Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Didriksons Taylor Parka - erfaringer

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-13, 11:27   #1
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Didriksons Taylor Parka - erfaringer

Noen som har denne?



Det står at den skal ha et feminint snitt, stemmer det? Og er den varm nok for de kaldeste dagene?

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 11:38   #2
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Didriksons Taylor Parka - erfaringer

Jeg har den, har ikke prøvd den på en kald dag enda, men planen var å selge NF prakaen min siden denne skulle være varm nok. Det tør jeg ikke, det kjennes ikke så tykk ut.
Ellers er jeg fornøyd. Fin jakke.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 11:43   #3
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Didriksons Taylor Parka - erfaringer

Har du den i denne fargen, Snuppa? Jeg har en NF i sort, som jeg uansett skal beholde og har egentlig lyst på en lys jakke denne gang. Men så vet jeg liksom ikke om det er veldig upraktisk. I beskrivelsen står det jo forresten:

Sitat:

Ekstra tykk og varm utgave av en fantastisk lang jakke fra Didriksons.

Så det er jo litt merkelig hvis den ikke skulle holdetil de kaldeste dagene..?

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 11:48   #4
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Didriksons Taylor Parka - erfaringer

Jeg kjøpte min i sort. Ville egentlig ha den lilla, men den hadde de ikke der jeg kjøpte den.

Den er nok varm, det har jeg kjent de dagene den har vært i bruk, men den når nok ikke like høyt opp som NF. Men i tilegg til NF er den sikkert super.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 11:54   #5
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Didriksons Taylor Parka - erfaringer

Jeg tror det er denne jeg har, men hvordan ser jeg om det er en Taylor? Står det i jakken noe sted?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 11:56   #6
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Didriksons Taylor Parka - erfaringer

Vet ikke, jeg har aldri hatt denne før, kanskje Snuppa vet.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 11:57   #7
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Didriksons Taylor Parka - erfaringer

Det er 40 % på hele Familiebutikken nå da. Jeg klarer nesten ikke å la være, men jeg trenger den jo strengt tatt ikke.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 12:17   #8
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Didriksons Taylor Parka - erfaringer

Står på lappen med vaskeanvisning.

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 12:23   #9
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Didriksons Taylor Parka - erfaringer

Opprinnelig lagt inn av Snuppa, her.

Står på lappen med vaskeanvisning.

Stemmer det. Da er det en Taylor jeg har. Jeg kjøpte den i høst, så jeg vet ingenting om hvordan den funker når det er som kaldest. MEN da jeg kjøpte den, spurte jeg om den var ekstremt varm, for det ønsket jeg ikke, i og med at jeg har kjøpt en jakke av Tallulah som er veldig varm og som det er ubehagelig å bruke hvis det er varmere enn minus 5. Så jeg ville ikke ha en som var så varm. Og da sa de på XXL at denne ikke var SÅ varm.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 12:33   #10
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Didriksons Taylor Parka - erfaringer

OK, takk for svar, Divine. Jeg har NF boblekåpen og den er mer enn varm nok for meg. Og den tror jeg egentlig skal være kaldere enn parkasen til NF (?). Uansett, jeg tror nok denne er varm nok for meg, det er jo bare å ta på seg en ekstra ulljakke inni, det gjør jeg ofte med boblekåpen.

Nå har jeg uansett trykket på kjøp-knappen, så da er den snart på vei hjem til meg!

Og dere - det er 40 % der nå altså!

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no