Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Adapter til laptop

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-09-08, 19:46   #21
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adapter til laptop

Snilt av deg, Lille Ru - men nå har HP sendt meg en. Jeg fant ut at det gikk an å klage direkte til HP uten å flytte meg fra PC-en. Sånt kan vi like (i motsetning til reklamasjonshelsike på Elkjøp).

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-08, 19:54   #22
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.084
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adapter til laptop

Til neste gang. Jeg har opp til flere. Det jeg derimot mangler er en HP-laptop som virker.

Men nå har jeg fått ny på jobb. En Lenovo.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-08, 20:13   #23
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.042
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Adapter til laptop

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Men nå har jeg fått ny på jobb. En Lenovo.

Hva slags? :nysgjerrig:

Jeg skal snart pensjonere min T43, og venter litt på den nye serien som er lansert.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-08, 20:16   #24
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.084
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adapter til laptop

R61. Jeg fikk den bare utlevert. Den er snasen nok til mitt bruk, 14" eller noe slikt, men ettersom jeg har 24" og docking på kontoret, så duger det uansett!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-08, 20:35   #25
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.691
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adapter til laptop

Forøvrig anbefaler jeg og sjekke ut http://www.dealextreme.com til tekniske greier. De har mye. - og sender fraktfritt om man betaler med paypal.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-08, 21:43   #26
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Adapter til laptop

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Hva slags? :nysgjerrig:

Jeg skal snart pensjonere min T43, og venter litt på den nye serien som er lansert.

Har selv det siste halvåret brukt T61p. Utrolig god pc. I dag ankom en R400 (arvtager til R61 14") og en W500 (arvtager til T61p) kontoret :-)

Lenovo Thinkpad-serien er nødvendigvis ikke de som gir mest ytelse og funksjonalitet for pengene, men kvaliteten er særdeles god.


Sist redigert av mrc : 05-09-08 kl 21:43. Årsak: typo
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-08, 21:54   #27
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.042
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Adapter til laptop

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Har selv det siste halvåret brukt T61p. Utrolig god pc. I dag ankom en R400 (arvtager til R61 14") og en W500 (arvtager til T61p) kontoret :-)

Det blir nok en W500 på meg etterhvert ja.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-08, 22:06   #28
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Adapter til laptop

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Det blir nok en W500 på meg etterhvert ja.

Man skal vel strengt tatt ha litt spesielt behov for å velge W500 framfor T500; det unike blir vel i hovedsak grafikkprosessoren og muligheten for 1920x1200-oppløsning.

Til mitt bruk er egentlig 15,4" litt upraktisk stort ettersom jeg bruker pc-en mye på farten. Skulle jeg virkelig fått en pc jeg ønsket meg, måtte det være Lenovo Thinkpad X301. 13,3" blir et svært godt kompromiss, og Lenovo har 1440x900-oppløsning på denne skjermstørrelsen. Særdeles god batterilevetid har den også.

(Bruker for tiden en MSI PR200, mens T61p står igjen på kontoret, som er en 12"-maskin - relativt svak, men batteritiden er særdeles god)

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 08:29   #29
Isa
--
 
Isa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.042
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Adapter til laptop

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Man skal vel strengt tatt ha litt spesielt behov for å velge W500 framfor T500; det unike blir vel i hovedsak grafikkprosessoren og muligheten for 1920x1200-oppløsning.

Det er oppløsningen som frister her ihvertfall. Det er vel omtrent det viktigste når jeg velger Thinkpad. Nå har jeg ikke satt meg så nøye inn i modellene, det overlater jeg til gadgetgutta på jobb.

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 08:35   #30
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.421
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Adapter til laptop

Når min strøforsyning gikk heden så kom det en mann på døren og byttet den for meg uten at det kostet meg en krone. Værre er det at det hersens batteriet ikke lever så mye lengre til, og det må jeg kjøpe.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 10:41   #31
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.084
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Adapter til laptop

Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.

Når min strøforsyning gikk heden så kom det en mann på døren og byttet den for meg uten at det kostet meg en krone. Værre er det at det hersens batteriet ikke lever så mye lengre til, og det må jeg kjøpe.

Men kan du ikke se om det jeg har passer da? Er det ikke samme pc-en du har?
Det er hovedkortet som er ødelagt på min, så den duger til deler.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 10:49   #32
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Adapter til laptop

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Det er oppløsningen som frister her ihvertfall. Det er vel omtrent det viktigste når jeg velger Thinkpad. Nå har jeg ikke satt meg så nøye inn i modellene, det overlater jeg til gadgetgutta på jobb.

Har denne oppløsningen på maskinen jeg har i dag. Jeg liker det meget godt. Alt mindre enn 1680x1050 på 15,4" synes jeg blir for lav oppløsning.

mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-08, 11:02   #33
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.421
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Adapter til laptop

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Men kan du ikke se om det jeg har passer da? Er det ikke samme pc-en du har?
Det er hovedkortet som er ødelagt på min, så den duger til deler.

Er en HP Compaq jeg har ja. Jeg tar med PCen når vi kommer oppover.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:27.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no