Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Capri jeans til ungdom

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-06-20, 11:34   #1
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Capri jeans til ungdom

I og med at det ikke blir Spania ferie denne sommeren, er det et behov for noe mer enn helt korte shortser Er det noen som har sett, på nett eller i butikk, fine jeans capri til ungdom (17). Jeg finner jo bare til gamliser Type Levis eller liknende - i str 24 eller 25.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-20, 11:41   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Capri jeans til ungdom

Er ikke caprijeans litt voksent?

Hva med culottes? Altså korte, vide bukser.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 17-06-20 kl 11:46.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-20, 11:55   #3
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Capri jeans til ungdom

Jeg er enig med Tallulah, men om hun vil ha selv, så kjøpte jeg hvite Jegging Jane i fjor på Cubus i caprimodell.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-20, 11:58   #4
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Capri jeans til ungdom

Min vil kun ha helt kort eller helt langt. Vi har sett på noen luftige sommerbukser, det kan til nød gå. Skjørt og kjole er også innafor. Men det var ikke det du spurte etter.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-20, 13:04   #5
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Capri jeans til ungdom

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Er ikke caprijeans litt voksent?

Hva med culottes? Altså korte, vide bukser.

Kan jo godt være derfor jeg ikke finner noen

Jeg synes jo culottes er litt voksent også, men jeg kan selvsagt foreslå det....

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-20, 13:05   #6
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Capri jeans til ungdom

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Min vil kun ha helt kort eller helt langt. Vi har sett på noen luftige sommerbukser, det kan til nød gå. Skjørt og kjole er også innafor. Men det var ikke det du spurte etter.

Helt korte har hun, hadde tenkt noe litt lengre. Kjole er ikke hennes greie.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-20, 13:21   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Capri jeans til ungdom

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Kan jo godt være derfor jeg ikke finner noen

Jeg synes jo culottes er litt voksent også, men jeg kan selvsagt foreslå det....

Jeg ser masse tenåringsjenter i Oslo med vide, korte bukser.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-20, 13:21   #8
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.062
Blogginnlegg: 260
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Capri jeans til ungdom

Hva med noe slikt? Synes jeg ser de overalt for tiden.
https://www2.hm.com/no_no/productpage.0719128008.html

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-20, 13:30   #9
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Capri jeans til ungdom

tenåringsjenter med høyt liv og culottes har jeg også sett. Ingen i capri, nei. Ikke voksne heller egentlig. capri er litt umoderne nå?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-20, 14:06   #10
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.403
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Capri jeans til ungdom

Mulig det er umoderne, men jeg liker det og går nye med mine Jane Capri både i fjor og i år.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-20, 14:11   #11
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.775
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Capri jeans til ungdom

Jeg vil tro at datteren til Løve på 17 år vet at hun har lyst på en capri jeans, selv om vi mødrene her inne mener at dette er utdatert mote for ungdom?

Ingen tips dessverre, håper dere finner noen som passer arvingen.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-20, 14:23   #12
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Capri jeans til ungdom

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

tenåringsjenter med høyt liv og culottes har jeg også sett. Ingen i capri, nei. Ikke voksne heller egentlig. capri er litt umoderne nå?

Veldig mange som fortsatt går rundt med det hvertfall.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-20, 14:34   #13
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.828
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Capri jeans til ungdom

Mange lange shortser i år, men jeg har ikke sett capri noe sted.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-20, 14:40   #14
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.014
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Capri jeans til ungdom

Klipp av et par bukser i ønsket lengde?

https://www2.hm.com/no_no/productpage.0873318001.html

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-20, 15:31   #15
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Capri jeans til ungdom

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Hva med noe slikt? Synes jeg ser de overalt for tiden.
https://www2.hm.com/no_no/productpage.0719128008.html

Ja, noe sånn er absolutt aktuelt

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-20, 15:32   #16
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Capri jeans til ungdom

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Mange lange shortser i år, men jeg har ikke sett capri noe sted.

Lang shorts funker også bra

Kan jo selvsagt klippe av beina på en av jeansene hennes også...

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-20, 16:57   #17
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.787
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Capri jeans til ungdom

Jeg har sett knelange shorts på Cubus og frøkna nevnte noen slike fra Levis.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-20, 18:17   #18
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Capri jeans til ungdom

Fasiten var å søke etter knelang shorts istedet

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-20, 15:59   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Capri jeans til ungdom

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Jeg vil tro at datteren til Løve på 17 år vet at hun har lyst på en capri jeans, selv om vi mødrene her inne mener at dette er utdatert mote for ungdom?

Ja, sorry. Jeg leste det som at det var mor som hadde kommet på ideen, ikke datteren. Om det er det datteren vil ha, er det jo irrelevant om det er ute av motebildet for ungdom. Men det vil gjøre det mer vanskelig å finne i ungdomsavdelingen, var mitt poeng.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-06-20, 16:02   #20
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.840
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Capri jeans til ungdom

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, sorry. Jeg leste det som at det var mor som hadde kommet på ideen, ikke datteren. Om det er det datteren vil ha, er det jo irrelevant om det er ute av motebildet for ungdom. Men det vil gjøre det mer vanskelig å finne i ungdomsavdelingen, var mitt poeng.

Du har helt rett, det var mor som kom på ideen, da datteren skulle på ridestevne og ikke hadde noe annet å velge mellom enn kort-kort shorts og langbukse

Vi endte opp med å bestille denne - håper den passer.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no