Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Woolland - kvalitet?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-15, 13:34   #1
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.450
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Woolland - kvalitet?

Woolland har mye lekkert. Vurder å kjøpe genser, skjørt og kjole, men kjenner ikke til merket.

Noen som vet hvordan kvaliteten er?
- Holder det seg pent eller nupper det?
- Holder det fasongen?
- Hvordan er slitestyrken?

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 13:48   #2
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.564
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Woolland - kvalitet?

De har masse fint!
Vi kjøpte det til Storeøster for, tjaa, 4 år siden, kanskje. Da var det ganske lite i størrelse - men hun er lang, da. Det var ganske smal passform.
Det holdt seg veldig fint, og det er arvet videre og er i bruk fortsatt. Det eneste jeg kan si som er negativt, var at det var kul umulig å få av flekker i vask. Stort sett greier jeg det på ullklær, men dette var lyserosa, og flekkene fikk jeg altså ikke vekk. (Kan være jeg ikke prøvde hardt nok, men stort sett får jeg det til på andre klær)

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 14:02   #3
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Woolland - kvalitet?

Jeg er enig i det med flekkene på de lysere plaggene. Ellers syntes jeg ikke det var slitesterkt overhodet. Nuppet ikke, men den gang fireåringen fikk hull i flere av plaggene. Da snakker vi barnet som aldri har slitt ut et klesplagg i sitt liv.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-15, 22:38   #4
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.826
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Woolland - kvalitet?

Enig me Shute. Det gikk fortere hull på Woolland-buksene enn de tynne(re) longsene fra Pierre Robert (som jeg i utgangspunktet syns med fordel kunne ha vært litt mer slitesterke), i tillegg til flekker som var vanskelige å fjerne (prøvde ikke med sitronsåpe da jeg ikke hadde det på det tidspunktet).

Søsteren min er dog veldig fornøyd med plaggene, og har en del av dem så om du ikke har et barn som sliter hull på knærne kan de jo være greie.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no