Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Hvor sporty var du som ung?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-09, 11:58   #1
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Hvor sporty var du som ung?

Hvilke typer idrett/idretter drev du med som barn/ungdom? Er du like sporty i dag?

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 12:01   #2
Krem
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.837
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Så lite som mulig.

Jeg drev med livredning endel år da, det var gøy.

Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg er mye mer sporty i dag, hvor jeg trener frivillig flere ganger i uka, og kunne tenkt meg hver dag.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 12:02   #3
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.822
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Overhodet ingen ting.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 12:03   #4
Cascaye
Miss Distriktsnorge
 
Cascaye sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.165
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Jeg drev med ridning, fotball, styrketrening, volleyball, litt løping og svømming. I dag; nada.

__________________
Kråkebolla 04 med syngestjernekjole og rosa glassko
Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 12:05   #5
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Masse!
Først og fremst friidrett, men også med gjesteopptredener innen håndball og svømming.
Da jeg var sånn 15-16 hadde jeg 6 treninger på 5 dager + kamper/stevner i helgene, samt gym på skolen.
Er jeg i nærheten av å være så godt trent i dag? Nei.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 12:07   #6
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Næsj, jeg har jogget av og på siden 6. klasse. I tillegg forsøkte jeg meg på ett semester med ballett ( ), svømming, stuping, bordtennis ( ) og friidrett ( ) før jeg hadde flere år med ju jitsu.

I dag sykler og jogger jeg. Ju jitsu-en kuttet jeg ut da jeg flyttet litt for langt unna treningslokaler.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 12:11   #7
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

En god del fotball i barnes-og ungdomsskoleårene, og bittelitt orientering og friidrett på videregående. Nå er det bare fotball en gang i uken og litt løping og styrketrening, men jeg tror jeg er omtrent like sporty som da.

Ja, også litt golf. Det er kjempesporty!

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 12:14   #8
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Jeg drev med konkurranseturn i 8 år, prøvde litt RS et år etter det, var så vidt innom en håndball-og fotballtrening en gang eller to, jazzballett. Holdt litt på med langrenn da jeg var liten, men ga meg ganske fort utover familieturene. Jeg var utrolig godt trent etter turningen, og fløt på det i en del år.
Null organisert trening nå, har tatt grønt kort golf i fjor og håper på å få spilt mer og mer. Har et dypt indre ønske om å bli skikkelig treningsdame innen jeg er 40, men...

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 12:14   #9
*TB*
Superaktiv
 
*TB* sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 497
*TB* er litt kul*TB* er litt kul*TB* er litt kul
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Jeg har drevet med ski, håndball, aerobic og orientering.
Nå trener jeg spinning et par ganger i uka, og litt orientering i ny og ne.

__________________
Mamma til
Storebror -02, Mellomsøster -05 og Lillesøster mai-09
*TB* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 12:19   #10
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.697
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Svømming var det jeg drev mest med. Mange dager i uka.
I dag er det fint lite...

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 12:24   #11
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.324
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Jeg var veldig aktiv. Jeg turnet i mange år, spilte tennis, drev med ridning, danset swing, langrenn, slalom, og jogging. Etter jeg sluttet på videregående fortsatte jeg med jogging og trente i tillegg på helsestudio. Bortover- og nedoverski om vinteren, og brukte sykkel som fremkomstmiddel.
Nå: Ingenting. Litt sykkel, da.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 12:26   #12
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Turn, fotball, ski og friidrett. Så ble det Roklubben(men innetrening - styrke - var morsomst - det ble lite roing) og mer fotball. I niendeklasse trente jeg seks dager i uken og gikk på danseskole den sjuende.
Så ble det basketball, bowling og biljard. :festlig:

Nå har det vært mange år uten trening, men det siste året har jeg vært hyppig gjest på treningsstudioet og synes det er gøy med spinning og saltrening.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 12:26   #13
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Som barn drev jeg med mye forskjellig. Det jeg gjorde mest var vel håndball. Sluttet med det da vi flyttet til Spania.

