Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Flatforms - hot or not?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Flatforms - hot or not?
Hot 12 9,38%
Not 116 90,63%
Deltakere: 128. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-03-12, 09:55   #61
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Flatforms - hot or not?

Skikkelig stygge, etter min mening

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 11:10   #62
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.934
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Flatforms - hot or not?

Det er vel ingen av skoene i HI som er virkelige flatforms. De skal være helt rette, omtrent som en ballerinasko som er jekket fem cm opp fra bakken. Var det ikke Prada som innførte dem for et par år siden? Men det tar gjerne noen år før en så spesiell mote siger inn i folks bevissthet og preferanser. Jeg liker verken disse, eller veldig høye platform wedges, ei heller buffalosko. Platåsko kan være kule, særlig hvis de er skikkelig klassiske 70-talls.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 11:11   #63
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.731
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flatforms - hot or not?

Not. Har fremdeles ikke kommet over at jeg gikk i sånne buffalo-joggesko med tilsvarende såle på 90-tallet.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 11:13   #64
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.934
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Flatforms - hot or not?





(De to nederste i HI er vel kanskje nærmere flatforms..)

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 11:24   #65
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flatforms - hot or not?

Buffalojoggesko er en helt annen kategori for meg. De var jo helt reddsomme og aldri noe jeg ville gått med.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 13:32   #66
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Flatforms - hot or not?

90-tallet er tilbake!

Jeg sier nei nå, men godt mulig jeg ombestemmer meg iløpet av våren. Jeg skulle jo ikke ha kilehæl heller i fjor, men eier nå sånn omtrent 3 par sko med slike hæler.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 15:46   #67
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.643
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Flatforms - hot or not?

Jeg hadde jo min storhetstid på 90-tallet, men kan ikke huske disse skoene fra dengang da?

Nelly Nickers er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 15:54   #68
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flatforms - hot or not?

Jeg hadde både hvite turnsko med sånn tykk, flat såle, joggesko, svarte pensko til forveksling lik de nest nederste (bare flatere) og sandaler. Dette var på starten av nittitallet - ca 92-94.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 15:59   #69
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Flatforms - hot or not?

De var grusomme og jeg hadde blitt alt for høy med slike sko.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-03-12, 22:03   #70
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flatforms - hot or not?

Her er de som bl.a fantes på nittitallet i svart og hvit:

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 00:07   #71
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Flatforms - hot or not?

Kanskje mannen må få seg nye sko i bursdagsgave. Bare drøye 5000 for disse lekre, smekre.

Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 00:09   #72
Sure Eplet
tradisjonell figur
 
Sure Eplet sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 879
Blogginnlegg: 65
Sure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smartSure Eplet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Flatforms - hot or not?

Skikkelig spikertrampbeskyttelse! ikke hot.

__________________
Litt rouge på eplekinn utstråler ungdommelighet som ingenting annet.
Sure Eplet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 08:41   #73
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flatforms - hot or not?

Opprinnelig lagt inn av Mirmell, her.

Kanskje mannen må få seg nye sko i bursdagsgave. Bare drøye 5000 for disse lekre, smekre.

Er det et mannebein?

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 09:11   #74
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flatforms - hot or not?

Å, sånne vil mannen min elske å få, så han kan bli sånn to meter og tjue! Og så BILLIG for et par sko som er så klassiske!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-12, 09:24   #75
goldnugget
fornøyd
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
Innlegg: 1.894
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Flatforms - hot or not?

Jeg synes sandalene var litt fine, men med 178 cm fra før blir det ikke bra

__________________
2004 2006 2008
goldnugget er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 01:24   #76
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.505
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Flatforms - hot or not?

Hvor var jeg på begynnelsen av 90 tallet. Jeg har ikke fått med meg denne moten. Kobler det bare mot 70 tallet ieg. Ser forresten at det ikke er flatforms variantene jeg liker.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 02:14   #77
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Flatforms - hot or not?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Men det må ikke være stiv såle. Og tåa må jo være lavere enn hælen.

Enig!

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 02:16   #78
-Nj-
-Holy macaroni-
 
-Nj- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Innlegg: 1.034
-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær-Nj- er populær
Standard

Sv: Flatforms - hot or not?

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Hvor var jeg på begynnelsen av 90 tallet. Jeg har ikke fått med meg denne moten. Kobler det bare mot 70 tallet ieg. Ser forresten at det ikke er flatforms variantene jeg liker.

Datteren min fant et par sinnsyke sko i boden og lurte på hvem sine sko dette hadde vært sine.. Jeg vurderte å lyve,men innrømte at det var mine. De så ut som Mary Jane flying high

__________________
2000 og okt. 2010

-Nj- er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no