denne gangen er jeg usikker på hvor jeg hadde landa. Miljø er og samarbeid for demokrati er viktige faktorer for, fiskeri og landbruker veldig viktige faktorer mot. Måtte nok ha sett konkret hvilken avtale vi hadde landa på.

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-22, 21:33   #42
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Mitt Ja til EU var sterkt i 94, og enda sterkere i dag.

Synes også det egentlig blir litt "komisk" at argumentene mot EU er ganske så like for norsk venstreside og partiene ganske så langt ute på høyresiden i andre land...

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-22, 22:28   #43
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

.

Synes også det egentlig blir litt "komisk" at argumentene mot EU er ganske så like for norsk venstreside og partiene ganske så langt ute på høyresiden i andre land...

Men stemmer det da? Mitt inntrykk er at ytre høyre i andre and er mer opptatt av den potensielle innvandringen EU medfører enn dyrevelferden og miljøet.

(Også syns jeg godt man kan diskutere i denne tråden uten å latterliggjøre dem som ikke mener det samme som en selv)

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-22, 08:25   #44
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Jeg syns det er mer av det "rundt omkring", spesielt sist. Det lå mye "vil ikke dele" bak, eller foran, mange argumenter sist.

Ikke her inne, syns jeg.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-22, 09:20   #45
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Mitt Ja til EU var sterkt i 94, og enda sterkere i dag.

Synes også det egentlig blir litt "komisk" at argumentene mot EU er ganske så like for norsk venstreside og partiene ganske så langt ute på høyresiden i andre land...

Det er lite komisk over at man i Danmark systematisk avliver alle nyfødte melkekukalver av hannkjønn fordi det ikke er økonomi til å fôre dem opp.
Dette gjorde vi med geitekillinger i Norge men har nå dette endret seg og man fôrer disse i mye større grad opp og bruker dem til mat. I eu går det motsatt vei.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-22, 09:56   #46
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Det er lite komisk over at man i Danmark systematisk avliver alle nyfødte melkekukalver av hannkjønn fordi det ikke er økonomi til å fôre dem opp.
Dette gjorde vi med geitekillinger i Norge men har nå dette endret seg og man fôrer disse i mye større grad opp og bruker dem til mat. I eu går det motsatt vei.

MEn er dette en EU-sak/EU-regulert gjennom regulativer, eller noe Danmark på egen hånd kunne hatt sine regler for?

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-22, 10:40   #47
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Hadde ikke stemmerett, men var aktiv i NEI til EU i 94. Tror jeg ville stemt Nei i dag, dersom det blir en ny runde. Det er fortsatt langt til Brussel, jeg er for samarbeid og fred, men ikke nødvendigvis bindende handelsavtaler. Så får vi heller leve med at de EU-vennlige regjeringene vi har hatt har valgt å følge mye regelverk uansett...

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-22, 10:45   #48
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

MEn er dette en EU-sak/EU-regulert gjennom regulativer, eller noe Danmark på egen hånd kunne hatt sine regler for?

Det handler ikke om regler (det er ikke forbudt i Norge heller) men om hvilket landbruk man vil ha. En oksekalv av melkerase produserer ikke nok kjøtt, fort nok til at man i EU landbruket kan bruke ressurser på å fôre dem opp.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-22, 11:15   #49
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Er ikke Norsk Rødt Fe ganske spesielt sånn, at det er en rase som er ganske god på melk og ganske god på kjøtt, og kan brukes til begge deler, mens i andre land er det enten kjøttdyr eller melkedyr? Med alle konsekvenser det har?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-22, 11:19   #50
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Er ikke Norsk Rødt Fe ganske spesielt sånn, at det er en rase som er ganske god på melk og ganske god på kjøtt, og kan brukes til begge deler, mens i andre land er det enten kjøttdyr eller melkedyr? Med alle konsekvenser det har?

Det stemmer. Nrf brukes mye i utlandet for å forbedre de andre melkerasene.
Hun har god helse, god fruktbarhet, greit lynne, føder lett (vi har mye lavere dødfødselrate feks) og er ei kombinasjonsku. Som gir både melk og kjøtt. Norske bønder har tviholdt på den tankegangen selv om det ikke er det meste økonomiske.
Den norske grisen er også litt av samme konseptet og brukes i utlandet for å forbedre andre raser.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-22, 11:25   #51
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Det stemmer. Nrf brukes mye i utlandet for å forbedre de andre melkerasene.
Hun har god helse, god fruktbarhet, greit lynne, føder lett (vi har mye lavere dødfødselrate feks) og er ei kombinasjonsku. Som gir både melk og kjøtt. Norske bønder har tviholdt på den tankegangen selv om det ikke er det meste økonomiske.
Den norske grisen er også litt av samme konseptet og brukes i utlandet for å forbedre andre raser.

