Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Når er det tid for å begynne å bruke vinterdress?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-07, 20:30   #41
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det tid for å begynne å bruke vinterdress?

Jeg gleder meg også til å plukke frem guttas fiiiine vinterdresser, men jeg kan gjerne glede meg litt til.

Gutta har høstsko, Rådis og et eller annet merke, i foret skinn. Funker utmerket.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 20:33   #42
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det tid for å begynne å bruke vinterdress?

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Vi har fremdeles tynn dress og heller flere lag ull under. Dagtemperaturene er fremdeles fine i Oslo/Akershus, så vinterdress blir vel overkill enn så lenge.

Sånn er det her og. Har en HH vår/høst dress som jeg bruker. Og så har de på klær under sånn at hun holder seg varm. Er jo ikke kuldegrader utover dagen her enda.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 20:34   #43
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når er det tid for å begynne å bruke vinterdress?

Vi sendte med vinterdressen i barnehagen forrige uke for sikkerhets skyld, og i dag hadde de tatt den på for første gang (i Oslo). Storebror ga uttrykk for at han syntes det var fint å sitte i sandkassa uten å fryse, så jeg tror det var på tide.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 20:38   #44
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det tid for å begynne å bruke vinterdress?

De kler alltid av mine unger i barnehagen, (Oslo), men det er kanskje fordi de ikke akkurat er stillesittende. What so ever.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 20:42   #45
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når er det tid for å begynne å bruke vinterdress?

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Forøvrig gleder jeg meg til å dra fram vinterdressen jeg også - men det er ikke fordi jeg gleder meg til vinteren - den er bare fin og jeg lurer på hvordan den funker til vinteren


Samme grunn som meg, sjø

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-07, 21:28   #46
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når er det tid for å begynne å bruke vinterdress?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Forresten irriterer storbarnsavdelingen meg litt... Storebror har både tykt og tynt ullsett til å ha under høstdressen liggende. Jeg tenker at da bør man ta av dongeribuksen og genseren før man tar på ulltøy, men det tas oftest på utenpå ser jeg... Synes det er vasnkelig å si fra også

Her må du bare si fa om hvordan du vil ha det. Det er jo ikke verre enn å si at du gjerne vil at de tar av inneklærne før de kler på. Jeg er selv mamma og har jobbet i barnehage,og slike fornuftige meninger blir aldri tatt ille opp.

Lyppa er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 09:02   #47
Hermine
From Gokk With Love
 
Hermine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Alta
Innlegg: 658
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Sv: Når er det tid for å begynne å bruke vinterdress?

I dag var første dagen med vinterdress i barnehagen. Det ligger noen cm med snø på bakken, og temperaturen er 1,5 grader.

Hun har høstdress og ulltøy også liggende, så de kan skifte hvis det blir for varmt utover dagen.

Ungene var forresten elleville over snøen. Nesten hele barnehageavdelinga var ute og lagde snømann da vi ankom kl 08:30.

__________________
-95 -97 -02
Hermine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-07, 09:10   #48
turi
representert
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.172
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Når er det tid for å begynne å bruke vinterdress?

Minsten hadde det i parken i går, for mamma`n hadde glemt å tørke parkdressen.. Men han hadde kun ett tynt lag med ull under.

Idag blir det tynt lag med ull, fleece og parkdress, ullvotter og lue. Det er ganske så kjøligt her idag.

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:19.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no