Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Lunsj- og jobbested i Oslo i dag (haster)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-03-17, 12:40   #1
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lunsj- og jobbested i Oslo i dag (haster)

Jeg trenger kjapt tips om et sted der jeg kan sitte en stund og jobbe (2-3 timer) som jeg også kan få spist en ok lunsj (som også blir dagens middag), gjerne i området Oslo S - Youngstorget. Jeg trenger å breie meg litt med PC og litt dokumenter uten å bli uglesett. Kaffe er jeg ikke opptatt av, men en god smoothie vil jeg gjerne ha.

Forslag?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-17, 12:52   #2
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lunsj- og jobbested i Oslo i dag (haster)

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Jeg trenger kjapt tips om et sted der jeg kan sitte en stund og jobbe (2-3 timer) som jeg også kan få spist en ok lunsj (som også blir dagens middag), gjerne i området Oslo S - Youngstorget. Jeg trenger å breie meg litt med PC og litt dokumenter uten å bli uglesett. Kaffe er jeg ikke opptatt av, men en god smoothie vil jeg gjerne ha.

Forslag?

Jeg har blitt veldig glad i Espresso house, så hadde nok gått dit. De er stort sett over alt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-17, 12:56   #3
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lunsj- og jobbested i Oslo i dag (haster)

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg har blitt veldig glad i Espresso house, så hadde nok gått dit. De er stort sett over alt.

Takk for tips! Det var litt mye kaffested for en ikkekaffedrikker, tror jeg.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-17, 12:58   #4
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lunsj- og jobbested i Oslo i dag (haster)

Taverna'n på Youngstorget har en veldig god buffet, usikker på smoothie.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-17, 13:00   #5
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lunsj- og jobbested i Oslo i dag (haster)

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Takk for tips! Det var litt mye kaffested for en ikkekaffedrikker, tror jeg.

De har mye annet enn kaffe.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-17, 13:06   #6
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lunsj- og jobbested i Oslo i dag (haster)

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Taverna'n på Youngstorget har en veldig god buffet, usikker på smoothie.

Ja, den er en mulighet!

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

De har mye annet enn kaffe.

Jeg så det altså. En av mine særere sider er at jeg føler meg litt lost på sånne steder med lang kaffemeny.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-17, 15:14   #7
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lunsj- og jobbested i Oslo i dag (haster)

Det ble vegetarskorpe på Tavernaen. Perfekt! Nå er jeg mett og har fått jobbet akkurat passe mye.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-17, 15:25   #8
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lunsj- og jobbested i Oslo i dag (haster)

Sånn til en annen gang: Kuturhuset på Youngstorget. Ikke veldig tung lunsj, men litt sandwicher og salater i allefall. Og rigga for å jobbe, det er det alle gjør der.

Personlig liker jeg kaffen bedre å Kaffebrenneriet og Stockfleths, men ingen av de som ligger i sentrum egner seg for jobbing. Den nederst i Markveien og øverst i Thv. Meyersgate, derimot, har gode bord (men dessverre ikke internett). Både internett, god kaffe, gode bord og gode sandwicher har Hendrix Ibsen på Vulkan.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-17, 16:14   #9
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.198
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lunsj- og jobbested i Oslo i dag (haster)

Et annet tips til en annen gang: Nord, som ligger rett ved Oslo City. Eller Kulturhuset på Youngstorget. Sistnevnte er nok best rigga for jobbing, som Tallulah sier. (og så må du si fra så¨du kan ha FP treff mens du er i hoooden, det er fler av oss som sititer i området der til daglig! )

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-17, 16:16   #10
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lunsj- og jobbested i Oslo i dag (haster)

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Et annet tips til en annen gang: Nord, som ligger rett ved Oslo City. Eller Kulturhuset på Youngstorget. Sistnevnte er nok best rigga for jobbing, som Tallulah sier. (og så må du si fra så¨du kan ha FP treff mens du er i hoooden, det er fler av oss som sititer i området der til daglig! )

... med de er stengt på ubestemt tid pga oppussingen av Royal Christiania. Og du må ha god tid og høy aksept for barselgrupper.

Save

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-17, 16:25   #11
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lunsj- og jobbested i Oslo i dag (haster)

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Et annet tips til en annen gang: Nord, som ligger rett ved Oslo City. Eller Kulturhuset på Youngstorget. Sistnevnte er nok best rigga for jobbing, som Tallulah sier. (og så må du si fra så¨du kan ha FP treff mens du er i hoooden, det er fler av oss som sititer i området der til daglig! )

Dette. / Vi er en hel liten FP-sentrumsbande.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-03-17, 16:25   #12
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.198
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lunsj- og jobbested i Oslo i dag (haster)

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

... med de er stengt på ubestemt tid pga oppussingen av Royal Christiania. Og du må ha god tid og høy aksept for barselgrupper.

Save

Hæ, har de stengt? Der ser du, jeg har bare vært på KB den siste tiden.

BTW, kaffe en dag?

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-17, 16:27   #13
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lunsj- og jobbested i Oslo i dag (haster)

Ja! Kaffeeeeeeeeeee!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-17, 16:29   #14
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.283
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lunsj- og jobbested i Oslo i dag (haster)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-17, 16:32   #15
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.858
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lunsj- og jobbested i Oslo i dag (haster)

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Hæ, har de stengt? Der ser du, jeg har bare vært på KB den siste tiden.

BTW, kaffe en dag?

Jaaaaa, jeg er med, i hvert fall hvis jeg vet om det før 0800 om morgenen. Etter det sjekker jeg sjeldent FP før lønsj eller slutten av dagen.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-17, 16:35   #16
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lunsj- og jobbested i Oslo i dag (haster)

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-03-17, 16:39   #17
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lunsj- og jobbested i Oslo i dag (haster)

Taverna-skorpe

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-03-17, 20:41   #18
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lunsj- og jobbested i Oslo i dag (haster)

Jeg er i dette området sånn jevnlig, og vil veldig gjerne møte FPere! Akkurat nå jobber jeg 150 % stilling, så i stedet for å møte FPere live, må jeg jobbe når jeg spiser og sover (nesten). Men det blir forhåpentligvis bedre snart, og da skal jeg si ifra i litt bedre tid.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no