Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Bostonterrier / fransk bulldog

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-13, 19:16   #1
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.501
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Bostonterrier / fransk bulldog

Er det noen som har erfaring med en av disse rasene? Vi vil ha hund. Mannen er nesten på gli, og da pleier jeg å få det som jeg vil til slutt.

Aller helst har jeg lyst på en Boxer, men jeg tror det blir litt mye hund for oss akkurat nå. Så kriteriene er:

-Korthåret
-Barnevennlig
-Gøyal
-Liten nok til at jeg ikke må kjøpe ny bil
-Fint om eldste kan gå litt tur med den alene. Vi (jeg) tenker til sommeren, da blir hun 12

Så jeg har vel landet på en av disse to rasene. Vi skal ikke på utstilling eller noe, hunden skal være familiehund. Med på tur, men bare på gøy. Fint om den kan gå litt lange fjellturer (type dagstur med barn) innimellom, men ikke noe must. Kan en av disse passe for oss?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-13, 21:29   #2
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Boston Terrier / Fransk Bulldog

Jeg så en innslag på nrk om fransk bulldog her omdagen og mange disse hundene er visst avlet fram til å ha en så kort nese at de ikke får nok oksygen og dermed har de det ikke særlig godt. Noen opprettere er visst mer opptatt av det enn andre så det kan jo være noe å ha i bakhodet.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-13, 21:31   #3
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.532
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Boston Terrier / Fransk Bulldog

Det finnes mange raser som ikke er vannskapte av menneskets trang til å gjøre sinnsyke ting. Velg en av dem.
Ta utgangspunkt i hvordan ulven er propsjonert også leter du etter en rase med naturlige proposjoner, også på nesa, ryggen og beina.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-13, 22:10   #4
Sola
Bør lage seg en tittel selv
 
Sola sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Innlegg: 2.951
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Boston Terrier / Fransk Bulldog

Jeg sier det igjen: Dvergdachs. Rolig innendørs men likevel leken. Veldig kosete. Utrolig personlighet, de leser deg som en åpen bok. Og utendørs kan de gå dagevis i fjellet uten at de krever det av deg.

__________________
Mamma til jenter f. 2001 og 2002
Sola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-13, 23:17   #5
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.501
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Boston Terrier / Fransk Bulldog

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Jeg så en innslag på nrk om fransk bulldog her omdagen og mange disse hundene er visst avlet fram til å ha en så kort nese at de ikke får nok oksygen og dermed har de det ikke særlig godt. Noen opprettere er visst mer opptatt av det enn andre så det kan jo være noe å ha i bakhodet.

Det var jeg ikke klar over, jeg trodde de var sunnere enn for eksempel Engelsk bulldog og mops. Det skal jeg absolutt ta med i vurderingen.

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Det finnes mange raser som ikke er vannskapte av menneskets trang til å gjøre sinnsyke ting. Velg en av dem.
Ta utgangspunkt i hvordan ulven er propsjonert også leter du etter en rase med naturlige proposjoner, også på nesa, ryggen og beina.

Har du noen forslag? Det er jo en million hunderaser, vanskelig å vite hva som passer for oss.

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Jeg sier det igjen: Dvergdachs. Rolig innendørs men likevel leken. Veldig kosete. Utrolig personlighet, de leser deg som en åpen bok. Og utendørs kan de gå dagevis i fjellet uten at de krever det av deg.

Den skal sjekkes ut!

Takk for innspill!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 06:17   #6
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Boston Terrier / Fransk Bulldog

Søsteren til venninnen min har fransk bulldog og skryter veldig av rasen.
Lurt å sjekke ut litt på nettet, raseklubb, forum o.l.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 11:35   #7
*TB*
Superaktiv
 
*TB* sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 494
*TB* er litt kul*TB* er litt kul*TB* er litt kul
Standard

Sv: Bostonterrier / fransk bulldog

Og jeg anbefaler Dansk-svensk gårdshund. Den er en korhåret mellomstor hund. Den ligner litt på Jack Russel terrier, men har lengre bein / er høyere. Den er mye roligere i lynnet enn en terrier. Elsker familien sin over alt på jord, er kosete og rolig innendørs. Livlig og utholdende utendørs, og sier ikke nei takk til en skogstur/fjelltur. Men den MÅ ikke ha en times mosjon hver dag.

