Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Trenger levegghjelp

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-07-12, 11:12   #1
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.010
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Trenger levegghjelp

Jeg regner med at jeg skal utvide terrassen min hvis det ikke koster hinsides mye penger. Men da blir jeg sittende på utstilling og vil ha mer levegg, men usikker på hva som er lurt og pent.
Trenger derfor litt tips.



Terrassen blir da forlenget til høyre for vinduet, sånn omtrent der det er en hvit flekk.
Der leveggen står nå så hindrer den alt innsyn fra gangveien som ligger til høyre. Jeg har bare en leilighet mellom meg og gangveien. Leveggen flyttes selvfølgelig til enden av ny terrasse, men jeg vil da ha mer levegg som går parallelt med husveggen. Veldig gjerne så langt som mulig, men jeg kan tippe at det vrange styret ikke vil godkjenne det.
Lurer på om jeg bør søke om å ha en like høy del som leveggen først og så trappe ned hvis dere skjønner. Men det blir kanskje dumt, bør jeg ha en litt lavere høyde? Soveromsvinduet er forresten gutta sitt.
Kom med tips.

__________________
Gutta 2005 og 2007

Sist redigert av star : 05-07-12 kl 11:51.
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no