Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

DNB er nede (bankbytte)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-17, 12:03   #21
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.824
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: DNB er nede (bankbytte)

Vi har Danske Bank. Funker alltid.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 12:04   #22
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: DNB er nede (bankbytte)

Opprinnelig lagt inn av -ea-, her.


Samiske (ungdoms)organisasjoner har gjennomført flere stille aksjoner i lokalene til DnB i år. Gått inn, satt seg ned i ring på golvet, og drukket medbrakt kaffe. Gått ut igjen.

Ok?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 12:16   #23
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: DNB er nede (bankbytte)

Aldri problemer med Skandiabanken.

Kudos til kantina til Joika!

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 12:21   #24
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: DNB er nede (bankbytte)

Så bra at du fikk deg mat, det var rett før jeg slengte jakka på meg og dro i retning Jernbanetorget for å fore deg. (Ikke det at jeg vet hvor du er, men jeg er sikkert ikke langt unna.)

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 12:27   #25
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: DNB er nede (bankbytte)

Jeg har skandiabnaken som bruksbank og kan ikke huske å noen ganger ha hatt problemer der (og har vært kunde siden 2001).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 12:30   #26
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: DNB er nede (bankbytte)

Jeg bruker ganske mange banker gjennom jobb, og selv om Dnb har den mest brukervennlige nettbanken har de også helt klart den mest ustabile.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 12:32   #27
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: DNB er nede (bankbytte)

Har boikottet Dnb som privatbank i sikkert over 10 år i alle fall. Sikkert lenger også. Husker ikke når jeg byttet over til Skandiabanken.

Men vi bruker Dnb på jobb som bedriftsbank, og det er ingen som får penger fra oss i dag for å si det sånn. Og vi har folk som er rimelig avhengig av at utbetalingen skjer den dagen den skal. Så får håpe banken kommer opp før klokka to i dag. Godt at arbeidsgiveravgift og forskuddskatt hadde forfall i går og ikke i dag.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 12:34   #28
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: DNB er nede (bankbytte)

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Godt at arbeidsgiveravgift og forskuddskatt hadde forfall i går og ikke i dag.

Hjalp ikke den kunden min som har Nordea. De hadde feil i filoverføring i går.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 13:18   #29
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: DNB er nede

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Sparebank 1 SR-bank.
Har aldri noensinne opplevd trøbbel.

Samme her.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 13:24   #30
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.847
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: DNB er nede (bankbytte)

Det er kanskje på tide å bytte.

Jeg er lite trofast med frisør, tannlege og lege men har hatt samme bank siden jeg var 15 og begynte å jobbe. Dengang het den DnC.
Skulle ha minibankkort og fikk det siden mamma signerte. Dengang var grensen 18 år og jeg fikk bare ta ut 1500,- i uka. Årene går.
Så har blitt med på alle fusjoner og navneendringer.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 13:35   #31
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: DNB er nede (bankbytte)

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Det er kanskje på tide å bytte.

Jeg er lite trofast med frisør, tannlege og lege men har hatt samme bank siden jeg var 15 og begynte å jobbe. Dengang het den DnC.
Skulle ha minibankkort og fikk det siden mamma signerte. Dengang var grensen 18 år og jeg fikk bare ta ut 1500,- i uka. Årene går.
Så har blitt med på alle fusjoner og navneendringer.

Samme her! Men tror det er mange som oss... og dermed på tide å bytte. De fortjener meg ikke som kunde lenger. Jeg har vært frustrert MANGE ganger siden jeg begynte ta nettbanken i bruk for alvor.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 13:43   #32
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.922
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: DNB er nede (bankbytte)

Nå kommer i alle fall DnB til å få massiv omtale over bruddet nå, i forhold til hvor lite de har fått tidligere. Mest overrasket over her for en stund siden hvor nettbanken var nede den 11./12. januar som veldig mange kommunale får lønninger. Og det er ramaskrik så fort ikke lønna er på konto på morgenen den 12. i måneden da. Vi pleier å godkjenne lønnsfila i god tid og hadde allerede gjort det den 10.ende heldigvis den måneden, men utrolig at det ikke ble mer ramaskrik da fra mange.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 17:27   #33
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: DNB er nede (bankbytte)

Har hatt DnB siden det het Postbanken og har stort sett vært fornøyd. Har vært et par nedetider men de har gått kjapt over synes jeg. Var inne i nettbanken to ganger i dag, i 15-tiden. Elsker nettbank-oppsettet og er veldig fornøyd, har ikke tenkt å bytte enda. Mulig jeg går over til Flekkefjord sparebank etterhvert men det er jo greit å ha noe som er i nærheten og.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 17:33   #34
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: DNB er nede (bankbytte)

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Har hatt DnB siden det het Postbanken og har stort sett vært fornøyd. Har vært et par nedetider men de har gått kjapt over synes jeg. Var inne i nettbanken to ganger i dag, i 15-tiden. Elsker nettbank-oppsettet og er veldig fornøyd, har ikke tenkt å bytte enda. Mulig jeg går over til Flekkefjord sparebank etterhvert men det er jo greit å ha noe som er i nærheten og.

Sånn for å være pirkete så har vel aldri DnB hatt navnet Postbanken. De fusjonerte, DnB fantes før det også.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 17:35   #35
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: DNB er nede (bankbytte)

Åja, så mye vet jeg. Husket bare at jeg hadde Postbanken og så plutselig var jeg DnB-kunde, hehe.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 17:42   #36
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: DNB er nede (bankbytte)

Jeg har tre kort i tre forskjellige banker og jeg får alltid betalt på en eller annen måte. Anbefales.

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 17:43   #37
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: DNB er nede (bankbytte)

Jo, men vi som var Postbanken-kunder ble plutselig kunder i DnB. Det er nok det Dixie mener.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 22:43   #38
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.345
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: DNB er nede (bankbytte)

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg har skandiabnaken som bruksbank og kan ikke huske å noen ganger ha hatt problemer der (og har vært kunde siden 2001).

Ditto.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-17, 23:27   #39
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: DNB er nede (bankbytte)

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Har hatt DnB siden det het Postbanken og har stort sett vært fornøyd. Har vært et par nedetider men de har gått kjapt over synes jeg. Var inne i nettbanken to ganger i dag, i 15-tiden. Elsker nettbank-oppsettet og er veldig fornøyd, har ikke tenkt å bytte enda. Mulig jeg går over til Flekkefjord sparebank etterhvert men det er jo greit å ha noe som er i nærheten og.


De har hatt veldig mye mer enn et par nedetider. Men kan hende jeg er mer i nettbanken enn deg, for jeg er innom nesten daglig.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-03-17, 14:31   #40
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.847
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: DNB er nede (bankbytte)

Jeg kan ikke si at jeg er så veldig misfornøyd med Dnb sånn i det store og hele altså. Og har merket lite til nedetiden igrunn men har det meste på faste trekk og autogiro. Alt ordner seg selv.
Og skulle ikke kortet virke i butikken så har jeg to visakort til + mastercard.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no