Her er vår Fia:

__________________
Mamma til
Storebror -02, Mellomsøster -05 og Lillesøster mai-09
*TB* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 11:43   #8
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.532
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bostonterrier / fransk bulldog

Slår et slag for hunden med det vanskelige navnet Kromfohrländer.
Det er en deilig familiehund. Ikke stor, men stort nok til å ikke være en litenhund.
Finnes i mange varianter og den er definitivt morsom og eksotisk.

https://www.facebook.com/groups/183415145027744/

Strihåret varian

Glatthåret



Korthår

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 11:47   #9
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bostonterrier / fransk bulldog

Skal jeg ha hund igjen tror jeg det blir en Boston Terrier eller en Dansk-svensk gårdshund. Har hilst på begge raser, og de er utrolig fine hunder. Boston Terrier er ikke gneldrete eller slik som mange andre terriere kan være. Så den kan være en fint alternativ. Det koster ekstra å forsikre en Fransk Bulldog, vi så lenge på den rasen, men slo det fra oss da vi var redde for sykdom og dårlig avl. Forsikringen speiler gjerne sykdomsbildet på hunden rent statistisk.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 11:50   #10
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.756
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bostonterrier / fransk bulldog

Opprinnelig lagt inn av Meissa, her.

Jeg så en innslag på nrk om fransk bulldog her omdagen og mange disse hundene er visst avlet fram til å ha en så kort nese at de ikke får nok oksygen og dermed har de det ikke særlig godt. Noen opprettere er visst mer opptatt av det enn andre så det kan jo være noe å ha i bakhodet.

Fransk bulldog var ikke spesielt nevnt i den reportasjen, var den vel? Her er link til nettversjon av problemstillingen: http://www.nrk.no/livsstil/veterinae...eavl-1.7397388

Jeg leter etter hunderase selv og sikler litt på blandingsen mops/petit brabancon. De er som oftest litt mindre og slankere enn mopsen, har litt lenger nese og ikke fullt så utstående øyne. Ellers sikler jeg også på Jack Russel terrier.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 11:52   #11
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.756
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bostonterrier / fransk bulldog

Finnes det noen seriøse oppdretter på dansk/svensk gårdshund på Østlandet? Har søkt uten hell.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 11:55   #12
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.532
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bostonterrier / fransk bulldog

Det er lurt å sjekke hvordan valper av den rasen man ønsker seg kommer til verden.
Blir de stort sett født med keisersnitt kan det være greit å reflektere litt over hvorfor og om man ønsker å støtte en rase der avlen har så til de grader fjernet individet fra hva som er naturlig.
Dette er en av mine store kjepphester. Vi mennesker er grusomme og det vil aldri ta slutt om ikke kundegrunnlaget blir borte. En hund/katt/hest/ku skal se ut som et dyr ikke som en vannskapning.....

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 12:07   #13
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.756
Blogginnlegg: 214
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bostonterrier / fransk bulldog

Jeg følger den tankegangen, helt klart. Hvordan finner man ut dette når man ikke er i miljøet?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 12:45   #14
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.501
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bostonterrier / fransk bulldog

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Det er lurt å sjekke hvordan valper av den rasen man ønsker seg kommer til verden.
Blir de stort sett født med keisersnitt kan det være greit å reflektere litt over hvorfor og om man ønsker å støtte en rase der avlen har så til de grader fjernet individet fra hva som er naturlig.
Dette er en av mine store kjepphester. Vi mennesker er grusomme og det vil aldri ta slutt om ikke kundegrunnlaget blir borte. En hund/katt/hest/ku skal se ut som et dyr ikke som en vannskapning.....

