Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ny sort kåpe

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-20, 21:55   #1
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Ny sort kåpe

Kjøpte en kjempefin sort kåpe for noen uker siden, men den ble levert inn på Reklamasjon i dag og jeg fikk igjen alle pengene.
Så nå trenger jeg å finne en ny.

Jeg er ikke så lang, bare 162 og slank. Den bør kunne brukes til både kjoler og jeans, kanskje knelang modell.
Fargen jeg ønsker er enten sort eller mørk blå.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-20, 21:58   #2
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny sort kåpe.

Jeg har (rød) ullkåpe fra Gerry Weber og er veldig fornøyd med den. De blr ha flere som matcher beskrivelsen. Vet ikke helt hvor de har butikk din vei men du kan jo kikke her

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-20, 22:07   #3
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny sort kåpe.

Jeg har ullkåpe fra Aleksander og er sykt fornøyd. Nydelig snitt. Husker ikke navnet på modellen jeg har min er grå, men de har sorte også. Blå også tror jeg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-20, 22:16   #4
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny sort kåpe.

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Jeg har ullkåpe fra Aleksander og er sykt fornøyd. Nydelig snitt. Husker ikke navnet på modellen jeg har min er grå, men de har sorte også. Blå også tror jeg.

Er det denne varianten?

https://www.aleksander.no/produkt/ta...med-hette-bla/

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-20, 22:17   #5
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.173
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ny sort kåpe.

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg har (rød) ullkåpe fra Gerry Weber og er veldig fornøyd med den. De blr ha flere som matcher beskrivelsen. Vet ikke helt hvor de har butikk din vei men du kan jo kikke her

Takk.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-20, 22:20   #6
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny sort kåpe.

Opprinnelig lagt inn av Camomilla, her.

Er det denne varianten?

https://www.aleksander.no/produkt/ta...med-hette-bla/

Nei, jeg har enten Dublin (ikke boucle) eller en annen modell på D. Jeg kan finne det ut senere. Den ligner på denne og KAN være denne, men er ikke 100% sikker:

https://www.miinto.no/p-4991973-sort...dublin-ullkape

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no