Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Pensko til lite samarbeidsvillige føtter

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-13, 12:46   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pensko til lite samarbeidsvillige føtter

Jeg har artrose i tærne, noe som gjør at det er vanskelig å gå med høye hæler, selv en liten kilehæl kan være svært problematisk. Artrosen gjør også at jeg har kuler på føttene og trenger sko med god bredde. Disse tingene føler jeg er svært lite forenelig med å gå med veldig pyntede klær.

Finnes det sko som kan fungere, tror dere?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-13, 14:08   #2
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pensko til lite samarbeidsvillige føtter

Jeg sliter med et operert kne og betennelse i hælen. Hemmeligheten for meg har vært å kjøpe sko med støtte rundt hele foten. Jeg har nemlig kjøpt noen innleggssåler på en sportsbutikk som er veldig gode. Jeg har måttet kjøpe nye sko som egentlig er et nummer for store, for å få plass til sålene. Til pent bruker jeg noen fine spisse "herresko", dvs sånne sko som er moderne nå og fås for jenter også. Med denne nye ordningen har jeg kunnet bruke både skjørt og kjole. Jeg tror også at jeg kanskje kunne klart litt hel, dersom hælen var laget av hamp, og skoen gav støtte rundt hele foten så jeg kunne hatt såle inni. Men dette har jeg ikke funnet enda.

Hvis jeg MÅ gå med høye hæler bruker jeg et par som jeg har festet sklitape under. Utrolig viktig å ha godt feste i underlaget og ikke skli... hvis jeg bruker slike, sørger jeg for å sitte mest mulig. Og bare være til pynt.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-13, 14:19   #3
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pensko til lite samarbeidsvillige føtter

Klaveness har gode sko, med ekstra bredde og støtte.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-13, 14:36   #4
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pensko til lite samarbeidsvillige føtter

Jeg skulle også anbefale Klaveness.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-13, 15:01   #5
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pensko til lite samarbeidsvillige føtter

Klaveness er supert og Clarks er bra.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-13, 15:46   #6
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.808
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pensko til lite samarbeidsvillige føtter

Hvis du kjøper sko på ebay kan du prøve å søke på sko ved vidde EEE, evt. bare E hvis du ikke trenger dem så veldig brede. Hvis du ligger midt mellom to størrelser til vanlig så gå ned i størrelse når du får ekstra bredde.

Du kan også gå i skobutikker i Norge og be om sko med H-lest (evt. G). Jeg synes Klaveness ofte blir litt tantete for å være ærlig, men det finnes andre merker med ekstra bredde (G- eller H-lest). Bianco kan faktisk også slumpe til å ha sko som er litt ekstra brede.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-13, 16:58   #7
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pensko til lite samarbeidsvillige føtter

Det er ikke alle som har alt av Klaveness i butikk, Helsehuset her i byen hadde godt utvalg, men de selger ut til god pris.

http://http://www.klaveness.no/nb/style/13160

http://http://www.klaveness.no/nb/style/13461
Disse er fine og de har mye skoletter og støvler som er fine.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-13, 14:18   #8
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pensko til lite samarbeidsvillige føtter

Jeg får dessverre ikke lenkene dine til å virke, gullet.

Takk for tips! Jeg har hittil ikke fått merkene dere nevner og min smak til å samarbeide, men jeg får kikke videre.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-13, 15:05   #9
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pensko til lite samarbeidsvillige føtter

Du må bare gå inn på klaveness.no og se.

Jeg har nesten gitt opp å finne sko som jeg synes er fine, og gjerne litt festlige for mine vonde ben.
Jeg ender alltid opp med mine sorte Campers
Think! har mange gode modeller, men er kjempedyre og vanskelig å få tak i.
Clarks har også et enormt utvalg, men jeg finner bare et fåtall ute i butikkene(Skomagazinet på Teie har hatt noe).

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-13, 16:26   #10
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.642
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pensko til lite samarbeidsvillige føtter

Takk for tips, gullet!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-01-14, 20:53   #11
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Pensko til lite samarbeidsvillige føtter

Rieker har muligens

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no