Og siden noen uansett putta på meg en femmer
Strukturen i det norske landbruket med mange små gårder drevet av en familie gjør dette mulig. Geno som er eid av bøndene styrer det meste av avlen på storfe i Norge og alle bruker semin derfra og rapporterer tilbake melkemengder, hvordan kalvingene gikk, om kua er snill, og innimellom kommer en ansatt og måler og ser over de yngste dyra og gir en mer detaljert rapport som igjen er med å styrer hvilke okser som brukes til avl. Det har gjort at man nå også bruker genomisk seleksjon og kan screene for egenskaper veldig tidlig. Dette gjøres både på hann og hunn dyr og der en Geno verdensledende. Alt fordi vi har et overskuelig landbruk med dedikerte bønder som gjør det de skal, rapporterer det som trengs og forholder seg til retningslinjer og anbefalinger.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-22, 11:33   #52
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.444
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Takk for at du lærer meg og andre opp om sånne ting, Floksa. Jeg innrømmer gjerne at jeg vet alt for lite om landbruk.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-22, 12:01   #53
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.804
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Jeg syns det er litt rart at man tror at venstresida i Norge bruker de samme argumentene mot EU som høyresida i andre land, det stemmer overhodet ikke, de klassiske argumenter har vært at de såkalte fire frihetene (fri flyt av varer, tjenester, kapital og arbeidskraft) tjener markedet og ikke arbeiderklassen (og fører til sosial dumping), samt miljø/landbruk og demokrati/sjølråderett. Partienes posisjoner kan finnes her https://neitileu.no/aktuelt/hva-sier...e-om-eu-og-eos.

Jeg stemte nei da og ville fortsatt stemt nei. Og det handler absolutt ikke om fremmedfrykt eller at jeg ikke vil dele med andre.


Sist redigert av Galathea : 30-03-22 kl 12:20.
Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-22, 14:02   #54
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Begynte å skrive noe, men velger å signere Galathea i stedet.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-22, 15:03   #55
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Det handler ikke om regler (det er ikke forbudt i Norge heller) men om hvilket landbruk man vil ha. En oksekalv av melkerase produserer ikke nok kjøtt, fort nok til at man i EU landbruket kan bruke ressurser på å fôre dem opp.

Men da betyr det at vi kan fortsette slik vi gjør, selv om vi blir med i EU?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-22, 15:32   #56
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men da betyr det at vi kan fortsette slik vi gjør, selv om vi blir med i EU?

Nei. De tilskuddsordningene vi har i dag som sikrer den type landbruk må fjernes og eu sitt system innføres. Og importen av mat vil kvele resten.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-22, 16:39   #57
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Jeg stemte nei sist, men syns det er vanskeligere nå. Veldig nyttig informasjon fra Floksa her (takk!) som blir et viktig poeng på nei-siden. På motsatt side ser jeg at det også tas gode avgjørelser i EU. GDPR, for eksempel. Personvernlover. Og nå, når vårt naboland har invadert et annet fredelig land - da trenger vi mer enn NATO.

Samtidig - fri flyt av arbeidskraft sliter jeg med å tro er positivt. Jeg er redd det heller kan medføre sosial dumping, og at trepartssamarbeidet kan bli skadelidende. Når fokuset er på hva som er best økonomisk (og da på kort sikt), ikke hva som er best for individet, samfunnet eller klimaet for den del, så blir jeg veldig usikker på at de riktige valg tas.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-22, 16:49   #58
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.804
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Samtidig - fri flyt av arbeidskraft sliter jeg med å tro er positivt. Jeg er redd det heller kan medføre sosial dumping, og at trepartssamarbeidet kan bli skadelidende. Når fokuset er på hva som er best økonomisk (og da på kort sikt), ikke hva som er best for individet, samfunnet eller klimaet for den del, så blir jeg veldig usikker på at de riktige valg tas.

Ja, ekelte ting løses ikke nødvendigvis best av markedet; arbeidsliv, energiforsyning og -sikkerhet, jernbane, post, landbrukspolitikk som tar hensyn til andre faktorer enn lønnsomhet, og mye mer. Jeg har mer tiltro til demokratiske prosesser.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-22, 09:52   #59
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Men vil arbeidsmarkedet endre seg fra slik vi allerede har det, med EØS?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-22, 13:13   #60
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Nei, der TROR jeg ikke det blir store forskjeller.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no