Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Reisetips Gotland i juli

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-12, 17:32   #1
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Reisetips Gotland i juli

Vi har kjøpt flybilletter til Gotland i juli!

Nå skal vi finne ut hva vi skal gjøre der. Billettene ble kjøpt på impuls i går, og nå trenger vi tips.

- Restauranter, gjerne økologiske/kortreist mat
- Overnatting, helst små steder med sjel
- Andre aktiviteter?

Jeg har forstått at sykling er stort. Kanskje hest også (sønn på 8 er med)? Ellers er jeg ganske blank, men har planer om å lese meg opp på internettet etterhvert.

Alle tips mottas med stor takk.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-12, 18:17   #2
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.152
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Reisetips Gotland i juli

Dere må selvsagt ha en kjøretur til Fårø. Skal komme med flere tips senere, sitter og fryser i en ridehall med bare iPhone for hånd. Har bilder og tips på dataen.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-12, 19:03   #3
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Reisetips Gotland i juli

Flott, jeg venter i spenning!

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-12, 22:24   #4
Koko
Erfaren
 
Koko sin avatar
 
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 841
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Sv: Reisetips Gotland i juli

Dette undersøkte jeg litt for en tid tilbake for foreldrene mine og da kjente jeg at jeg gjerne ville hit: http://www.stenkyrkamejeri.se/default.asp

Her er også oversikt over noen spisesteder som skal være bra. Ser siden er endret siden jeg sjekket sist, men nederst på siden kan du klikke på logoen til de ulike spisestedene. Tror en del av dem har overnatting i tilknytning til seg: http://www.kulinariskagotland.com/

__________________

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-05-12, 18:37   #5
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Reisetips Gotland i juli

Takk for tips. Stenkyrka så fint ut. Flere tips? Vi skal være en liten uke.

:dytter:

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
reise, reise med barn, reisetips

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no