Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ville du gått på do her?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-11-06, 12:11   #1
maribo
Alltid like optimist
 
maribo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 2.603
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ville du gått på do her?

Jeg passerer denne doen nesten hver dag - i bil. Men har ikke sett noen i aksjon


http://www.avisa-st.no/arkiv/article753972.ece

__________________
Maribo og 3 tuller(00, 02, 06)
maribo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 12:14   #2
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du gått på do her?

En ting er at jeg bader naken, og tar sauna med begge kjønn uten å blunke...

Men fra dette - til å gå på do i full offtenlighet... nei, da skulle jeg vært desperat, gitt!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 12:24   #3
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ville du gått på do her?

Da måtte det vært krise.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 12:40   #4
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du gått på do her?

Herre jemini, gjennomsiktig plast foran? Greit at det er midlertidig og alt det der, men jeg gjentar: GJENNOMSIKTIG PLAST?!?! Hvem i huleste sin gode idé var det?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 12:41   #5
Søster
kåt vikingbrud
 
Søster sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 3.505
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ville du gått på do her?

Må jeg tisse, så må jeg tisse.
Men det er ikke særlig publikumsvennlig. (dårlig ordvalg, for det er vel akkurat det det er.?)

__________________
Søster er lett å begeistre

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 14:04   #6
Huldra
Ferdig!
 
Huldra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 3.893
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ville du gått på do her?

Nei.

__________________
98, 01, 08, (♥)
Huldra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 14:58   #7
Helle
Har glorien til vask.
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.696
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ville du gått på do her?

Ja, den var jo fin.... Men jeg ville nok ikke gått dit nei...

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 15:02   #8
Ibidelma
sporadisk
 
Ibidelma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Innlegg: 3.750
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ville du gått på do her?

Herlighet! DER ville jeg definitvit gått på do uten å blunke

__________________
"Langt langt borte, mye lenger enn du tror"
06 08
Ibidelma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 15:11   #9
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du gått på do her?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Herre jemini, gjennomsiktig plast foran? Greit at det er midlertidig og alt det der, men jeg gjentar: GJENNOMSIKTIG PLAST?!?! Hvem i huleste sin gode idé var det?

Sort plast er for dyrt.

Jeg hadde heller driti i buksa enn å benytte meg av dette tilbudet tror jeg.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 21:43   #10
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du gått på do her?

Opprinnelig lagt inn av Inagh

En ting er at jeg bader naken, og tar sauna med begge kjønn uten å blunke...
Men fra dette - til å gå på do i full offtenlighet... nei, da skulle jeg vært desperat, gitt!

Så desperat blir jeg aldri

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Sort plast er for dyrt.

Jeg hadde heller driti i buksa enn å benytte meg av dette tilbudet tror jeg.

Min lille stump er bygd for minimum 5 stjerner og dette er for meg ikke engang et alternativ

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 22:45   #11
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du gått på do her?

Det er egentlig litt snodig, når jeg tenker over det...

Helt ærlig - når man sitter og tisser - trekker buksa godt over knærne, bøyer seg litt fram...
Hvor mye "uanstendig" er det egentlig en evt. tilskuer ville sett?

Likevel - kunne ikke ramle meg inn en gang og tisse så folk så det...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 22:52   #12
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ville du gått på do her?

Var det ment for publikum?

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-06, 23:04   #13
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ville du gått på do her?

Jeg skulle vært godt tissetrengt for å tisset der, men etter er par drinker hadde jeg tisset hvor som helst

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 09:08   #14
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ville du gått på do her?

Hvis jeg var så nøden at jeg knapt klarte å stå på bena hade jeg gjort det ja

I min ungdom da jeg var en aktiv orienteringsløper, hadde arrangører av løp rigget til dosser ute i naturen
Ofte var det en lang trestamme med en grøft under
Da satt vi der , vaglet bortover på rad og rekke

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 12:15   #15
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ville du gått på do her?

Da måtte jeg vært enten full eller desperat.

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 23:15   #16
Persephone
Lita Mor
 
Persephone sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Ammetåka
Innlegg: 26
Persephone har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Ville du gått på do her?

Opprinnelig lagt inn av LilleLeo, her.

Jeg skulle vært godt tissetrengt for å tisset der, men etter er par drinker hadde jeg tisset hvor som helst

Signerer! Det er som jeg skulle sagt det selv!

__________________
Mamma til Arian Florentin født 3 nov 05
Persephone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 23:19   #17
Shakira
My hips don't lie
 
Shakira sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
Innlegg: 944
Shakira er populærShakira er populærShakira er populær
Standard

Sv: Ville du gått på do her?

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Da måtte jeg vært enten full eller desperat.


Signerer.

Shakira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 00:08   #18
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ville du gått på do her?

Hvem sin gode idé var det der? Det er jo bare en liten justering som skal til før det blir brukbart!

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 00:21   #19
Dragonfly
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ville du gått på do her?

Nei, det der fristet lite til å lette på trykket for meg

  Svar med sitat
Gammel 16-11-06, 08:40   #20
Tove
XXX
 
Tove sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
Innlegg: 3.578
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ville du gått på do her?

Neitakk, fristet ikke mye. Men nå tar jeg veldig lite buss, kan ikke huske sist, dessuten kan jeg tisse før jeg drar hjemmefra

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no