Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Har ventet på Xperia Z6 Compact - kommer ikke - hva nå?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-16, 11:23   #1
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.935
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Har ventet på Xperia Z6 Compact - kommer ikke - hva nå?

Jeg tenkte at Z6 Compact var min neste telefon, men det viser seg at Sony ikke kommer til å lage den. Hva nå? Vil ikke ha iPhone, vil ikke ha kjempestor telefon, vil ha noe som er bra. Har hatt HTC Desire S, HTC One Mini, likte begge disse. Hvilken retning må jeg tenke nå?

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-16, 11:27   #2
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har ventet på Xperia Z6 Compact - kommer ikke - hva nå?

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeg tenkte at Z6 Compact var min neste telefon, men det viser seg at Sony ikke kommer til å lage den. Hva nå? Vil ikke ha iPhone, vil ikke ha kjempestor telefon, vil ha noe som er bra. Har hatt HTC Desire S, HTC One Mini, likte begge disse. Hvilken retning må jeg tenke nå?

Kvifor ikkje Z5 compact? Den har eg og er veldig fornøgd.

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-16, 11:34   #3
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.444
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har ventet på Xperia Z6 Compact - kommer ikke - hva nå?

Vet du hvorfor de ikke lager den? Kommer det en Z6 vanlig snart, eller blir ikke det heller?

Jeg tror at du kommer til å elske Sony når du er vant til HTC, det gjorde ihvertfall jeg!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-16, 12:47   #4
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.935
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har ventet på Xperia Z6 Compact - kommer ikke - hva nå?

Opprinnelig lagt inn av Simone, her.

Kvifor ikkje Z5 compact? Den har eg og er veldig fornøgd.

Det er jo helt opplagt et alternativ, men er ikke den snart gått ut på dato??

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-16, 13:01   #5
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har ventet på Xperia Z6 Compact - kommer ikke - hva nå?

Eg har Sony Experia z3 compact og er enno strålande fornøgd med den. Den oppgaderte android versjonen her om dagen, så eg har no android 6.0.1.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-05-16, 22:17   #6
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.494
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har ventet på Xperia Z6 Compact - kommer ikke - hva nå?

Jeg liker min z5 compact og det er mulig at den ikke er det hotteste på markedet, men det er vel det opplagte valget om du ville ha z6 compact som altså ikke er mulig å få, tenker jeg. Og det er da vel en kurant telefon enda da?

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no