Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Anbefal meg en hårklipper

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-04-08, 18:36   #1
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.552
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Anbefal meg en hårklipper

Jeg (les: Arken-familien) trenger en skikkelig god hårklipper. Den må kunne klippe tykt mannehår, men funke like bra på Toer´n sine myke fjoner. Videre må den kunne justeres til mange ulike lengder, gjerne så langt som opptil 3 cm. Og så må den være oppladbar.

Noen forslag?

__________________
05 07


Sist redigert av Beckett : 05-04-08 kl 20:51.
Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 20:40   #2
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Anbefal meg en hårklipper

Vi kjøpte ny i dag. Phillips oppladbar, og med mulighet til klipp fra null hår til 42 mm. Har ikke testet den enda, den ligger til lading, men skal gi tilbakemelding litt senere når jeg har raket av meg håret
Lå i sånn koffert, med to forskjellige sånne til å sette på foran, saks, kam og div. Kostet 500,- så fin pris.

  Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 20:44   #3
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en hårklipper

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Den må kunne klippe tykt mannehår, men funke like bra i Toer´n sine myke fjoner.



Hva med klipper til mannen, og brazilian til deg?

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 20:49   #4
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.552
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg en hårklipper

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Den må kunne klippe tykt mannehår, men funke like bra i Toer´n sine myke fjoner.

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.



Hva med klipper til mannen, og brazilian til deg?



Altså: :andpusten: Toer´n er sønn nummer to.

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 21:50   #5
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.552
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg en hårklipper

Sjugger: fortell gjerne hvordan klipperen din funket (skal du ta alt håret, altså?).

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 22:00   #6
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Anbefal meg en hårklipper

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.



Altså: :andpusten: Toer´n er sønn nummer to.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-04-08, 22:31   #7
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Anbefal meg en hårklipper

Vi har en Philips hårklipper som høres ut til å være en tidligere modell av den som sjuggerpløm har kjøpt - den var i hvert fall "toppmodellen" da vi kjøpte den i 2000 eller noe sånt (den kostet da 750,-). Den fungerer strålende - mannen klipper både meg og barnet.

(Det viktigste cluet med hårklippemaskin er å ta mange ganger over fra alle 360 retninger når du kommer til hårvirvler og sånt samt å fjerne hår fra klipperen etter hver gang du drar den gjennom håret - det siste er nok mest viktig hvis man klipper av litt større hårmengder - ikke hvis man bare tar 0,5 cm hår.)

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-04-08, 00:19   #8
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Anbefal meg en hårklipper

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Sjugger: fortell gjerne hvordan klipperen din funket (skal du ta alt håret, altså?).

Neida, men da blir det max 4,2 cm lang

  Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 01:22   #9
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en hårklipper

Vi har også en Philips, engang toppmodel den også husker ikke prisen lenger, men den var kjapt tjent inn med tre hankjønn å klippe. Eneste aber med den er at den ikke er oppladbar. Har løst det med skjøteledning og klipper guttene ute om sommeren
Lykke til med hjemmeklipp.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 01:34   #10
mumrik
Egenial
 
mumrik sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.570
mumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt liktmumrik er virkelig godt likt
Standard

Sv: Anbefal meg en hårklipper

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.



Altså: :andpusten: Toer´n er sønn nummer to.

Det kan du si så mange ganger du bare vil, men det blir aldri helt sant i mitt hode nå.

__________________
Why did you do it? Why?! Why?! You fucked-up, crazy-ass, weirdo beaver!
mumrik er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 11:10   #11
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Anbefal meg en hårklipper

Den fungerte veldig bra, kjempefornøyd. Nå har jeg kort hår...gitt.

  Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 11:24   #12
Mauser
Frafallen
 
Mauser sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 5.288
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Anbefal meg en hårklipper

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Den fungerte veldig bra, kjempefornøyd. Nå har jeg kort hår...gitt.

Skal seff ikke spørre hvor.

__________________
You can't trust girls. When I get a girlfriend I am not going to tell her where I live or work.
Mauser er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-04-08, 15:42   #13
Beckett
Fornøyd
 
Beckett sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.552
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Anbefal meg en hårklipper

Opprinnelig lagt inn av mumrik, her.

Det kan du si så mange ganger du bare vil, men det blir aldri helt sant i mitt hode nå.

Sønn nummer 2, sønn nummer 2, sønn nummer 2, sønn nummer 2, sønn nummer 2.
Begynner det å hjelpe nå?

__________________
05 07

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no