Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Mailene på hotmailen min slettes etter to uker?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-11-11, 22:27   #1
Philippa
Aktiv
 
Philippa sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 256
Philippa er populærPhilippa er populærPhilippa er populær
Standard

Mailene på hotmailen min slettes etter to uker?

Tidligere har jeg brukt hotmailboksen min som lagringsplass for mailer jeg vil ta vare på. De siste månedene har alle de gamle mailene min blitt slettet, og mailer eldre enn to uker forsvinner fra mailboksen.
Noen som opplever dette - og som vet om noe kan gjøres for å hindre det? Vil jo gjerne ha mailene mine litt lenger enn to uker...

Philippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-11-11, 22:39   #2
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mailene på hotmailen min slettes etter to uker???

Har du klikket på side 2?

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 09:15   #3
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.716
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mailene på hotmailen min slettes etter to uker???

Hva? Dette høres fryktelig merkelig ut. Jeg har en åtte år gammel konto som inneholder 95 sider med mailer.

Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 10:21   #4
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Mailene på hotmailen min slettes etter to uker???

Min hotmail har Mail tilbake til 2000 i boksen.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 11:48   #5
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Mailene på hotmailen min slettes etter to uker???

Det høres rart ut. Logger du på direkte på web, eller bruker du en epostklient (outlook el.l)? Epostklienter kan ha innstillinger som gjør at du ikke ser mailer selv om de fortsatt ligger der.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 12:00   #6
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Mailene på hotmailen min slettes etter to uker???

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Hva? Dette høres fryktelig merkelig ut. Jeg har en åtte år gammel konto som inneholder 95 sider med mailer.

på min 10 år gamle konto var alt borte etter omgjørningen her for 1? år siden. Hadde ganske mange mailer jeg hadde tatt vare på. Kjærlighets erklæringer så jeg ble ganske så sint at jeg etter det nekter å bruke hotmail til noen ting

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 13:49   #7
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mailene på hotmailen min slettes etter to uker?

Du har ikke en epostklient etter eller annet sted som er satt opp til å bare la epost ligge igjen på serveren i to uker, da? (Mao. at den sletter mail eldre enn to uker når den laster ned.)

__________________
Do you know why they call it 'PMS'? Because 'Mad Cow Disease' was already taken.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-11-11, 21:31   #8
Philippa
Aktiv
 
Philippa sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2010
Innlegg: 256
Philippa er populærPhilippa er populærPhilippa er populær
Standard

Sv: Mailene på hotmailen min slettes etter to uker???

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Har du klikket på side 2?

Hehe, jada!

Kan det være pga av at jeg også får inn mailene på iPhonen?
Bruker nemlig ikke Outlook til hotmailer.
(takk for tips, alle!:-)

Philippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no