Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Go`guttene mine ... ♥

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-06, 09:47   #1
Nabojenta
#1
 
Nabojenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.649
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Go`guttene mine ... ♥

I går var første kvelden mine barn gikk å la seg, og sovnet med en gang, på flere måneder! Vi har diskutert, sunget, lest og diverse andre ting, barna har lovet å sove med en gang, men vi må alltid inn å prate til dem opptil flere ganger hver kveld...
Men som sagt, i går gikk de og la seg, og sovnet momentant!

Da de stod opp i dag fikk de servert hver sin skive med nugatti!!
Dere skulle sett ansiktene deres: Nugatti på en vanlig dag?
Da sa jeg til dem at siden de hadde sovnet så fort i går, og mamma slapp å bli sint og lei, så skulle de få en belønning!

Kall meg dårlig mor som gir usunn nugatti på en hverdag, men i farta var det den eneste "premien" jeg kom på! Og gleden deres var belønning nok for meg!

__________________
Nabojenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 09:49   #2
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Go`guttene mine ... ♥

Så ille var da belønningen ikke på en vanlig hverdag så lenge det ikke skjer hver eneste dag så synes jeg ikke det er noe problem.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 09:50   #3
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Go`guttene mine ... ♥

Så koselig at de ble overrasket. Kunne godt tenkt meg å se de ansiktsuttrykkene ja.

Og ikke minst; Så deilig at de la seg med en gang!

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 09:57   #4
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Go`guttene mine ... ♥

Koselig å høre.
Sønnen min er oppvokst på nugatti, og han er nå en voksen, slank gutt.

Da han vokste opp, var ikke nugatti farlig.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 10:04   #5
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Go`guttene mine ... ♥

Opprinnelig lagt inn av kisha, her.

Koselig å høre.
Sønnen min er oppvokst på nugatti, og han er nå en voksen, slank gutt.

Da han vokste opp, var ikke nugatti farlig.

Jeg er og vokst opp med nugatti, hadde det på skolematen hver dag hele barneskolen. Og på skivene hjemme også da, OG O'boy. Jeg er ikke så allerverst slank, om jeg skal få si det (selv om jeg ikke en noen sylfide lenger), og hele barndommen og helt til slutten av gymnaset ønsket jeg alltid at jeg ikke var så tynn. (NÅ skulle jeg gitt mye for å bli så tynn igjen )

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 10:35   #6
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Go`guttene mine ... ♥

men......... å gi nugatti på kveldsmaten til barn som ikke vil legge seg. Det må dere vel være enige om at er litt dumt..

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 10:37   #7
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Go`guttene mine ... ♥

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

Jeg er og vokst opp med nugatti, hadde det på skolematen hver dag hele barneskolen. Og på skivene hjemme også da, OG O'boy. Jeg er ikke så allerverst slank, om jeg skal få si det (selv om jeg ikke en noen sylfide lenger), og hele barndommen og helt til slutten av gymnaset ønsket jeg alltid at jeg ikke var så tynn. (NÅ skulle jeg gitt mye for å bli så tynn igjen )

Kroppen forandrer seg med årene. Jeg tror ikke nugattien har skylda.
Selv er jeg glad i sjokade. Sjokade med bananbiter var nam, nam.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no