Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvordan få musikk inn på podens telefon?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-04-11, 16:37   #1
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Hvordan få musikk inn på podens telefon?


Jeg er ikke så veldig teknisk av meg når det gjelder dette. Jeg aner ikke hvordan og hvor jeg laster ned musikk på pc'en, og enda mindre hvordan jeg skal få musikk over på telefonen hans. Han har en Sony Ericsson X8.

Jeg har WiMP abbonement, og har skjønt at man kan lagre musikk der, som man kan bruke offline, men jeg finner ikke ut hvordan dette gjøres.

Hvis noen kan hjelpe meg med dette, så blir nok poden evig takknemlig, for han er bittelitt lei av den ene sangen som var innpå telefonen da han fikk den.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 18:16   #2
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan få musikk inn på podens telefon?

Flere muligheter.

Nr 1: Sende sanger til den via blåtann, men det forutsete at dataen har blåtann, det går tregt og er egentlig ikke å anbefale

Nr 2: Koble mobilen til via kabel (pleier å følge med) og overføre sanger via eks sony program vare (Media go): http://www.sonyericsson.com/cws/supp...x8?cc=no&lc=no

Nr 3: Ta ut minnekortet og sett det i en minnekort leser i maskinen og overføre sanger slik man flytter dokumenter eller bilder. Da trenger man en microSD leser og minnekort leser i pc/evt usb.

Jeg pleier alltid å bruke den siste når jeg overføre til min.

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 19:22   #3
Hannah
tankefull
 
Hannah sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 4.227
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvordan få musikk inn på podens telefon?

Men hvordan får jeg musikk inn på pc'en da?

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-11, 20:30   #4
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan få musikk inn på podens telefon?

Opprinnelig lagt inn av Hannah, her.

Men hvordan får jeg musikk inn på pc'en da?

Laste ned (ikke lov..), rippe (kopiere fra CD) eller kjøpe på eks itunes.

Letteste er å sette den cd'n man vil ha inn i maskinen og bruke itunes til kopiere de over til harddisken. Eller windows media player vist du bruker det.

kamp er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no