Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Birkenstock

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-13, 12:44   #1
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Birkenstock

Vet dere om det er noen butikker i Oslo sentrum som har Birkenstock sko inne nå om høsten? Jeg har betennelse i hælen og kan kun bruke det. Jeg vil ikke bestille på nett, jeg vil prøve skoene først.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 12:49   #2
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Birkenstock

Jeg vet ikke konkret, men i Trondheim fører i alle fall Eurosko merket så det kan jo være verdt å prøve Euroskoo i området? Nå er det et eksternt merke for kjeden så de velger selv om de tar det inn eller ikke.


Sist redigert av Luvi : 22-10-13 kl 20:51.
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 12:53   #3
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Birkenstock

Eller her ser det ut til at de har egen butikk også. Nå vet jeg ikke hvor Nordstrand er da skal sies, ikke sikkert det er så nært sentrum som du spurte om.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 13:01   #4
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Birkenstock

Fantastisk Luvi, jeg skal på Nordstrand etterpå!! Herlighet for en flaks! Tusen takk!

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 20:51   #5
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Birkenstock

Google is my friend. Fant du butikken og nye sandaler?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 22:28   #6
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Birkenstock

Ja! Helt topp- de hadde mange modeller, og jeg fant et par som var heeelt fantastiske å gå med OG pene! Kjempebra, for jeg skal til syden snart, og trengte sårt noe å ha på bena.

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-13, 22:38   #7
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Birkenstock

Så bra!

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no