Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hmmm. Pavlova i barnehagen, kanskje ikke så lurt?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-08, 19:48   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.418
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hmmm. Pavlova i barnehagen, kanskje ikke så lurt?

Sist år bakte jeg Nigellas Pavlova til 17. mai-feiringen i barnehagen. Det var den kaken som ble spist opp først. Jeg tenkte derfor gjøre den igjen. Det er bare en forskjell i år mot sist år. Sist år jobbet jeg hjemme og gjorde dermed det siste av kaken klart hjemme før jeg dro til barnehagen. Det kan jeg ikke i år. Kan jeg piske kreme i kveld eller eventuelt i morgen tidlig og ta den med til barnehagen? Det blir jo ikke perfekt, men går det eller blir kremen litt ekkel?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 19:51   #2
Donald
Superduperaktiv
 
Donald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 751
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Sv: Hmmm. Pavlova i barnehagen, kanskje ikke så lurt?

Jeg ville ha pisket krem rett før, men det går til nød dersom du dekker den godt til i kjøleskapet.

Du har ikke oppskrift du vil dele, eller kanskje den ligger et sted her fra før?

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 19:57   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.418
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hmmm. Pavlova i barnehagen, kanskje ikke så lurt?

Nigellas Pavlova

Usedvanlig godt.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-08, 20:00   #4
Donald
Superduperaktiv
 
Donald sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 751
Donald er litt kulDonald er litt kul
Standard

Sv: Hmmm. Pavlova i barnehagen, kanskje ikke så lurt?

Den så veldig god ut.

Tusen takk!

Donald er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:01.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no