Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Hva gjør jeg med jakka - ødelagt glidelås?

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-17, 19:18   #1
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.921
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Hva gjør jeg med jakka - ødelagt glidelås?

Selve glidelåsen har altså glidd ut fra der den lå sydd inn mellom innerstoff og for, fordi "båndet" har frynset seg opp. Jakka er fin og flott, dunjakke fra Swix, og det er trasig å kaste den bare pga. glidelåsen. Hva gjør man med sånt? Jeg kan ikke sprette opp hele greia og bytte glidelås, det klarer jeg ikke.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg DSC_0787 (2).JPG (692,8 KB, 56 visninger)
banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-17, 19:57   #2
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør jeg med jakka - ødelagt glidelås?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Selve glidelåsen har altså glidd ut fra der den lå sydd inn mellom innerstoff og for, fordi "båndet" har frynset seg opp. Jakka er fin og flott, dunjakke fra Swix, og det er trasig å kaste den bare pga. glidelåsen. Hva gjør man med sånt? Jeg kan ikke sprette opp hele greia og bytte glidelås, det klarer jeg ikke.

Hvor har du kjøpt den? Det pleier å være mulig å sende inn sånt til reparasjon.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-17, 20:17   #3
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.779
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør jeg med jakka - ødelagt glidelås?

Jeg hadde sendt den til reprasjon. (I realiteten fikser mannen min denslags så jeg slipper sende fra meg.)

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-17, 22:40   #4
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv
 
Hannamoren sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.182
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør jeg med jakka - ødelagt glidelås?

Stormberg er ihvertfall veldig service innstilt på slike ting. Så jeg hadde spurt i den butikken jeg hadde kjøpt den om de kunne hjelpe. Ellers hadde jeg tatt jakken med til en skomaker/ syerske. De fikser ofte slike ting for en billig penge.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-17, 22:46   #5
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør jeg med jakka - ødelagt glidelås?

Jeg hadde fått den reparert.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-17, 23:07   #6
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør jeg med jakka - ødelagt glidelås?

Gjør ikle sånne små fixit-sjapper sånt?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-17, 23:12   #7
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.249
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva gjør jeg med jakka - ødelagt glidelås?

I Stavanger finnes det kinesiske syersker. Har dere noe slikt?

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-17, 23:25   #8
Turban Smukk
sukk
 
Turban Smukk sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Innlegg: 4.476
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva gjør jeg med jakka - ødelagt glidelås?

Jeg leverer sånt. Leverte nylig et skjørt, det kostet 200, så det er jo mulig at en dunjakke koster noe mer. Jeg (dvs min mor ) leverte hos sydame/skredder.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no