Ser den, Floksa. Jeg har sett at det står i mange Fransk Bulldogg annonser at hundene er fra "selvfødende linjer", så ser ut som seriøse oppdrettere tar det alvorlig?

*TB*: Vakker!

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-11-13, 22:55   #15
Addison
Champagne til alt
 
Addison sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 4.359
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bostonterrier / fransk bulldog

Opprinnelig lagt inn av *TB*, her.

Og jeg anbefaler Dansk-svensk gårdshund. Den er en korhåret mellomstor hund. Den ligner litt på Jack Russel terrier, men har lengre bein / er høyere. Den er mye roligere i lynnet enn en terrier. Elsker familien sin over alt på jord, er kosete og rolig innendørs. Livlig og utholdende utendørs, og sier ikke nei takk til en skogstur/fjelltur. Men den MÅ ikke ha en times mosjon hver dag.

Her er vår Fia:

Åh, jeg kjenner en sånn, er helt forelsket! Og det som kattemenneske!

__________________
1997, 2001 & 2006
Addison er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-11-13, 22:29   #16
*TB*
Superaktiv
 
*TB* sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 494
*TB* er litt kul*TB* er litt kul*TB* er litt kul
Standard

Sv: Bostonterrier / fransk bulldog

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Finnes det noen seriøse oppdretter på dansk/svensk gårdshund på Østlandet? Har søkt uten hell.

Har du sjekket raseklubbens hjemmeside? http://www.dansksvenskgardshund.no/
Der ligger en liste over oppdrettere.

__________________
Mamma til
Storebror -02, Mellomsøster -05 og Lillesøster mai-09

Sist redigert av *TB* : 09-11-13 kl 17:00.
*TB* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-13, 11:53   #17
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bostonterrier / fransk bulldog

Her er valpeliste som oppdateres jevnlig på Dansk-Svensk gårdshund:
http://www.dansksvenskgardshund.no/o...-kull.aspx#101

Men man kan jo også ringe en oppdretter som har valper men alle er solgt, og høre om de vet om noen som har planlagt kull. For på den måten å være tidlig ute. Disse treffes jo gjerne jevnlig på utstillinger o.l, og vet dermed mye om hva som skjer innad.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-13, 12:19   #18
Meissa
stressmonster
 
Meissa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2009
Hvor: Hammerfest
Innlegg: 3.066
Meissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelenMeissa er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bostonterrier / fransk bulldog

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Fransk bulldog var ikke spesielt nevnt i den reportasjen, var den vel? Her er link til nettversjon av problemstillingen: http://www.nrk.no/livsstil/veterinae...eavl-1.7397388

Jeg leter etter hunderase selv og sikler litt på blandingsen mops/petit brabancon. De er som oftest litt mindre og slankere enn mopsen, har litt lenger nese og ikke fullt så utstående øyne. Ellers sikler jeg også på Jack Russel terrier.

Jo, jeg mener den ble spesielt nevnt i den reportasjen jeg så fordi det er bare derfor jeg vet hva den hunderasen heter og hvordan den ser ut. Jeg fikk bare med meg at slike hunder ofte har et dårlig oksygenopptak og at de derfor ikke har det veldig bra. De intervjuet noen med fransk bulldog og disse sa at de skulle være nøyere når de valgte oppdretter neste gang.

__________________
(2005) (2010) (2012)
Meissa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-13, 17:42   #19
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bostonterrier / fransk bulldog

Sitat:

Frida er ikke alene. En dansk undersøkelse viser at over ti prosent av franske bulldoger må opereres. Torill Moseng driver dyreklinikk i Oslo. Daglig får hun inn hunder fra raser med korte neser- som knapt kan puste.

https://www.nrk.no/nyheter/norge/1.11306844

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-13, 12:09   #20
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bostonterrier / fransk bulldog

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

https://www.nrk.no/nyheter/norge/1.11306844

Uff, det er jo bare fælt.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no