Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

iPad med eller uten 4G

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-12, 09:01   #21
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: iPad med eller uten 4G

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg bruker 3G en del. Blant annet når jeg er på farten. Det er verdt de ekstra kronene.

Agree Jeg har et annet nettbrett og bruker 3G mye. Det er ikke alle steder jeg har tilgang på wifi, bl.a. På reise eller på ferie, og da er jeg avhengig av 3G. For meg er et nettbrett uten 3G bortkastet, mobilt bredbånd-abonnementet mitt er mye bedre på datatrafikk enn mobilabonnementet mitt.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker
emin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 09:25   #22
Anda
Smugleser
 
Anda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.969
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Sv: iPad med eller uten 4G

Sitter på hytta og surfer via padda/ mobilen nå, og det er helt supert. Det strålende er at det går mye raskere enn via bare iPhonen( som er gammel 3GS), og her nede er det ikke 3G-dekning en gang.

__________________
Anda
- - - - -
Har Andungen fra '03 og Knøtto fra '06
Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 10:25   #23
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: iPad med eller uten 4G

Personlig ville jeg kjøpt uten 3G. Er sjeldent jeg har behov for å bruke med 3G, og de gangene kunne jeg sette opp nettdeling på telefonen slik at datatrafikken går via den.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 11:05   #24
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPad med eller uten 4G

Opprinnelig lagt inn av emin, her.

Agree Jeg har et annet nettbrett og bruker 3G mye. Det er ikke alle steder jeg har tilgang på wifi, bl.a. På reise eller på ferie, og da er jeg avhengig av 3G. For meg er et nettbrett uten 3G bortkastet, mobilt bredbånd-abonnementet mitt er mye bedre på datatrafikk enn mobilabonnementet mitt.

Hvis jeg ikke hadde hatt mulighet til å kjøpe mobilt bredbånd via iPhone, hadde jeg absolutt kjøpt med 3G, men siden det alternativet er et fullgodt alternativ i mine øyne, trenger jeg det ikke.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 11:25   #25
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.601
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPad med eller uten 4G

Får man kjøpt iPad med 3G uten ab.? Eksen min har nemlig et ekstra SIM-kort som bare fungerer til datatrafikk og hører til det samme ab. som han bruker ellers. Har man en slik løsning kan man ha 3G uten å måtte betale på to ab.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 12:41   #26
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.206
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPad med eller uten 4G

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hvis jeg ikke hadde hatt mulighet til å kjøpe mobilt bredbånd via iPhone, hadde jeg absolutt kjøpt med 3G, men siden det alternativet er et fullgodt alternativ i mine øyne, trenger jeg det ikke.

Hva slags telefon må man ha for å kunne kjøre via den - må det være iPhone?

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 13:00   #27
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPad med eller uten 4G

Opprinnelig lagt inn av allium, her.

Hva slags telefon må man ha for å kunne kjøre via den - må det være iPhone?

Jeg vet ikke, men jeg tror det holder at man har en telefon som er i stand til å dele internett bare. Jeg aner ikke hvilke andre telefoner som har slik mulighet. Det tryggeste er nok å google akkurat den telefonen eller det operativsystemet din telefon har.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 13:25   #28
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: iPad med eller uten 4G

Jeg bruker iPad på bussen hver dag og regner 3G som helt nødvendig. Tilkobling med mobiltelefon er ok ved sporadisk bruk, men for tungvint når det skal brukes ofte, mobilkobling vil også bruke opp begge batteriene.

Min subjektive erfaring med nye iPad (WiFi+4G) er også at den er raskere enn iPad 2 når jeg bruker mobilnettet. (Dette stemmer visst med tekniske tester; selv om europeisk 4G ikke er støttet, så er HDSPA+ med økt hastighet på mobilnettet tilgjengelig på 3G).

Ben "fanboi" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 13:37   #29
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPad med eller uten 4G

Har dere ikke wifi på bussen i distiktet du bor i altså, BM? :tsktsk:

:Trådløse Trondheim :

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-12, 16:13   #30
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: iPad med eller uten 4G

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg vet ikke, men jeg tror det holder at man har en telefon som er i stand til å dele internett bare. Jeg aner ikke hvilke andre telefoner som har slik mulighet. Det tryggeste er nok å google akkurat den telefonen eller det operativsystemet din telefon har.

Jeg kobler iallefall Mac-en min på HTC sin 3G uten problemer

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no