Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Cala Millor, Cala D'Or eller Soller

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-10, 19:46   #1
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Cala Millor, Cala D'Or eller Soller

Vi reiser muligens på kjæreste-tur noen dager til Mallorca, og ettersom jeg kun har oppholdt meg i Alcudia de siste årene, så vet jeg ikke lenger hvordan det er f.eks. i Cala Millor eller Cala D'Or. Alcudia utgår nemlig som destinasjon uten barn (Barne-paradis ) Puerto Sollèr vet jeg er nydelig, men er det noen som har erfaringer (forholdsvis nylige) fra Cala Millor eller Cala D'or?

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 19:51   #2
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.716
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Cala Millor, Cala D'Or eller Soller

Cala d'Or var flott! Litt få butikker, men de få skikkelige som var der var veldig bra. Vi fant verdens mest fantastiske tapasrestaurant/vinbar som vi spiste på i 12 dager i strekk. Den var ikke turistifisert og hadde utrolig god mat. Jeg tenker at jeg kunne reist tilbake for restauranten. Vi liker ikke glorete britiskifiserte restauranter som serverer oppvarmet mat.

www.toptapacalador.com

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 19:52   #3
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Cala Millor, Cala D'Or eller Soller

Puerto Sollèr
Der var vi på kjærestetur og for noen år siden, deilig, fint, nydelig.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 19:53   #4
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Cala Millor, Cala D'Or eller Soller

Cala Millor har fantastisk strand, men er veldig turistifisert og fryktelig lite koselig. Cala D'Or har jeg ikke vært på mange år, men med sine mindre badeviker og langt koseligere sentrum er nok det bedre for en kjærestetur.
Sollèr har jeg ikke vært. Har du vurdert Deya? Fantastisk vakkert!

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 22:13   #5
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Cala Millor, Cala D'Or eller Soller

Har bare vært innom Cala d'or. Synes Cala millor var kjempefin by, med nydelig strand og koselig generellt, vi bodde i Cala bona og var og badet på strandet det da Cala Bona ikke hadde noen fin strand. Bilde av meg og lilletrollet på stranda i Cala Millor:

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 22:17   #6
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Cala Millor, Cala D'Or eller Soller

Ikke Cala Millor iallefall. Veldig usjarmerende sted synes jeg. Jeg har vært i Puerto Soller også, det er veldig fint der - men litt usentralt kanskje? Tror kanskje jeg hadde satset på Cala d`or, men der har jeg ikke vært.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-10, 22:19   #7
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Cala Millor, Cala D'Or eller Soller

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Ikke Cala Millor iallefall. Veldig usjarmerende sted synes jeg. Jeg har vært i Puerto Soller også, det er veldig fint der - men litt usentralt kanskje? Tror kanskje jeg hadde satset på Cala d`or, men der har jeg ikke vært.

He, he... rart å lese om to så forskjellige oppfatninger av steder

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 17:21   #8
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Cala Millor, Cala D'Or eller Soller

Vi har bestilt, og det ble ingen av de tre nevnte alternativ, for vi bestemte oss for at vi ville ha kort vei til Palma by og heller reise litt rundt med bil, buss og sykkel... Så nå blir det en uke på 4-stjerners hotell i Playa del Palma............ Bare kjæresten og meg

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-10, 18:06   #9
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.716
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Cala Millor, Cala D'Or eller Soller

Det holder jeg med dere i, jeg ville foreslå det, men lot være siden du hadde nevnt 3 steder.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no