Der nede i Spania prøvde jeg også litt forskjellig men det endte opp med ridning. Jeg og søstern delte på en hest så det ble mye dressur og ridning hver dag. savner å ha egen hest ja.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 12:27   #14
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.271
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Dessverre ikke i det hele tatt. Jeg var (og er) klønete og ganske langsom og skuddredd. Veldig lite eksplosiv muskulatur, veldig lite på ballspill. Dermed utgikk det meste av det som var aktuelt å drive med, dessverre.

Jeg skulle ønske en eller annen gymlærer en eller annen gang hadde giddet å ta seg bryet med å fortelle meg at:
- Ja, du er ikke noe naturtalent i gym. Men du også kan trene, bli bedre og forbedre deg. Her er noen tips til å bli bedre på 60-meter. Hvis du vil trene litt på det de neste månedene, så skal vi se om du får en bedre tid etter hvert også!

Hvorfor gjorde ingen det, egentlig?

(I stedet fant jeg ut selv, i en alder av nesten 30, at jeg er seig og slett ingen dårlig langdistanseløper)

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 12:30   #15
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.271
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

I tillegg hadde jeg en mor som alltid reagerte (og reagerer fortsatt) på enhver utfordring man skulle prøve seg på med et "Nei, huff!".

"Jeg tenkte å dra på skitur med venninnene mine!" "Nei, Huff. Fall nå ikke å slå deg da. Og blir det ikke veldig kaldt?!"

" Jeg og storebror har kjøpt oss slalomski og skal ta instruksjon og prøve oss i vinterferien - blir ikke det gøy, tror du? " "Nei, huff, vær nå forsiktige!"

"Jeg har meldt meg på maraton! " "Nei, huff, maraton? Er du gal?"

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 13:08   #16
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.895
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Jeg kan med hånda på hjertet si at jeg er mye mer sporty i dag, hvor jeg trener frivillig flere ganger i uka, og kunne tenkt meg hver dag.

Samme her. Jeg har aldri drevet organisert idrett, men syklet mye og gikk en del på ski som barn. Spilte også litt løkkefotball og mye kanon- og slåball, hvis det teller , men noen ballartist er jeg definitivt ikke. Siden jeg var 18 år har jeg jogget tre ganger i uka, og nå trener jeg fire ganger per uke - jogging, sykling, litt aerobic og enkel styrketrening.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 13:10   #17
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.000
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Etter at jeg bikket tenårene ble det bare ridning. Før det prøvde jeg meg på ymse i ett semester av gangen, ingenting fenget skikkelig før jeg ble stalljente.

Jeg var definitivt mer i bevegelse da jeg var ung.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 13:15   #18
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.096
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Jeg har vært overvektig hele livet, så veldig god har jeg aldri vært i idrett.

MEN; heldigvis - jeg ga meg ikke så lett.

Jeg spilte volleyball fra jeg var 10 år og til jeg ble gravid med snuppa som 28-åring. Aldri best på laget, men ikke aller dårligst heller. Det har gitt meg utrolig mye. Volleyball er teknisk og krever mye spillforståelse. Det passet meg godt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 13:17   #19
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Jeg var med i turnforening i 2 mnd, gikk på svømming i 1 år og var med på friidrett i 2 år. Etter den tid var det heller lite. Jeg var med på sporadiske volleyballtreninger mens jeg gikk på ungdomsskolen, men ellers var det ikke noe særlig.

Jeg var ikke noe idrettstalent akkurat, men jeg var i sånn grei form siden vi bodde 3 km fra sentrum av stedet og det var mye bakker. Skulle jeg på noe så måtte jeg stort sett sykle. Jeg syklet også ofte til skolen.

Totalt sett er jeg nok i bedre form nå. Løpetidene mine fra ungdomsskolen og VGS var dårligere enn de er nå.


Sist redigert av Guava : 11-09-09 kl 14:09.
Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-09, 13:25   #20
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor sporty var du som ung?

Jeg spilte tennis i 4 år fra jeg var 10 til 14, basketball i 7 år fra jeg var 10 til 17 og har vært innom svømming, håndball, fotball, turn +++ det meste egentlig. Jeg var mer sporty enn jeg er nå.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no