Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor handle undertøy

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-13, 22:27   #1
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.226
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvor handle undertøy

Jeg finner ikke truser i noen butikk, og trenger derfor tips. Kravene jeg har er:
-hvite
-vaskbar på 60 grader
-tåle tørking i trommer
-ikke string, men ok komfor
-helst ikke koste skjorta


Tidligere pleide jeg å kjøpe fra Lindex, men de siste jeg kjøpte der var av dårlig kvalitet. I nøden kjøpte jeg Pierre Robert sine for et par år siden. De var bra, men finner bare rosa ol i butikkene, og jeg vasker ikke farget tøy på 60 grader. I 'fancy' undertøysbutikker kan trusene vanligvis kun vaskes på 30 grader.

Så hvor kan jeg finne noen, det nærmer seg full krise i skuffen.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-13, 22:39   #2
Mirmell
Bør lage seg en tittel selv
 
Mirmell sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 1.921
Mirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populærMirmell er populær
Standard

Sv: Hvor handle undertøy

Pierre Robert har da hvite hipstere? Jeg kjøpte i alle fall noe på ICA Supermarked uka som var.

__________________
-08 & -11
Mirmell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-13, 09:45   #3
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.864
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor handle undertøy

Opprinnelig lagt inn av Mirmell, her.

Pierre Robert har da hvite hipstere? Jeg kjøpte i alle fall noe på ICA Supermarked uka som var.

Jeg kjøpte også hvite bomullshipstere fra PR på fredag når Obs hadde tilbud. Så det finnes hvertfall i større butikker.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-13, 09:47   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.345
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor handle undertøy

Bruker Pierre Robert.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-13, 09:48   #5
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.813
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor handle undertøy

Jeg krisehandlet noen på KappAhl en gang som har holdt overraskende bra. Mine er sorte, men tror de finnes i hvite også.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-13, 09:49   #6
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor handle undertøy

Jeg liker Sloggi Invisible. Kjøper på Cubus, vasker på 60 grader.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-13, 10:06   #7
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor handle undertøy

Sloggi og Change basic har jeg best erfaring med av den type truser.

KappAhl sitt undertøy har jeg generelt gitt opp - god passform, men det hjelper så lite når sømmer og strikk ryker etter få gangers bruk, spiler stikker ut av BH-ene osv. Det var en avsporing.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-13, 10:10   #8
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv
 
Stellebord sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.224
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor handle undertøy

http://www.lindex.com/m/no/kategorie...88&id=27675982 Disse liker jeg godt. De sitter pent på og kan vaskes på 60 grader. Finnes i hvit og svart også, men telefonsurfet og tok den første jeg fant.

__________________
Store E (02), Lille E (Juni 08) og Lillemor (13) og Minstemann (15)

Sist redigert av Stellebord : 28-10-13 kl 10:42.
Stellebord er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-13, 10:31   #9
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.992
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor handle undertøy

Change har noen OK hipstere i bomull. Jeg kjøpte 3 for 165 her i sommer en gang, i svart, hvitt og brunt, og vurderer å kjøpe flere.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-13, 19:16   #10
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.226
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor handle undertøy

Så bra med mange tips. Skal forsøke meg i flere matbutikker og se om PR finnes i hvitt, og prøve de fra Change.

Lindex som ble linket til var den typen jeg ikke er så fornøyd med, men det er mulig at jeg forventer for lang levetid på trusene. Jeg tror mine er enten 1 eller 2 år gamle og dermed har hatt ca 60 vasker.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-13, 19:54   #11
Trollet
Aktiv
 
Trollet sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Romerike
Innlegg: 266
Trollet er litt kulTrollet er litt kul
Standard

Sv: Hvor handle undertøy

Sloggi invisible syns jeg er helt supre!

Trollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-13, 20:08   #12
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor handle undertøy

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Jeg finner ikke truser i noen butikk, og trenger derfor tips. Kravene jeg har er:
-hvite
-vaskbar på 60 grader
-tåle tørking i trommer
-ikke string, men ok komfor
-helst ikke koste skjorta


Tidligere pleide jeg å kjøpe fra Lindex, men de siste jeg kjøpte der var av dårlig kvalitet. I nøden kjøpte jeg Pierre Robert sine for et par år siden. De var bra, men finner bare rosa ol i butikkene, og jeg vasker ikke farget tøy på 60 grader. I 'fancy' undertøysbutikker kan trusene vanligvis kun vaskes på 30 grader.

Så hvor kan jeg finne noen, det nærmer seg full krise i skuffen.


Pierre Robert sine.

__________________
2004 - 2008.
ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-13, 23:12   #13
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor handle undertøy

PR sine sportshipstere er det eneste jeg bruker. 60 grader, tromling, og de eldste jeg har er et par år nå, og de er fortsatt finfine! Har både hvite, sorte, rosa, blå og fersken, og de går helt fint sammen i maskina, ingen avfarging. Eller jo forresten, de hvite er nok blitt en tanke grå, men det lever jeg helt fint med.

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-13, 23:18   #14
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor handle undertøy

Hvorfor vasker du ikke farget tøy ved 60 grader?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-13, 23:22   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.854
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor handle undertøy

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Hvorfor vasker du ikke farget tøy ved 60 grader?

Det lurte jeg også på.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-13, 06:48   #16
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.226
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor handle undertøy

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Hvorfor vasker du ikke farget tøy ved 60 grader?

Jeg har rett og slett ikke noe farget tøy som skal vaskes på 60 grader. Det blir mange truser å kjøpe for å fylle opp en hel maskin. Farget tøy som bukser og overdeler går på 40 grader.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-13, 07:08   #17
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.299
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor handle undertøy

Jeg vasker bomullsplagg som har vært nærmest kroppen på 70 grader, uansett farge.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no